Tiiät täällä tosi paljon jaksojen tapahtumisista, asutko kenties espanjasssa, kun oot nähny varmaan kaikki jaksot ja laittanu ne youtubeen?? Mistä ihmeestä sä oot nähny ne jaksot?
Noora 81??
6
952
Vastaukset
- noora81
En asu Espanjassa, mutta omistan kaudet 1-6 DVD:llä, jotka olen ostanut sieltä ihan nettikaupan kautta. Kaudet 7. ja 8. olen löytänyt netistä. Olen siis nähnyt kaikki jaksot, ja siksi tiedän noista tapahtumista.
- tete<33
Okei...
- Eva<3
Onko nuo ostamasi 1-6 kaudet espanjan vai englannin kielellä?
Saako netanttilasta tai cdon.comista ostettua noita ei-suomenkielellä varustettuja dvd-kausia?Ja jos,niin mihin hintaan?
Ja löytyykö nuo kaudet 7-8 jaksot ihan vain youtubesta?
Kiitos etukäteen vastauksestasi. - noora81
Eva<3 kirjoitti:
Onko nuo ostamasi 1-6 kaudet espanjan vai englannin kielellä?
Saako netanttilasta tai cdon.comista ostettua noita ei-suomenkielellä varustettuja dvd-kausia?Ja jos,niin mihin hintaan?
Ja löytyykö nuo kaudet 7-8 jaksot ihan vain youtubesta?
Kiitos etukäteen vastauksestasi.Ostamani kaudet ovat espanjan kielisiä, ja niissä ei ole suomen tai englannin kielistä tekstitystä. Niitä ei saa Suomesta, vaan nämä on ostettu espanjalaisista nettikaupoista.
Kauden 7. ja 8. jaksoja voi nähdä monesta eri paikasta, joista yksi on Youtube. Eiköhän niitä saa myös lataamalla, kuten kaikkia muitakin sarjoja.
- SERRANOO
Sieltähän tietoa saa ja kun katsoo youtubesta jaksoja (:
- serranofani
Näin on. No mä oon nähny kaikki jaksot 3 kertaa..tähän mennessä ja tiedän läes kaiken tapahtumista:> että iha mahollista se on.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1062585
- 1072042
Ripeyttä asiointiin
Ottaa päähän yhden ja saman asiakkaan hitaus kassalla kun yhdellä kädellä nostelee ostoksia kärrystä ja välillä pitelee221867Marinin ahdistelija - "Lemmenkipeä huippuosaaja Lähi-idästä"
Olikin valtamedialle hankala paikka, kun kyseessä olikin "rikastaja" Vähän aikaa sitä voitiin piilotella, mutta pakko ol2051570Mietitkö tosissasi..
..että olisin tullut sinne jonkun muun vuoksi kuin sinun? Ei näinä vuosina tapahtuneet, myös tapahtumatta jääneet, ole41565Mitä ajattelit hänestä
Ensi kohtaamisesta alkaen? Itsellä pikkuhiljaa syventyi rakkaudeksi vaikka alusta asti ajattelin että hän on samallainen991507Palstan henkisesti sairaat ja lihavat
Täällä on sairaita, työttömiä ihmisiä kirjoittelemassa joilla ei ole tarkoituksena kuin satuttaa ihmisiä. Jos eksyt pals1031121- 581011
Kysyin kaikilta yhteisiltä tutuilta mielipidettä siitä, että kannattaako sinun kanssa alkaa!
Päätös oli lähestulkoon yksimielinen. Minunkin vaisto antoi vaaranmerkkejä, mutta järkytyin mitä sinusta kuulin. Aluksi126983- 64976