alfa156 selespeed kokemuksia??

alfaromeo1.

eli olen ostamassa 156 alfaa jossa on selespeed vaihteisto? onko kokemuksia? onko kestävä? mitä vikoja?

5

2100

Vastaukset 5

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • JGGN

Moi, kun selespeed vaihdteisto tuli markkinoille kävin ihmettelemässä sitä Turun Delta-auton sunnuntainnäyttelyssä. Paikalla oli myyjiä tuuraamassa korjaamonpuolelta henkilökuntaa ja he kovalla äänellä päivittelivät että mahtaa olla kallis vaihteisto korjata kun hajoaa. No, tiedän mikä on alfan laatu ylipäätään joten aina sitä voi yhden vaihdelaatikon uusia samalla kun kone vaihdetaan/korjataan kun on esim. jakopäänhihna mennyt poikki...

Joten, päättele kannattaako ostaa alfa...

• z<gg<

palsta

• Niin se vaan on...

Mulla oli selespeed vaihteisto ensimmäisessä 156:ssa, ja ajoin sillä 170 tkm. ilman minkäänlaista ongelmaa. Täällä palstalla tuntuu olevan hirmusesti ihmisiä jotka kärsivät kateudesta ym. ym. vastaavasta, ja kirjoittelee tänne kaikennäköistä paskaa. Mutta minulla on kokemuksia useasta Alfasta, joskin vain yhdestä Selespeed laatikosta. Tunnen kyllä muutamia muitakin ihmisiä joilla on ollut kyseinen selespeedi, enkä kyllä valituksia ole kuullut.

• sitä riittää

Kestosta en vielä osaa sanoa kun takana on vasta alle puoli vuotta ajoa 156 Selespeedillä. En murehdi, nautin. Vaihteisto on unelma käyttää. Osta pois kun vapaana kulkee!

Alfapalstalla lisää kokemuksia. Selespeedistä lähinnä positiivista.

• en ostaisi

Hyvä sysyteemi jos vaan pelaa. Jollain pelannut 200tkm ja toisilla alle 80tkm.
      Kytkinlevyn kuluminen aiheuttaa ongelmia, säätää voi mekaanisesti ja tietokoneella, alfan palstalla paljonkin juttua.
      Jos selen pumppu menee (ei siis sen hiilet) niin pumppu maksaa yli 500eur ja sen ilmaus vaatii taas tietokonejuttuja.

Ko. lootahan on ns. oppivaa mallia.
      Itse jättäisin selen kauppaan...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei käy sääliksi sitä miestä

Sitä saa mitä tilaa.
      Ikävä
      179
      1762
    2. Muistakaa pojat tämä.

Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.
      Ikävä
      109
      923
    3. Mitä mieltä olet?

Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo
      Ikävä
      110
      783
    4. En ehkä onnistu siinä

Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.
      Ikävä
      58
      755
    5. Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin

Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset
      Ikävä
      209
      674
    6. Mies,oletko koskaan...

Käyttänyt maksullista naista?
      Ikävä
      133
      638
    7. Oletko päättänyt

Että luovutat minun suhteeni
      Ikävä
      52
      601
    8. Viesti jonka haluaisit lähettää...

hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä
      Ikävä
      20
      590
    9. Pahoin pelkään nainen

että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus
      Ikävä
      51
      572
    10. Kirjoita kolme sanaa

mistä kaivattusi voisi sinut tunnistaa.
      Suhteet
      37
      556
    Aihe