oma syntymäpäiväni...
Aamuhan jo valkenee.Taas erilainen aamu.
Mielenkiintoinen ja miellytttävä.Viittan tähän hyväolon tarpeelliseen stressiin.Tytärenpoikani ja kaksi hönen kaverian tulivat pari tuntia sitten kaupungilta luokseni nukkumaan,onneksi pois kaupungin hurjasta elämästä.
Nautin sitä turvallisuuden tunteesta,mitä he kokevat turvallisesa nukkumisessa,varsinkin kun isoäiti on originelli eläjäinen!No ehkäpä nukahan ittekin viel pariks tunniks.
Pojilla yheksäks luokka takana,,,,uusi aika edessä.
Ihana oli "isot" pojat nukkumaan laittaa,nämä niitä elämän eväitä.Yksikin turvallinen aikuinen riittää lapselle.
puolustusvoimain lippujuhlan päivä
5
359
Vastaukset
- Muumi-iso-Äiti
Minä laulan sulle kai kuulet..
Sä kasvoit neito kaunoinen
isäsi majassa
kuin kukka kaunis suloinen,
vihreellä nurmella.....
On sentää upeaa syntyä liputuspäivänä, sinivalkoiseen Suomeen.
Tässä maailmassa on paljon hyvääkin, sininen taiva ja valkoiset hanget.
Vuoden aikojen suuret vaihtelut ja meidän oma eletty elämä, varmasti aivan yhtä paljon vaihteluita kuin päiviäkin..!- Maalaismies*
Pitkää ikää, isoa ymmärrystä ja hurttia huumoria toivotellen!
Maalaismies* kirjoitti:
Pitkää ikää, isoa ymmärrystä ja hurttia huumoria toivotellen!
OOn vaan siinäki suhteessa hullu ihminen,etten muista ikääni....kysyttäessä sanon itteeni vanhemmaksi,no ei tasavuosijuhlii vielä.
Tää päivä on minullekkin ollut aina traditionaalinen,kolmisenkymmentä vuotta upseerin akkana kaikki paraatit nähty ja iltapukujuhlat käyty.Siihen aikaan viel korsettikin käytössä,olkaimetomat iltapuvut,harmi kun ovat hävinneet ne "taivahan tuuliin". Mutta Milanosta sain ittellein just sen sopiva kesämekon,prikulleen osu vaan kohdalle.susmorsian kirjoitti:
OOn vaan siinäki suhteessa hullu ihminen,etten muista ikääni....kysyttäessä sanon itteeni vanhemmaksi,no ei tasavuosijuhlii vielä.
Tää päivä on minullekkin ollut aina traditionaalinen,kolmisenkymmentä vuotta upseerin akkana kaikki paraatit nähty ja iltapukujuhlat käyty.Siihen aikaan viel korsettikin käytössä,olkaimetomat iltapuvut,harmi kun ovat hävinneet ne "taivahan tuuliin". Mutta Milanosta sain ittellein just sen sopiva kesämekon,prikulleen osu vaan kohdalle.osaa oikeaa marssia...monet kattelevat taivahan tuuliin,kuuluu kai tähän jukuripäisyyteen.
Turha tästä ainakaan väitellä minun kanssani,tiedän sen kaikki paraatit seuranneena.Liekkö tuo niin oleellistakaan,nämä toisten maitten sotilaalliset rivistöt ja jalkoje ylösheitot.
Eilen liputtivat minun juhlani aattona, sinun juhlanasi ja oman siniristilippumme kunniaksi.
Kesän lapsia...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .17710224Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde523445Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja493203- 642845
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että2032199- 1162173
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai252003Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä671618Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t221396Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1121366