Tepon blogi ja kirja: 100 naista vuodessa

- Pauliina -

Teppo löi vetoa siitä, että hän kaataa sata naista vuoden sisällä. Tuli blogi ja julkaistiin kirja. Teppoa hehkutetaan.

Itsensä kadottamista?

Jos kerrottu on totta, niin musta Teppo on häiriintynyt. Musta ihmisten hyväksikäyttö on vain niin julmaa ja rumaa. En ole lukenut blogia tai kirjaa, mutta en tajua, miten hän voi aidosti nauttia toisesta ihmisestä, kun itse tietää, että kaikki perustuu vetoon. Mutta ehkä hänellä on myös muita motiiveja tekemiselleen.

Aika rikkinäisestä ihmisestä tuntuu olevan kysymys. Rikkinäisiä ihmisiä kyllä riittää tässä ajassa. Sitten kun ja jos elämä antaa hänelle takaisin jossain vaiheessa kovalla kädellä, omatunto ja muistot ja moraalikin nousevat iholle ja mieleen huonona olona. Vai kierrättääkö hän jo nyt tätä pahaa oloa ja alkoiko kaikki oikeastaan siitä?

Mä aina mietin, että oikein vain väärin, omissa jutuissani? Tunnistan oikean ja väärän, joskus tosin vasta joidenkin päivien tai jonkin ajan jälkeen. Musta on hyvä, että se puoli on mussa elossa. Se pitää mut paremmassa kunnossa, minussa ja elämässä on mielenrauhaa ja tasapainoa.

Kun tekee väärin jotain toista vastaan, niin samalla siinä vahingoittaa itseäänkin, mikä on oikeastaan 'reilua'. Se kyllä kannattaisi ymmärtää, että, kun kohtelee toisia tai itseään huonosti, niin se vahingoittaa myös kaikkia muita lähellä olevia, ystäviä, kavereita, perhettä, lapsia, jne.

Niin se vain huonokin kiertää täällä keskuudessamme. Kohtele toisia kuten haluat itseäsi kohdeltavan?

Se, että me tehdään väärin, kuuluu kai elämään. Iän myötä mulle on vain alkanut tulla siitä aina entistä huonompi olo ja etenkin siitä, kun tajuaa sen lähtevän kiertoon.

Joskus väärän tekeminen tuntuu kyllä ihanalta. Mutta jonkin tason morkkis tulee sitten joskus kuitenkin. Asiat joutuu työstämään ennemmin tai myöhemmin. Se on kovaa ja raskasta hommaa.

Elämään kuuluu kai itsensä kadottaminen ja jos hyvin käy, niin myös taas itsensä löytäminen. On aika hyvä olla, kun on taas yhteydessä itseensä ja tunteisiinsa.

Tällaiset Tepon kaltaiset ilmiöt ovat varmaan vain lisääntymään päin. Se on huono juttu, sillä ympäristöllä ja muilla ihmisillä on iso vaikutus meihin, vaikka olisi kuinka hyvä itsetunto ja itseluottamus. Voisimme kaikki paremmin, jos pystyisimme vähempään vääryyteen.

Mitä isot ja heikot edellä, sitä pienet ja heikot perässä. Ihmisyys on aika heikoissa kantimissa, mutta toivo paremmista ajoista elää.

3

516

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mattiko?

vai Seppo?

• Naurettavaa uskoa

Luin tuota blogia alkuvaiheessa, ja jokainen edes kohtuullisilla älynlahjoilla varustettu havaitsee sen olevan huijausta. No, toimittajiltahan tällaista ei pidä mennä vaatimaan, kun loppuu muuten ne toimittajat.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies vinkkinä sulle

Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista
      Ikävä
      99
      7883
    2. Oletko katkera kun

Et saanut kaivattuasi
      Ikävä
      107
      5617
    3. Mitä haluat sanoa tällä hetkellä

Hänelle 🫶 ⬇️
      Ikävä
      275
      4881
    4. Haluun sua niin paljon

❤️🥰🥹 Miehelle
      Ikävä
      49
      4853
    5. Vietetään yö yhdessä

Rakastellaan koko yö
      Ikävä
      76
      3637
    6. Mitä palveluita mies..

Haluaisit tilata minulta? -N
      Ikävä
      51
      2869
    7. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      63
      2615
    8. Olet oikeasti ollut

Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.
      Ikävä
      22
      2478
    9. Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit

Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘
      Ikävä
      29
      2412
    10. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      41
      2294
    Aihe