matkalla SAVvoon..

..pervokin survivor kit.. lauantaiksi ja kymmeneksi päiväksi..kylmälaukku, karhupuku(makuupusssinvirka sekä karhujenesto)pelastuisliivit, saukonnahka-alkkarit(uimahousujen virka), kokintarpeet ja mausteet, karhuolutta tahi olvia, rypsiöljyä, voita, metukkaa takataskuun pätkä, jonkin verran tupakkaa, limua, viinaa, maantiekartta, ruikkarii, makkaraa, sipulia, pottuja..perkeleesti pottuja, vaihteeksi riisiä jonkin verran, rahaa salataskuun, aurinkorasva, lääkkeet, sytkäreitä, veitsiä, heittoveitsiä, kaverin tekemä haulikko tarpeineen, onki, matoja, aurinkohattu tahi lippis, vaatteita, sukkia, paperia, kyniä. kumeja,..teroittimiä,.. huh mitäs vielä?

13

373

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sola

      ..no sanakirja tai tulukki ois vielä paremp, ku ei niitä oikee ymmärrä.. ;)

      • ..savvoon.. mää meen metsään kavereiden kanssa..pääasia että asiat tulee selviks vuokra-isännän kanssa ja ehkä muutamaan otteeseen savvonlinnan torilla..


      • sola
        pervokki kirjoitti:

        ..savvoon.. mää meen metsään kavereiden kanssa..pääasia että asiat tulee selviks vuokra-isännän kanssa ja ehkä muutamaan otteeseen savvonlinnan torilla..

        ..ja laastareita paketti, sekä buranaa :)


      • sola kirjoitti:

        ..ja laastareita paketti, sekä buranaa :)

        ..on.. hytysmyrkyksi riittää varmaan viina.rööki,sipuli,valkosipuli hönkä/veri..ei taatustu sellaseen kehoon hyttynen iski ..ehkä kerran ja pökertyy ennen kun ehtii pruiskauttaa kutinapöpöt-.-


    • *Nalle*

      kumisaappaat..kuksa..ja mun osoite;o))

      • ..kummarit kuksa ja möksä.. asutko sinä savvoossa?


      • ikkunat

        http://www.evl.fi/srk/savonlinna-saaminki/tapuli.htm
        on muutes mun omatekemät


      • *Nalle*
        pervokki kirjoitti:

        ..kummarit kuksa ja möksä.. asutko sinä savvoossa?

        sitä niinkin sanoa..asun siellä missä"tarvitaan"..kesällä on helppo vaihtaa maisemaa..


      • *Nalle* kirjoitti:

        sitä niinkin sanoa..asun siellä missä"tarvitaan"..kesällä on helppo vaihtaa maisemaa..

        ..voit kierrellä ympär suomen metsiä..minut tunnistaa karhupuvusta ja istun mättäällä saukonnahka-alkareitteni kanssa.. minut tunnistaa kyllä normikarhut eivät.. karhut jättävät rauhaan kun minulla on se päällä..


      • *Nalle*
        pervokki kirjoitti:

        ..voit kierrellä ympär suomen metsiä..minut tunnistaa karhupuvusta ja istun mättäällä saukonnahka-alkareitteni kanssa.. minut tunnistaa kyllä normikarhut eivät.. karhut jättävät rauhaan kun minulla on se päällä..

        kun on tuntomerkit..sittenhän ollaan kuin kaksi marjaa mättäällä...


    • Savoon myös menossa

      Tuolla statin slankilla sielä?
      Ei se vuokraisäntä ymmärrä Sinnuu, jos et vaeha Savoks.

      • ..kattoo vaikka pakarista perkele.. muuten mää oon vaiti.. ja kaverit jelppaa kielen kanssa...


    • SydisN

      Savvoon,tiällä on viheriät niityt ja hyvät kalaveet...unohtamata mahtavia löylyjä rantasaunassa :)
      Eikä tartte olla yksinkään,meinaan itikat kotiutui eilen,että ystäviä riittää silläkin saralla.
      Turhaan tuollaista määrää tavaraa tänne raahaat,voi pojat teitä!
      On niitä kauppoja täälläkin päin savoa ;))
      Ei muuta kun iloisin mielin matkaan :)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1333
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      861
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      683
    4. 50
      577
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      12
      493
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      464
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      441
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      407
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      174
      372
    Aihe