Hei kylläpä sattui mukavasti tiistaina murtui polvi ja 6 viikoksi jalka kipsisylinteriin. Että sillai ei tarvii festareilla kimpoilla. Eikun hyvää kesää kaikille ja pitäkää paikat ehjänä.
Kesä hukkaan kaatumisen takia
2
966
Vastaukset
- ....................
Minulla ollut nilkka jo neljä viikkoa kipsissä. Kaksi vielä jäljellä. Vielä on kesää jäljellä... Hyviä kesäpäiviä sinullekin.
- Tadzio de Santis
Minä teloin polveni ensimmäisen kerran pääsiäisenä 2003. Meni yli kaksi vuotta leikkausjonossa, 2005 tuli voimaan hoitotakuusäännös ja pääsin leikkaukseen alkukesästä. Siinä välissä polvi kerkesi lähteä paikaltaan viitisentoista kertaa, yhdellä kertaa halkesi reisiluu samalla ja toisella kertaa lumpiosta lähti irtokappaleita.
Leikkauksessa kiristivät jänteitä, mutta eipä se siitä enää kuntoon tullut. Hajonnut lumpio lonksuu ilkeästi jos yrittää pyörällä veivata, ja kostealla ilmalla polvi turpoaa ja alkaa jomottamaan. Astunta on muuttunut, jalkaterä on osoittaa nykyään enemmän ulospäin ja paino tulee kävellessä jalkapohjan sisäsyrjälle. Piti tavallaan opetella uudestaan kävelemään, juoksemista en ole edes yrittänyt. Itse asiassa en ole ottanut juoksuaskelta yli viiteen vuoteen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1271974
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi1001720Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy571370Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?771344Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M311038Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s47936Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm51933Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet44882- 73866
- 109863