Akateemisten opiskelujen päätyttyä oli mullakin haaveena hyväpalkkaiset työt ja sen mukanaan tuomat edut. Näin itteni jo uima-altaassa pulikoimassa, komeessa esikaupunkitalossa kauniin vaimon ja kahden hyvinkäyttäytyvän piltin kanssa. Mersu pihassa ja kahdesti vuodessa etelässä.
No oikeesti jouduin saatananmoiseen työrumbaan, joka on vienyt melkein kaikki mehut ja kaiken ajan parinkymmenen vuoden ajalla.
Rahaa kyllä tulee mutta elämän realiteetit on vaatimaton lähiöparitalo, kaksi taaksejäänyttä avioliittoa ja nyt uusin suhde parin vuoden ikäinen. Omia lapsia ei ole ehtiny tehdä töiltään (ikää 46 v. nyt).
Rahaa mulla on reilusti, ja tuottavat kyllä lisää hyvinä sijoituksina, mutta kaikki maallinen omaisuus on alkanut tuntua merkityksettömältä. Olen kyllä piristänyt itseäni vaikka millä, ostellut välillä urheiluautoja, käynyt eksoottisissa maailmankolkissa patikoimassa, jne.jne. Mutta jotenkin ne ei anna mitään, ainakaan enää nykyään.
Vanhemmilta saadut opit on kannustaneet säästäväisyyteen, ja mulla se on kai menny toiseen potenssiin. Mihinkään "turhaan" en halua enää tuhlata.
Tää on jo omastakin mielestä sairautta, mutta ei taida hoitua kun jollain terapialla.
Oon just syksyllä vaihtamassa duunia, parempipalkkaseen (taas kerran), mutta en tiedä itsekään miksi. Mulla on kysyntää työelämässä, ja työ onkin oikastaan mun tärkein arvo, vaika se taitaa hiljalleen mut tappaakin, ainakin henkisesti.
Että vastauksena, jos mulla ois miljoon (niinkuin muuten onkin), niin en tiedä mitä sillä tekisin. Tai tiedän että pidän pankissa "pahan päivän varalle", kunnes kaikki sitten mun kuoltua menee jollekulle...
Niin mitä sitten... ?
Rahaa tilillä
1
636
Vastaukset
- theredno
näin se elämä menee
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3187464Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill662156- 1751827
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä161372- 1121277
Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie91241Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181691220RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j551151Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411081Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.2901019