vaan millaisista miehistä sellaiset naiset tykkää...?
Mä tykkään...
3
754
Vastaukset
- isoista miehistä
olen ollut nuorempana hoikka, nyt pyöreämpi mutta nuoruuden miesihanne ei ole muuttunut kilojen myötä miksikään. olen aina pitänyt pitkistä ja jäntevistä miehistä, vatsaa saa kyllä olla ei haittaa. mutta jotenkin minuun tekee vaikutuksen se että mies on vahvempi ja jaksaa kantaa minua.
naisia on kaikenlaisia toiset tykkää pitkistä toiset lyhyistä, toiset kaljuista toisilla pitää olla tukkaa, toisten ihannemies on tosi lihaksikas toiset tykkää laihoista......
eli ei ole mitään kaavaa mistä pyöreät naiset tykkää, vastaus on kaikennäköisistä, kaiken kokoisista, tärkeämpi kuitenkin on luonne ja se että miten muuten tullaan juttuun. jos ulkonäkö ok mutta muuten ei toimi saa tyyppi jäädä.- Oma ihanteeni
Jos pelkästään ihannemiehen ulkonäköä tässä kuvaillaan, niin minulla se olisi itseäni pitempi, jykevän ruumiinmuodon omaava ja hieman mahakas pojankloppi (itsekin olen pyöreä tyttö). Lihakset eivät niinkään houkuttele, koska painonnostajat ym. kuntoilijat etsivät samanarvoista kumppania lähes aina. Musta ei saa kuntoilijaa tekemälläkään..
Ehdottomasti plussaa ruskeista tai tummanvihreistä silmistä. Mutta niinkuin aiempi jo mainitsi, ulkonäöllä ei loppu peleissä ole merkitystä vaan sillä kemialla. Luonteiden sopivuudet ratkaisevat!
on itsevarmat, voimakasluontoiset miehet joilla on tiettyä seksikästä särmää joka saa mun varpaatkin kippuraan. Saa olla pitkä tahi pätkä mut luonnetta pitää olla. Ja ei vietä peilin edessä enemmän aikaa kuin minä...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j422214- 241740
Katu täyttyy askelista...
Hyvää sunnuntaita ja hyvää jatkoa jos näin...Vettä sataa, mutta hyvä vaan, ainakin kasveille.271425- 1081247
Näin susta unta
Teit siinä temppuja ja kurkit huomaanko. Niinkuin sun tarttis sitä epäillä. Öitä tuimalle!151219- 181035
Tiedätkö nainen sen tunteen
Kun toinen tulee jossain vastaan. Naama leviää hymyyn kuin hangonkeksi. Mulla on susta semmonen,tunne.71944Kauniit ihmiset ei ole sinkkuja, se on karu fakta
Ihmisessä on lähes poikkeuksetta aina jotain vikaa jos hän pysyy sinkkuna pitkään. Sori kun sanon tän näin suoraan, mut107864Kristinusko - epätoivoinen yritys pelastaa ihmiset jumalalta
Ei ole mitään sellaista, mitä pitää "pelastua". Lukuun ottamatta tietysti ”jumalan” (sen ei jumalan, joka väittää oleva333853Mikset päästä irti ja hae apua
Mt ongelmiisi. En vaan voi ikinä enää luottaa sinuun, pelkään sinua ja toivon löytäväni jonkun muun. Rahaa sulla on saad74846