Minne info tieto on kadonnut?
Miksi poistettu?
Perjantaita odotellessa...
13.6
8
2170
Vastaukset
- Vai vaan ääliö
Ilmeisesti ehdit sen kuitenkin lukea ennen poistamista koska tiedät mistä on kyse. Miksi siis kyselet viestin perään?
- Miksor
Ehdin lukea, mut kaikki asianosaiset ei varmaankaan ehtinyt.
- asianosaiset
Miksor kirjoitti:
Ehdin lukea, mut kaikki asianosaiset ei varmaankaan ehtinyt.
Eli tyhmät ja ahneet??
Olen seurannut -sivut aukee ja niin edelleen niitä ketjun aloituksia on ollut nyt monen viikon ajan täällä. Viesteissä on aina sama sisältö, että perjantaina aukee ja, kun sitten perjantai tulee ja kello 22 ei sitten auennut niin tulee viestiä, että siirtyy avaus lauantaille jne...
ja sitten taas, kun tulee maanantai niin tulee viestiketjun aloitus uudelleen, että perjantaina nyt tapahtuu, ja kun perjantai saapuu niin teknisten ongelmien vuoksi sivujen aukeaminen siirtyy lauantaille ja lauantaina niin kaikki jo tietää... ja niin edelleen.
Varmaan eri tiedotusvälineissä on virallisesti asiasta tiedotus jos -sivut aukee
Poistan kaikki sivut aukee viestit, heti kun tulen koneelle, ja perusteluna on juuri tuo yllä kirjoittamani. Tiedoksi vaan, että tämä on verkostomarkkinointi palsta eikä mikään, viikosta toiseen -sivut aukee viesti palsta.
Jos haluat chattäillä -sivut aukee asiasta niin tuo Suomi24 huone on vapaa sinne mahtuu 80 keskustelijaa ja sieltä ei kukaan sensuroi viestejä.
http://chat.suomi24.fi/login.cgi?cid=857&gid=0- voivat lähettää virallista
tiedotusta rikollisryhmän vetäjät, eikö se ole
viranomaisasia???? - ne ihan oikeesti aukee?
Kiltti sponsorisetä niin sanoi *pyyhkii turhautuneisuuden kyyneleen silmänurkastann*...Aukeehan ne, aukeehan..*roikkuu Uralinin hameenhelmassa ja anelee haluamaansa vastausta*
- Klo 24.30
Sitä ei voi kukaan estää
- bye bye capitaano
Noita "kohta aukeaa" -viestejä voisi tiukkapipoisella tulkinnalla pitää jopa KRP:n tutkimusten haittaamisena - tosin eivätköhän intomielisimmätkin klubittajat ole jo tehneet johtopäätökset ko. viesteistä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1048686
- 936660
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon636449Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme345201Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo634337- 553481
- 503345
- 513062
- 562902
Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per512876