Mikä on oma suosikkisi? Itse tykkään oluesta mutta päärynä siideri maistuu kuumana päivänä parhaiten, ja tottakai jäiden kanssa.
Olut Siideri vai Lonkero ???
9
3858
Vastaukset
- yäk
Lonkero ja siideri maistuu, varsinkin kaikki marjojen ja hedelmien makuiset. Fizzin mansikka-vanilja on hullun hyvää.
- mieltä,
Marja ja hedelmäsiiderit/lonkerot on mun lempparijuomia, oluesta en tykkää.
- g´0gfi´å0giå0+r
mieltä, kirjoitti:
Marja ja hedelmäsiiderit/lonkerot on mun lempparijuomia, oluesta en tykkää.
Anteeksi nyt vain, mutta "siiderit" joista täällä puhutaan eivät ole siidereitä, vaan alkolimsoja. Siideri valmistetaan käymällä, ei sekoittamalla teollista väkevää viinaa esanssilimsaa, kuten Suomessa tehdään. Ulkomaisesti siiderit ovat oikeita siidereitä, Suomessa tehdään vain alkolimsoja. Ja kamalaa roskaa ovatkin.
- -ALR-
g´0gfi´å0giå0+r kirjoitti:
Anteeksi nyt vain, mutta "siiderit" joista täällä puhutaan eivät ole siidereitä, vaan alkolimsoja. Siideri valmistetaan käymällä, ei sekoittamalla teollista väkevää viinaa esanssilimsaa, kuten Suomessa tehdään. Ulkomaisesti siiderit ovat oikeita siidereitä, Suomessa tehdään vain alkolimsoja. Ja kamalaa roskaa ovatkin.
Hartwall Strong Gin Long Dring 7.5%
- Dring??
-ALR- kirjoitti:
Hartwall Strong Gin Long Dring 7.5%
Dring???
- rexejyt5
g´0gfi´å0giå0+r kirjoitti:
Suomessa ei ole saanut myydä, muistaakseni vuoden 2006 jälkeen, näitä pirtupohjaisia juomasekoituksia. Täkäläiset siiderit ovat viinipohjaisia.
- sinä
siitä kostut mikä minunn "suosikki" on? Miksi kysyt? Älä ole utelias! Hoida omat asiasi! Mitä sillä tiedolla teet? Häh? Mitä?!
- minä juo
lonkeroa tai siideriä ollenkaan. Ovat lähinnä teinien (pissisten ja amisten) (ja sivistymättömien naisten) juomia.
Olutta voin juoda sellaisten ruokien kanssa, joihin se sopii: esimerkiksi aasialainen ruoka. Ja sitten suomalainen, venäläinen ja skandinaavinen ruoka.
Pyrin kuitenkin siihen, ettei olut ole ihan bulkkilaatua. - Anonyymi
Oluen osuus on mulla noin 3/4 ja lonkeron 1/4. Juon enimmäkseen peruslageria, joskus vehnäolutta, ipaa, porteria ja muita erikoisoluita. Lonkeroista paras on tietty se oikea lonkku eli Hartwallin perinteinen harmaa. "Hiivalonkerolle" (jolla ei kyllä minun mielestä ole mitään tekemistä lonkeron kanssa) olen jättönyt lähes täydet hyvästit. Siidereitä en juo juuri lainkaan, niistä en juurikaan tykkää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit12661Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1511228Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491115- 127998
Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223964Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?206929Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä13845- 72835
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk296833- 39822