..??? alkoholijuomaliike?..alakko??.. noh huommenna se seleviää..
mikä on savoksi...
25
562
Vastaukset
odottaa huomiseen, se on Alako;)
..ala-ko... selevä minä en huomenna illansuussa..istun ehkä mäntypuussa..tai järvestä nousen kuin uljas fauni petäjämetsikön..
pervokki kirjoitti:
..ala-ko... selevä minä en huomenna illansuussa..istun ehkä mäntypuussa..tai järvestä nousen kuin uljas fauni petäjämetsikön..
kunhan nouset sieltä järvestä. Äläkä kiipee kovin korkeelle, ei se maailma paljon kummemmalta sieltä latvasta loppujenlopuksi näytä;)
a-v kirjoitti:
kunhan nouset sieltä järvestä. Äläkä kiipee kovin korkeelle, ei se maailma paljon kummemmalta sieltä latvasta loppujenlopuksi näytä;)
..vaikka pöllöt virkkois vaikka mitä..ja pyörittäis päänsä ympäri pimeyessä..
pervokki kirjoitti:
..vaikka pöllöt virkkois vaikka mitä..ja pyörittäis päänsä ympäri pimeyessä..
erijuttu. Männynlatva vaan ei oo kännisen ihmisen paikka...;)
a-v kirjoitti:
erijuttu. Männynlatva vaan ei oo kännisen ihmisen paikka...;)
..kuka hemmetti selväjärkinen ihminen sitte männynlatvaan istahtaa? hullu kun pullosta tullu..sanon mä.
pervokki kirjoitti:
..kuka hemmetti selväjärkinen ihminen sitte männynlatvaan istahtaa? hullu kun pullosta tullu..sanon mä.
älä siis mee sinäkään;)
- kbasa
jos oikeen janoottaa :-)
kbasa kirjoitti:
jos oikeen janoottaa :-)
et lisäämällä vokaaleja voidaan määritellä janon suuruus?;)
Miksei niinkin;)- kbasa
pervokki kirjoitti:
..ala-ko... selevä minä en huomenna illansuussa..istun ehkä mäntypuussa..tai järvestä nousen kuin uljas fauni petäjämetsikön..
http://www.japan-partner.com/images/e93377f145/faun-off high way dump truck-284ada0dc4_t.jpg
ainiinku tammonen!?
onko maanomistajan lupa? jos jaa urat tantereeseen :-) - kbasa
a-v kirjoitti:
et lisäämällä vokaaleja voidaan määritellä janon suuruus?;)
Miksei niinkin;)mutta silleen rempseesti voi vetaa
eli alaaako :-) kbasa kirjoitti:
http://www.japan-partner.com/images/e93377f145/faun-off high way dump truck-284ada0dc4_t.jpg
ainiinku tammonen!?
onko maanomistajan lupa? jos jaa urat tantereeseen :-)..sellanen sorkkajalkanen pukinpartanen..
- kbasa
pervokki kirjoitti:
..sellanen sorkkajalkanen pukinpartanen..
dkiisselia kuin tuo julmettu kone :-)
kbasa kirjoitti:
dkiisselia kuin tuo julmettu kone :-)
..ainakin kaks 0,7 saunalahtiviinaa savolaisesta alakosta ensihätän kattoo sit kuka uppos ja mihi..
- kbasa
pervokki kirjoitti:
..ainakin kaks 0,7 saunalahtiviinaa savolaisesta alakosta ensihätän kattoo sit kuka uppos ja mihi..
ottaa varuille.. sais likööritki kuljetettua lavan nurkassa näpäkästi :-)
- olla autojen
kbasa kirjoitti:
dkiisselia kuin tuo julmettu kone :-)
ahdistelija. No, kukin tavallaan.
- kait se
kbasa kirjoitti:
dkiisselia kuin tuo julmettu kone :-)
on, mistä orgasmin saa. Mutta Jenkeissä taisivat kieltää autoihin sekaantumisen.
- kbasa
olla autojen kirjoitti:
ahdistelija. No, kukin tavallaan.
mestariko?
no, ahdisteluaiheen toit esiin sinä ystäväiseni :-) - kbasa
kait se kirjoitti:
on, mistä orgasmin saa. Mutta Jenkeissä taisivat kieltää autoihin sekaantumisen.
mistä sen orgasmin saa
juuri kuten itse totesit :-)
- Santra-Suhmura
Eikös se ole käden koukistajasta kiinni? Taikka voihan sitä pilläkin,,,imeskellä ;D?
- Santra-Suhmura
pervokki kirjoitti:
..tarkoitin myyntialkoholiliikettä..kauppaa..
mutta kyllä mä älysin mitä tarkotit, mut nakkasimpas vaan ;>D!
- Lentävä kalakukko
viinakaoppa, tiijä nykyään.
- "mr.nylkynen"
sano savolainen kannibaali kun ruotsalaista söi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä792342Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1401507- 1331462
- 1551214
- 1081013
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten373937Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82774Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55724Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67694Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50683
