Ihan aikuisten oikeesti, eikö näitä Wincapita keskusteluja ja varsinkin "aukeaa silloin ja tällöin" trolleja voisi poistaa jotenkin automaattisesti?
Ei se ole verkostomarkkinointia, jos keskustelualueella 90% viesteistä liittyy todennäköisin syin pyramidi huijaukseksi epäillyyn klubiin.
Keskityttäisiin palstan aiheeseen, jooko?
Uralin
6
1194
Vastaukset
- just semmosta, että luvataan
kaikenlaista avaamisii ja järähdyksii.
Verkostomarkkinointiin kuuluu myös että sillä täytetään kokonaan, sillä yhdellä ;) Ylläpito ilmoitti minulle tässä toukokuun alkupuolella, että wincapita keskustelut käydään tällä palstalla ja poistaa ei saa mitään, paitsi tietenkin, jos viesti rikkoo keskustelun sääntöjä tai on epäasiallinen, tai jos tulee poistopyyntö, mutta viestit jotka ei riko keskustelun sääntöjä niin niitä viestejä ei saa poistaa vaan kaikki viestit säilytetään.
Arkisto löytyy tuosta yläpuolelta oikealta -tietoa palstasta. Eniro haluaa säilyttää kaikki viestit mitä tänne kirjoitetaan.
Sivut aukee ja niin edelleen aloitukset liittyy wincapitaan ja, kun kaikki menee arkistoon niin ja ne jää tuonne -tietoa palstasta.
Jos haluat antaa palautetta suoraan Enirolle ja saada heiltä henkilökohtaisen vastauksen niin ylläpito ottaa mielellään vastaan palautetta osoite on tässä http://www.suomi24.fi/palaute/lomake/- Olenko ainoa?
Sen mitä olen tutustunut tämän palstan antiin, täältä on hyvin vaikea löytää asiallisia viestejä tai viestiketjuja.
Lähes kaikki on tekstiä, jonka tarkoituskin on loukata kanssaihmisiä.
Suurin osa aloituksista on trolleja. Mitä ihmeen hyötyä tällaisesta palstasta on? Mitä lisäarvoa tämä antaa kenellekään, kun täällä ei ole juuri mitään vakavasti otettavaa?
Todella outoa, että tällaista palstaa ylläpidetään mieliä myrkyttämässä. - § §
Olenko ainoa? kirjoitti:
Sen mitä olen tutustunut tämän palstan antiin, täältä on hyvin vaikea löytää asiallisia viestejä tai viestiketjuja.
Lähes kaikki on tekstiä, jonka tarkoituskin on loukata kanssaihmisiä.
Suurin osa aloituksista on trolleja. Mitä ihmeen hyötyä tällaisesta palstasta on? Mitä lisäarvoa tämä antaa kenellekään, kun täällä ei ole juuri mitään vakavasti otettavaa?
Todella outoa, että tällaista palstaa ylläpidetään mieliä myrkyttämässä.Itse olen tätä palstaa seurannut vissiin nelisen vuotta ja sama ongelma on ollut koko ajan. Täällä on pääasiassa kaikkien muiden paitsi verkostoijien keskusteluja. Suurin osa ei tiedä, eikä tajua asioista mitään. Pääasia on, että pääsee vittuilemaan. Vahingonilo on myös hyvin vahvassa roolissa ja toisten asioiden pilaaminen.
Jippii teki fiksusti muutama vuosi sitten ja vaatii rekisteröitymisen, enne kuin sinne voi kirjoittaa. Se rauhoitti palstat saman tien. Eniro ei uskalla vaatia samaa, koska pelkää, etteivät ihmiset enää tulisi samassa määrin palstoille. Sivulatausten määrä kun vaikuttaa suoraan mainosten myyntiin ja niistä saatavaan hintaan.
Eli sanoisin, ettei mitään ole tehtävissä että tästä foorumista saisi järkevää. Tämä on paljon pahempi ongelma, kuin ehkä halutaan edes ymmärtää. Suurin osa kaikista jutuista on pelkkää hallusinaatiota. Ihmisiä syytetään roistoiksi ja huijareiksi, vaikkei niin todellakaan ole. Keksitään juttuja ihan vain siksi, että saataisiin mustamaalattua jotain tahoa.
Vaikka kuinka väitetään ettei motivaattorina ole kateus, niin kyllä se on todellakin isolla osalla se todellinen syy. Suomalainen kateus, jossa itselle ei haluta enemmän, vaan toiselta pitää saada jotain hyvää pois. - Olenko ainoa?
§ § kirjoitti:
Itse olen tätä palstaa seurannut vissiin nelisen vuotta ja sama ongelma on ollut koko ajan. Täällä on pääasiassa kaikkien muiden paitsi verkostoijien keskusteluja. Suurin osa ei tiedä, eikä tajua asioista mitään. Pääasia on, että pääsee vittuilemaan. Vahingonilo on myös hyvin vahvassa roolissa ja toisten asioiden pilaaminen.
Jippii teki fiksusti muutama vuosi sitten ja vaatii rekisteröitymisen, enne kuin sinne voi kirjoittaa. Se rauhoitti palstat saman tien. Eniro ei uskalla vaatia samaa, koska pelkää, etteivät ihmiset enää tulisi samassa määrin palstoille. Sivulatausten määrä kun vaikuttaa suoraan mainosten myyntiin ja niistä saatavaan hintaan.
Eli sanoisin, ettei mitään ole tehtävissä että tästä foorumista saisi järkevää. Tämä on paljon pahempi ongelma, kuin ehkä halutaan edes ymmärtää. Suurin osa kaikista jutuista on pelkkää hallusinaatiota. Ihmisiä syytetään roistoiksi ja huijareiksi, vaikkei niin todellakaan ole. Keksitään juttuja ihan vain siksi, että saataisiin mustamaalattua jotain tahoa.
Vaikka kuinka väitetään ettei motivaattorina ole kateus, niin kyllä se on todellakin isolla osalla se todellinen syy. Suomalainen kateus, jossa itselle ei haluta enemmän, vaan toiselta pitää saada jotain hyvää pois.Huomannut olen kyllä ja odottanut, että ihmiset itse tajuaisivat tai viranomaiset poistaisivat koko roskan.
Ei näytä toteutuvan, ja niinkuin sanot, mainosrahaa halutaan, siinä kai sitten se pointti on. Surullista, jos täältä näkee kansan ajattelun tason. - antiada
Tältä palstalta katoaa kaikki kirjoitukset
joissa arvostellaan adan kirjoittelua tai
kyseenalaistetaan uralin toiminta..
Seurailin aikani tätä selektiivistä kirjoitusten
poistamista ja totesin sitä tapahtuvan järjestelmällisesti joten sen tekee ylläpito.
Tällä palstalla vallitsee sensuuri a'la suomi24.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2292085Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101788Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse601356Onko telepatia totta
Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki801185Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku
Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.171038Nainen, olen niin pettynyt
Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään89974TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."
Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi15970- 46945
- 70822
Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos42814