Pyhäkössä, pyhäkköpalvelussa, on armonistuin
kaikkein korkeimmalla. Itseasiassa Mooseksen laki
on haudattuna liitonarkkuun sen vertauskuvana, että
Jeesus on voittanut lain seurauksena olevan
kuolemantuomion.
Taivaallisessa pyhäkköpalveluksessa Jeesus istuu
Korkeimman oikealla puolella Armon ruhtinaana ja
kaikkivaltiaana - rukoillen joka aika meidän
puolestamme. Mikään lain tappava koura ei tavoita
armon alla ja "irti laista" olevia.
Mutta ne, jotka Mooseksen lain tuomioita jakelee,
ne itse saavat laillisen tuomion. Jaak 2:11-13.
tälleen omin sanoin kerroin totuuden tällä kertaa,
sillä monet ovat moittineet siitä, kun jakelen
raamatunkohtia. Ja sitä pitävät vieläpä
valehteluna.
Armonistuin korkeinta oikeutta
1
116
Vastaukset 1
- Vai tuleeko jokin välivuosi?
Hepr. 7:25
Siksi hän pystyy nyt ja aina pelastamaan ne, jotka hänen välityksellään lähestyvät Jumalaa. Hän elää iäti rukoillakseen heidän puolestaan. [Room. 8:34; 1. Joh. 2:1]
Joh. 11:42
Minä kyllä tiesin, että sinä minua aina kuulet; mutta kansan tähden, joka seisoo tässä ympärillä, minä tämän sanon, että he uskoisivat sinun lähettäneen minut."
Isä aina kuulee, kkun Jeesus omiensa puolesta
rukoilee!!!
Joh. 17:20
Mutta en minä rukoile ainoastaan näiden edestä, vaan myös niiden edestä, jotka heidän sanansa kautta uskovat minuun,
Meidän velvollisuutemme on erikoisesti maailman
puolesta rukoilla.
Joh. 17:9
Minä rukoilen heidän edestänsä; en minä maailman edestä rukoile, vaan niiden edestä, jotka sinä olet minulle antanut, koska he ovat sinun-
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"
Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va581616Nainen, onko sinussa sitä aitoa feminiinisyyttä jäljellä
Vai onko se jäänyt meikkien, korujen, hameiden ym. alle peittoon? Onko naisellisuutesi aitoa vai opetettua? Jos teet nai3641151- 133924
Missäs se Miss Suomussalmi luuraa?
Jokin aika sitten eräs myyjätär tituleerasi itsensä Miss Suomussalmeksi. Asiakas oli kuulemma Tokmannin kassalla todennu13742Voisit nainen joskus vastata minulle
Ja antaa jotain itsestäsi. Pientä tunnistetta ja juttua itsestäsi ja meistä. Kannustan.63622- 41598
Päälle hautaus?
Hautauksissa puhutaan päällehautauksista jos vaikka mies on kuollut ensin ja vaimo 20 vuotta myöhemmin! Todellisuudessa90548- 45529
- 45498
- 44456