Ota silmä käteen..

misspiggy

ja katso...

Tai silmät selässä???

Oisko ne sitten lasisilmii?? Vai jotain muit ulokkeita?? Kuis se siirto tapahtus..
Miks ihmees tollasii pitää olla sanontoina ko niil ei oo mitään tekoo todellisuuden kans.. Moon taas pihall *nöf*

10

570

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sanotaan että

jotain on pilvin pimein.Mistähän sekin tulee.

• misspiggy

lontihan mää.. mutt eiks nuo voi tulla liki mist ilmansuunast tahansa.. siis pilvet?? vaan kuis kauas ne pilvet sit karkaa???

• käteen

tarkoittaa, että naisen verkkosukissa, nailoneista tai yhden k:oon sukahousuissa on silmäpako, reikä.

Silloin otettava virkkuukoukku toiseen käteen ja silmä toiseen, että sen onnistuu korjaamaan. Ellei sitten heitä roskikseen.

Lasisilmistäkin on hyötyä. Kaupunkimme "sosiaaliruhtinas" menetti onnettomuudessa toisen silmänsä ja lasinen tilalle. Naiset ihastuksissaan, "miten sinulla on noin kaunis katse, mutta vain toisessa"? Mies nolona myöntämään, "kun se on nyt se lasisilmä"

• misspiggy

mahtaa olla varsnaiset paikkuut jos lähtee virkkukoukull nailoneit vääntää.. siis heitän roskiin ja taas on saastutettu maalimaa. voih mikä sika määki..

• hyvät hyssykät!

mutta jos tuut kylään niin saatan katella pitempäänkin

• misspiggy

vältelly kyläilyjä.. Ain pitäs jotain olla viemässä eikä riitä mielikuvitus kaikenmaailman hilivitkuttimien hannkiseen.. Joten pysyn koton ja ootan josko mulle tuotas niit vitkuttimii.. :D

• willivatukka

Jos huutaa että "Järki hoi, älä jätä". Niin onko tuosta enään mitään hyötyä? ;-)

• misspiggy

Moon vähä sitä mielt..ett toi taitaa olla verrannollinen järjenmäärään.. Kai?? Tai mikäs mää oon sanoo ko äly jättäny jo aikoi sitte.. :D

• Anonyymi

HUONO AAMU VITSI PAKKO SAANTO OTTO RYHMÄLTÄ, TURVAPOSTIN HYVÄÄ NIMIPÄIVÄÄÄ RIITA MITEN KATSOTAAN NIMIPÄIVA KORTTI, JOTTA SE KIIKITTÄÄ ANTAJAN JOS VÄKIVALTA TURVAPOSTI SELAN TAKANA

• Anonyymi

Edesmenneellä kaverillani oli aikoinaan lasisilmä ja kerran sattui paikallisessa tilanne kun joku tuli samaan pöytään jotain lässyttämään. Aikansa jankutettuaan siinä tämä tulija sitten vähän hermostui ja sanoi että ota silmä käteen ja katso. No kaveri muljautti sen lasisilmänsä kämmenelleen ja tuumas et perkele mä en nää yhtään sen paremmin. Johan sai lässyttäjä ittensä liikkeelle eikä tullut sen koommin kertaakaan meidän pöytään

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävä sinua

Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k
      Ikävä
      27
      3553
    2. Oletko sä oikeesti varattu?

Että sen takii ei voida olla tekemisissä?
      Ikävä
      41
      2399
    3. Otavassa tapahtuu!

Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut
      Mikkeli
      35
      2228
    4. Tulemmeko hyvin

Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s
      Ikävä
      7
      1997
    5. Tiedän kuka sinä noista olet

Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta
      Ikävä
      43
      1552
    6. Rakas, kerro mulle

Miltä se tuntuu?
      Ikävä
      38
      1429
    7. Oletko ollut vihainen, suuttunut tai pettynyt

johonkin kaivattusi toimintaan?
      Ikävä
      127
      1282
    8. Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan

Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.
      Maailman menoa
      259
      1230
    9. Horoskooppikysely

Oma ja ikävän kohteen horoskooppi? Sopivatko yhteen?
      Ikävä
      13
      1209
    10. Kesäseuraa

Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t
      Ikävä
      45
      1205
    Aihe