"Berliinin Madame Tussauds –vahamuseoon suunnitteilla oleva Adolf Hitlerin näköisnukke herättää närkästystä Saksassa.
Arvostelijat pelkäävät, että natsijohtajan näköisnukesta voisi muodostua uusnatsien uusi pyhiinvaelluskohde. Heidän mielestään Hitleriä ei saisi esittää kuten poptähtiä, valtionpäämiehiä tai kuuluisia jalkapalloilijoita".
http://www.hs.fi/ulkomaat/artikkeli/Hitler-vahanukke herättää närkästystä Berliinissä/1135236859716?ref=rss
Mahtava juttu nähä Hitler nukkena joka pelasti maailman.
Hitler-vahanukke herättää
9
213
Vastaukset
- on!!!
Seppo Lehto hirttopuuhissa
Kirjoittanut: Lahtari Ari 2.6.2008 klo 19.20
JOO!- nukkena BARBIEN tasolle
tai ainakin pumpattavan ,päättömän "esileikki-nuken" asemaan !
Minä näin vahanukke-Hitlerin Lontoon Madame Tussaud-kabinetissa jo 1978. Lasiseinän takana se oli; opas kertoi, että se oli rikottu muutaman kerran.
- ....................
Miksei tota vastustaa just ne jotka itse vastustavat noita merkkejä joita ketään ei kiinnosta...
- Sekoomus
Kataisen sopisi sinne livenä seisomaan - selkärankakin vahaa !!!!
- Miksi tuon
21:52 vastanneen kirjoittajan kirjoitustyyli on samanlainen, kuin kokoomuksen nimeä kantavan palstan maksetun vaalihäirikön ?
Jos tämä häirikkö yhtään on entisellään, niin pian on palstalla ruuhkaa... Eilen hän näytti tehneen tuota häiriköintiään täällä iltapäivästä lähtien. Hän omistaa moden oikeudet ainakin tuonne politiikka-palstoille, joten täältäkin saattaa ketjuja poistua kun ne tippuvat ensin alemmaksi. - Kielioppi.
Nähä nukkena joka pelasti maailman?
- Kuka kirjoitti sen
Mein Kampfin, miten minulle tulee mieleen tästä Hitler kuviosta Etelä-Amerikan sosialistivaltiot ja Timo Soini?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1651596
- 104931
- 75743
- 51635
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa16605ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40547Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45498Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m158486Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;188428- 26419