Mistä johtuu, että kieleni on värjäytynyt sellaisen keltaisen paksun tahmean ns.lian peittoon.Se ei lähde pois siitä edes harjaamalla.Kertokaa kuinka pääsen eroon tuosta ikävästä vaivasta
Keltainen kieli
9
26507
Vastaukset
- minä
Mene hammaslääkäriin ja kysy. He kyllä tietävät, mitä tehdä asian hyväksi. Suosittelen lämpimästi.
- Samu
.."suu sammasta".
Antibiotti kuuri tai epäterveellinen ruokavalio saattaa johtaa jonkin sienilajin liikakasvuun elimistössä. Luulen että kyse on hiivasienestä.
Usein lääkärissä asiaan tarjottava hoito rajoittuu ruokavalion muutokseen. Valkoiset jauhot(vaaleat leivät, makaronit) raskaat liharuoat ym pois..
Valkosipuli on tunnettu sienien hoidossa. Kannattaa syödä myös vitamiineja esim sinkkiä, C ja E vitamiineja. Maitohappo bakteerit myös tasaavat elimistön bakteerikantaa ja parantavat vastustuskykyä joten niitä kannattaa myös syödä.- mike
lääkettä ei ole
- Oot_homo_lol
Voiko se keltanen kieli johtua tupakista kun poltin yks ilta kun oki juopottelemassa jonku 2 askii ja tuli keltanen kieli
- sammasta
Oot_homo_lol kirjoitti:
Voiko se keltanen kieli johtua tupakista kun poltin yks ilta kun oki juopottelemassa jonku 2 askii ja tuli keltanen kieli
Tupakointi on voinut vaikuttaa hiivasieni-infektion puhkeamiseen. Yleensä paranee aikuisella itsestään, mutta voithan tuota käydä lääkärillekin näyttämässä. Hyvä suuhygienia auttaa paranemisessa.
- Anonyymi
Oot_homo_lol kirjoitti:
Ei koska olen 12 vuotias ja minulla on keltainen kieli
Q180
- adhstrgh
hyi
- Anonyymi
puolukka hoitaa myös. en polta tai käytä alkoholia. voi olla vaan sieni. penslaa puolukalla tai puolukkamehulla.
- Anonyymi
Katso Kiinalainen lääketiede.
Siellä taudinkuvaa määriteltäessä tutkitaan myös kieli ja sen muutokset!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 743387
Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)753127Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.683002On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle662661Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli442182- 611729
Huomenna heitän järjen
romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,251707- 351695
Hyvää huomenta
Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.181679- 601618