..??? alkoholijuomaliike?..alakko??.. noh huommenna se seleviää..
mikä on savoksi...
25
524
Vastaukset
odottaa huomiseen, se on Alako;)
..ala-ko... selevä minä en huomenna illansuussa..istun ehkä mäntypuussa..tai järvestä nousen kuin uljas fauni petäjämetsikön..
pervokki kirjoitti:
..ala-ko... selevä minä en huomenna illansuussa..istun ehkä mäntypuussa..tai järvestä nousen kuin uljas fauni petäjämetsikön..
kunhan nouset sieltä järvestä. Äläkä kiipee kovin korkeelle, ei se maailma paljon kummemmalta sieltä latvasta loppujenlopuksi näytä;)
a-v kirjoitti:
kunhan nouset sieltä järvestä. Äläkä kiipee kovin korkeelle, ei se maailma paljon kummemmalta sieltä latvasta loppujenlopuksi näytä;)
..vaikka pöllöt virkkois vaikka mitä..ja pyörittäis päänsä ympäri pimeyessä..
pervokki kirjoitti:
..vaikka pöllöt virkkois vaikka mitä..ja pyörittäis päänsä ympäri pimeyessä..
erijuttu. Männynlatva vaan ei oo kännisen ihmisen paikka...;)
a-v kirjoitti:
erijuttu. Männynlatva vaan ei oo kännisen ihmisen paikka...;)
..kuka hemmetti selväjärkinen ihminen sitte männynlatvaan istahtaa? hullu kun pullosta tullu..sanon mä.
pervokki kirjoitti:
..kuka hemmetti selväjärkinen ihminen sitte männynlatvaan istahtaa? hullu kun pullosta tullu..sanon mä.
älä siis mee sinäkään;)
- kbasa
jos oikeen janoottaa :-)
kbasa kirjoitti:
jos oikeen janoottaa :-)
et lisäämällä vokaaleja voidaan määritellä janon suuruus?;)
Miksei niinkin;)- kbasa
pervokki kirjoitti:
http://www.japan-partner.com/images/e93377f145/faun-off high way dump truck-284ada0dc4_t.jpg
ainiinku tammonen!?
onko maanomistajan lupa? jos jaa urat tantereeseen :-) - kbasa
a-v kirjoitti:
et lisäämällä vokaaleja voidaan määritellä janon suuruus?;)
Miksei niinkin;)mutta silleen rempseesti voi vetaa
eli alaaako :-) kbasa kirjoitti:
http://www.japan-partner.com/images/e93377f145/faun-off high way dump truck-284ada0dc4_t.jpg
ainiinku tammonen!?
onko maanomistajan lupa? jos jaa urat tantereeseen :-)..sellanen sorkkajalkanen pukinpartanen..
- kbasa
pervokki kirjoitti:
..sellanen sorkkajalkanen pukinpartanen..
dkiisselia kuin tuo julmettu kone :-)
kbasa kirjoitti:
..ainakin kaks 0,7 saunalahtiviinaa savolaisesta alakosta ensihätän kattoo sit kuka uppos ja mihi..
- kbasa
pervokki kirjoitti:
..ainakin kaks 0,7 saunalahtiviinaa savolaisesta alakosta ensihätän kattoo sit kuka uppos ja mihi..
ottaa varuille.. sais likööritki kuljetettua lavan nurkassa näpäkästi :-)
- olla autojen
kbasa kirjoitti:
ahdistelija. No, kukin tavallaan.
- kait se
kbasa kirjoitti:
on, mistä orgasmin saa. Mutta Jenkeissä taisivat kieltää autoihin sekaantumisen.
- kbasa
olla autojen kirjoitti:
ahdistelija. No, kukin tavallaan.
mestariko?
no, ahdisteluaiheen toit esiin sinä ystäväiseni :-) - kbasa
kait se kirjoitti:
on, mistä orgasmin saa. Mutta Jenkeissä taisivat kieltää autoihin sekaantumisen.
mistä sen orgasmin saa
juuri kuten itse totesit :-)
- Santra-Suhmura
Eikös se ole käden koukistajasta kiinni? Taikka voihan sitä pilläkin,,,imeskellä ;D?
- Santra-Suhmura
pervokki kirjoitti:
..tarkoitin myyntialkoholiliikettä..kauppaa..
mutta kyllä mä älysin mitä tarkotit, mut nakkasimpas vaan ;>D!
- Lentävä kalakukko
viinakaoppa, tiijä nykyään.
- "mr.nylkynen"
sano savolainen kannibaali kun ruotsalaista söi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Paskakaivo Kuhmo
Moniko teki uuden saostuskaivon, joka erittelee paskan ja nesteet imeytyskenttineen maassa taloissa. Kaikkien talojen pi684461Uskotko yliluonnolliseen?
Mitä jos tämä ns. kaivattusi on loitsunut sinut? Olettekos sitä ajatelleet, niinpä. Ette todellakaan. :D993981- 523512
Mitä kuuluu?
Toivottavasti sulla oli hyvä päivä tänään. Täällä on taas ollut niin negatiivista juttua. Oli pakko tulla sanomaan sinul272756Keilahalli
Onneksi rakennettiin aikoinaan se keilahalli, se pelastaa eläinpuistoyhtiöiden sekä koko Ähtärin kaupungin talouden!252562Uskallatko katsoa pitkään silmiin
kaivattuasi, jos olette samassa tilassa? Alkaako sydän jyskyttää, jos katseet jumittuvat? Pelkäätkö ulkopuolisten huomaa562433- 462324
- 391907
- 471898
- 301646