onko kellään kokemuksia kyseisestä autosta? vai löytyykö näitä edes suomesta? kertokaa tietonne!
dodge challenger
6
3988
Vastaukset
- qeg35j
mitä kokemuksia?
Onhan noita suomessa vaikka kuinka monta. - Make_Ply
Etsi divarista vanhoja V8-Magazine:ja. Muistaakseni viime vuoden numeroista löytyy kys, auton esittelyt. Löytyy myös nettiosoitteet.
- mulla on
muilla. mulla on suomen ainoa.
- Toppis
joo, mullakin on challenkeri. niitä on joka toisella. paitsi sellasta joka mulla on...
- Janne
(vaikka "tyhjentäviä vastauksia" on tullut jo sivukaupalla yritän nyt kantaa korteni kekoon)
Dodge Challenger on yksi halutuimmista automalleista jenkkipiireissä. Niitä löytyy kyllä täältä Suomen-niemeltäkin useitakin kappaleita, mutta hintapyynnöt ovat aika suolaisia. Konevaihtoehtojahan Challengeriin löytyy lukuisia, ihan 225cid suorasta kutosesta tuonne 426cid Hemi hirviömoottoriin asti. Aitoja Hemi-koneisia Challengereita en tiedä Suomessa olevan kuin kaksi ja maailmallakaan niitä ei pyöri kovin monia. Hinnat ovat todella kalliita.
Aika usein Challengerin pellin alla pauhaa 383 tai 440cid isolohko hevosvoimien liikkuessa NOIN 250-400hp tuntumassa, riippuen konepaketin muista ominaisuuksista. Pikkulohkoakaan ei silti kannata vähätellä suorituskykynsä takia, sillä esimerkiksi 340cid moottori on erittäin kierrosherkkä ja suorituskykyinen pakkaus.
www.fhra.fi sivustolta löytyy myös suomalaisten jenkkiautokerhojen webbiosoitteita joten eiköhän sieltä muutama suomalainen challenger putkahda ruudulle. V8:ia kannattaa myös selailla. - kv440
Terve !
Mulla olis challenger 440 magnum RT / SE vm.1970
ja olis vielä myynnisssäkin. jos kiinnostaa voin laittaa kuvia ja hintaa. palaa astialle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k375096- 823626
- 333006
- 612985
- 102906
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t562353- 411838
Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!
Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….91780- 181721
Kiusaaja otti yhteyttä, mitä tekisit?
Minulle kävi näin pari kk sitten. Olin aluksi todella ystävällinen. Sanoin, että olin jo unohtanut jne. Asia jäi vai1351669