Vatikaani: Ihminen kehittyi apinasta

Mr.K.A.T.

--------------------
EVOLUTION-LOSSERVATORE May-6-2008 (390 words) xxxi

God made pre-humans into people, Vatican newspaper says

By Carol Glatz
Catholic News Service

VATICAN CITY (CNS) -- While apes evolved naturally into pre-human creatures, it was the will and desire of God that turned them into humans, an article in the Vatican newspaper said.

http://www.catholicnews.com/data/stories/cns/0802496.htm
------------

Nyt se on sanottu selvästi 1100 miljoonalle katolilaisille kristitylle : ihminen KEHITTYI apinoista.

12

797

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ei valtionkirkon, ja muiden kansallisten tai kansainvälisten valtauskontojen peruslinjaukset mitenkään vaikuta okkultistiseen kreatonismiin. Vaan kreatonistit tietävät, koska James Usher laski jo vuonna 1650, että maailmankaikkeus luotiin sunnuntaina, 23.10.4004 eKr. Ei siihen katolisen kirkon näkemykset vaikuta.

• Apo-Calypso

Kreationistien (YEC) palvonnan kohteet ovat seuraavassa järjestyksessä:

1 - 1500-1600 luvulla elänyt englantilainen piispa James Ussher.

2 - muinaisten Keski-Idästä lähtöisten kamelikuskien nuotiotarinat.

3 - Heidän valehteleva "jumalansa", joka tekee koko maailmankaikkeuden näyttämään miljardien vuosien ikäiselta, mutta jostain syystä em. kamelikuskien nuotiotarinat ovat heille kuitenkin uskottavia.

Revi nyt tuosta... :D :D :D

• Jumalaa tulisi palvoa
        Apo-Calypso kirjoitti:

Kreationistien (YEC) palvonnan kohteet ovat seuraavassa järjestyksessä:

1 - 1500-1600 luvulla elänyt englantilainen piispa James Ussher.

2 - muinaisten Keski-Idästä lähtöisten kamelikuskien nuotiotarinat.

3 - Heidän valehteleva "jumalansa", joka tekee koko maailmankaikkeuden näyttämään miljardien vuosien ikäiselta, mutta jostain syystä em. kamelikuskien nuotiotarinat ovat heille kuitenkin uskottavia.

Revi nyt tuosta... :D :D :D

ja Jeesusta eikä ketään muita. Miksi siis edes väität tuollaista?

• Apo-Calypso
        Jumalaa tulisi palvoa kirjoitti:

Miksi *ihmeessä* *mitään* mielikuvitushahmoa tulisi palvoa?

Onko Aku Ankka mielestäsi palvomisen arvoinen kohde?

Miten jumalasi poikkeaa Aku Ankasta todistusaineiston ansiosta?

• tutki itse, lue
        Apo-Calypso kirjoitti:

Miksi *ihmeessä* *mitään* mielikuvitushahmoa tulisi palvoa?

Onko Aku Ankka mielestäsi palvomisen arvoinen kohde?

Miten jumalasi poikkeaa Aku Ankasta todistusaineiston ansiosta?

Raamattua, poika, niin opit.

• tutki itse, lue kirjoitti:

Aku ankassa on useasti hyviä elämänohjeita, tarinoihin on ujutettu luonnontieteen lainalaisuuksia yms. Raamattu on valtaosin väkivaltainen fantasiakirja, tarinakokoelma. Eli aku ankka on moninverroin parempi tietolähde kuin raamattu.

• höhö hörhelö
        tutki itse, lue kirjoitti:

Aku ankka ei luonut maailmaa. Raamattu _EI_ ole satu, jos luet sitä itse niin ymmärrät! Raamattu on luotu ihmisiä varten kuten sinua ja minua, ei niinkään satu tai runouskirjallisuudeksi, joskin siellä sitäkin on, mutta ne on tarkoitettu elämänviisaudeksi. Aku ankka ei tarjoa elämänläheisiä opetuksia vaan lähinnä jotain utopiaa, jos luet tarkkaan, eikä se vie ikuiseen elämään. Enkä halua edes väitellä tästä aiheesta. Lueppa itse, poju niin tajuat!

• PuuSee
        höhö hörhelö kirjoitti:

Aku ankka ei luonut maailmaa. Raamattu _EI_ ole satu, jos luet sitä itse niin ymmärrät! Raamattu on luotu ihmisiä varten kuten sinua ja minua, ei niinkään satu tai runouskirjallisuudeksi, joskin siellä sitäkin on, mutta ne on tarkoitettu elämänviisaudeksi. Aku ankka ei tarjoa elämänläheisiä opetuksia vaan lähinnä jotain utopiaa, jos luet tarkkaan, eikä se vie ikuiseen elämään. Enkä halua edes väitellä tästä aiheesta. Lueppa itse, poju niin tajuat!

>>>Aku ankka ei luonut maailmaa

...

Aku ankka ei tarjoa elämänläheisiä opetuksia vaan lähinnä jotain utopiaa, >>>

Aku Ankka on luonut vähintään yhtä paljon maailmaa kuin Raamattu, ja se tarjoaa paljon enemmän elämänläheisiä opetuksia kuin yhdenkään uskonnon mikään kirjoitus. Joka muuta väittää saa Markku Kivekkään haamun peräänsä ja haudataan Aatos Erkon rahasäiliön pohjalle miettimään syntisiä ajatuksiaan. Kylä näin on.

• pro-scientist
        Jumalaa tulisi palvoa kirjoitti:

sekaisin uskontosi kanssa kuin kaikki muutkin hihhulit. Uskonto on oppiumia kansalle sanon minä - hetkinen, olenkos kuullut sen jossakin... Oli miten oli, sinä olet narkomaani ja elät unessa.

• tutki itse asiaa

vatikaanin opit ovat suoraan helvetistä ja liittyvät muinaiseen Babylonian kulttiin jonka Nimrod perusti, jossa palvotaan äiti-hahmoa, tässä tapaukssessa mariaa, on yleisesti tiedetty että katolinen kirkko harjoittaa voodoota marian palvontaa ynnä muita hirvittäviä menoja joka puolella maailmaa. Se on juuri se lopunaikojen portto josta raamattu ennustaa ja joka on vietellyt maailman valtiaat irstauteen ja juomaan Jumalan vihan viiniä, sillä se on osallisena mm. natsi-saksan ja kommunismin luomiseen. Paavi oikeen rypee mudassa. Oikein sille, että kuolee lopulta, niinkuin Jumala sanoo, ettei enää saastuttaisi maanpiiriä irstauksillaan!

• Valtsu..

Ja naapurin isä on isompi kristitty kuin sinä.

• Luther ?

>

Jaa, mutta eikös Luther ole kuitenkin yksi suurimmista vaikuttajista Natsi-Saksan synnyssä. Tämän perusteella luterilaiset, helluntailaiset ja muut protestanttiset ryhmät ovat se portto. Mikä on oma ryhmäsi ?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miikka Pentikäinen, 28, on kuollut

– Classicin liigaottelu siirtyi Lahtelaisen LASBin ja Classicin oli määrä kohdata keskiviikkona. https://www.aamulehti
      Maailman menoa
      336
      38485
    2. Särkynyt sydän

Teit sitten selväksi ettet ole kiinnostunut. Kiitos siitä! Nyt on turha enää yrittää mitään, lähestyä tai edes jutella s
      Ikävä
      103
      7066
    3. Täytyy sanoa että on tämä aika mielenkiintoinen tilanne..

Ihan en osaa vielä yhdistellä palasia, toisaalta tarvitseeko edes. Et vaan taida pystyä kokonaan päästämään irti, ja jos
      Ikävä
      31
      5530
    4. Jos haluat tietää miksi tykkään sinusta

Niin siksi, koska sinusta huokuu sellaista lempeyttä ja seesteisyyttä ja olet lisäksi komea ilmestys. Jotenkin olet myös
      Ikävä
      21
      4048
    5. Oho! Dannyn, 82, seuralainen Helmi Loukasmäki, 23, paljastavissa kuvissa - Yksi sana kertoo kaiken!

Mediassa on kerrottu, että Danny ja Helmi ovat muuttaneet uuteen kotiin Raumalle. Nyt Loukasmäki on jakanut omalla Insta
      Suomalaiset julkkikset
      67
      3189
    6. Paskakaivo Kuhmo

Moniko teki uuden saostuskaivon, joka erittelee paskan ja nesteet imeytyskenttineen maassa taloissa. Kaikkien talojen pi
      Kuhmo
      56
      3175
    7. Uskotko yliluonnolliseen?

Mitä jos tämä ns. kaivattusi on loitsunut sinut? Olettekos sitä ajatelleet, niinpä. Ette todellakaan. :D
      Ikävä
      63
      2400
    8. Mitä kuuluu?

Toivottavasti sulla oli hyvä päivä tänään. Täällä on taas ollut niin negatiivista juttua. Oli pakko tulla sanomaan sinul
      Ikävä
      18
      2171
    9. En suuttunut missään vaiheessa

Oon vaan herkkä ja tuskastunut. Mies se ei ole henkilökohtaista sinulle. Ei mitenkään päin. Sinä herkkänä vaan satut näk
      Ikävä
      12
      2154
    10. Trump on jo ihan seonnut...

Nato maa uhkailee toista Natomaata....Amerikan tuho näyttää toteutuvan Trumpin kaudella 100 varmasti.
      Maailman menoa
      500
      2050
    Aihe