Keltainen kieli

joku

Mistä johtuu, että kieleni on värjäytynyt sellaisen keltaisen paksun tahmean ns.lian peittoon.Se ei lähde pois siitä edes harjaamalla.Kertokaa kuinka pääsen eroon tuosta ikävästä vaivasta

9

26381

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • minä

Mene hammaslääkäriin ja kysy. He kyllä tietävät, mitä tehdä asian hyväksi. Suosittelen lämpimästi.

• Samu

.."suu sammasta".
      Antibiotti kuuri tai epäterveellinen ruokavalio saattaa johtaa jonkin sienilajin liikakasvuun elimistössä. Luulen että kyse on hiivasienestä.

Usein lääkärissä asiaan tarjottava hoito rajoittuu ruokavalion muutokseen. Valkoiset jauhot(vaaleat leivät, makaronit) raskaat liharuoat ym pois..

Valkosipuli on tunnettu sienien hoidossa. Kannattaa syödä myös vitamiineja esim sinkkiä, C ja E vitamiineja. Maitohappo bakteerit myös tasaavat elimistön bakteerikantaa ja parantavat vastustuskykyä joten niitä kannattaa myös syödä.

• mike

lääkettä ei ole

• Oot_homo_lol

Voiko se keltanen kieli johtua tupakista kun poltin yks ilta kun oki juopottelemassa jonku 2 askii ja tuli keltanen kieli

• sammasta
        Oot_homo_lol kirjoitti:

Voiko se keltanen kieli johtua tupakista kun poltin yks ilta kun oki juopottelemassa jonku 2 askii ja tuli keltanen kieli

Tupakointi on voinut vaikuttaa hiivasieni-infektion puhkeamiseen. Yleensä paranee aikuisella itsestään, mutta voithan tuota käydä lääkärillekin näyttämässä. Hyvä suuhygienia auttaa paranemisessa.

• Anonyymi
        Oot_homo_lol kirjoitti:

Ei koska olen 12 vuotias ja minulla on keltainen kieli
        Q180

• adhstrgh

hyi

• Anonyymi

puolukka hoitaa myös. en polta tai käytä alkoholia. voi olla vaan sieni. penslaa puolukalla tai puolukkamehulla.

• Anonyymi

Katso Kiinalainen lääketiede.
      Siellä taudinkuvaa määriteltäessä tutkitaan myös kieli ja sen muutokset!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      102
      2126
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      99
      1537
    3. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      121
      1263
    4. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      77
      1232
    5. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      112
      1207
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      57
      1024
    7. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      51
      997
    8. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      58
      986
    9. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      912
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      804
    Aihe