yksityishenkilönä paikasta A paikkaan B?
elikkäs kuulin että noita liikkeiden autoja voi maksutta kuljettaa esim oulu-hki välin ja viedä se liikkeen osoittamaan paikkaan. kuinkas tämä toimii ja onko pitkät jonot noihin kuljetuksiin,ja maksaako tämä lysti kuljettajalle mitään?
kiitos jos vastaat!! :D
miten toimii autoliikkeiden
9
1915
Vastaukset
- Yli hilseen
Siis mitä sinä nyt olet vailla ? Että pääset ilmaiseksi ajelemaan liikkeiden autoilla, vai ? Ei hyvää päivää...
- Vastaus.
Monet autoliikkeet tarvitsevat avukseen henkilöitä, jotka voivat ajaa autoja esimerkiksi välillä Helsinki - Oulu. Kuljettajalle lysti ei maksa mitään. Jos olet kiinnostunut lisätiedoista, niin voit soittaa arkisin päiväsaikaan numeroon 040 - 325 9766.
- Riippuu
turoHKI kirjoitti:
..siitä rahaakin?:P
...keikasta ja maksajasta.
- ihmeelliselle
Suuret merkkiliikkeet käyttävät autonkuljetusautoja, (joskus junia) eivät ajele yksittäisillä autoilla kuin aivan poikkeustapauksissa.
Autokuljetusfirmoilla on vähintään viikoittaisia "vakiovuoroja" pohjoisesta etelään, joilla ajetaan juuri noita siirtoautoja autoliikkeiden välillä.
Mutta tosiaan jobbarit jne voivat tuollaisia kuriireja käyttääkkin. Itse olen ollut stokkalla, veholla ja automaalla töissä, eikä niissä mitään kuriireja käytetty, enkä ole kuullut että muutkaan merkkiliikkeet noita käyttäisivät. En tosin ole ollut autoliikkeissä kohta 3 vuoteen töissä, mutta en usko että vallitsevat käytänteet olisivat noin nopeasti muuttuneet. - ----
ihmeelliselle kirjoitti:
Suuret merkkiliikkeet käyttävät autonkuljetusautoja, (joskus junia) eivät ajele yksittäisillä autoilla kuin aivan poikkeustapauksissa.
Autokuljetusfirmoilla on vähintään viikoittaisia "vakiovuoroja" pohjoisesta etelään, joilla ajetaan juuri noita siirtoautoja autoliikkeiden välillä.
Mutta tosiaan jobbarit jne voivat tuollaisia kuriireja käyttääkkin. Itse olen ollut stokkalla, veholla ja automaalla töissä, eikä niissä mitään kuriireja käytetty, enkä ole kuullut että muutkaan merkkiliikkeet noita käyttäisivät. En tosin ole ollut autoliikkeissä kohta 3 vuoteen töissä, mutta en usko että vallitsevat käytänteet olisivat noin nopeasti muuttuneet.Ainakin meille on tuonut tälläinen kyseinen henkilö auton muutaman kerran. Auto on siis ostettu seinäjoelta, josta se sitten on ajettu pk-seudulle. Kerran muistan ainakin, että auton tuonut henkilö on viety suoraan juna-asemalle, jotta on päässyt takaisin seinäjoelle.
- kysymys..
---- kirjoitti:
Ainakin meille on tuonut tälläinen kyseinen henkilö auton muutaman kerran. Auto on siis ostettu seinäjoelta, josta se sitten on ajettu pk-seudulle. Kerran muistan ainakin, että auton tuonut henkilö on viety suoraan juna-asemalle, jotta on päässyt takaisin seinäjoelle.
Okei, aivan uusi käytäntö meitsille.. Onko kyse kenties jobbariliikkeestä? Meillä merkkiliikkeistä kaikki siirrot jopa pk-seudun sisällä kulkee autorekoilla/hinureilla, mutta voihan olla että muissa on erilaisia käytänteitä.
- tuo numero on
kysymys.. kirjoitti:
Okei, aivan uusi käytäntö meitsille.. Onko kyse kenties jobbariliikkeestä? Meillä merkkiliikkeistä kaikki siirrot jopa pk-seudun sisällä kulkee autorekoilla/hinureilla, mutta voihan olla että muissa on erilaisia käytänteitä.
ja kenelle se menee?
ettei ois joku vitsi....?? - Homma toimii
tuo numero on kirjoitti:
ja kenelle se menee?
ettei ois joku vitsi....??Jos olet kiinnostunut asiasta, niin soita.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Missä kokoomuksen naiset?
Hähmäistä ukkotarinaa kuultu koko viikonloppu. Kukaan ei ole kokoomuksessa edes yrittänyt pitää naisten puolta. Jopa933641Finland is now Petter place
Audin B-ryhmän ralliautolla saatiin kansa voimaan hyvin. Kiitos kokoomus huumoripläjäyksestä.292393Ilman Stadia Suomessa ei olisi kunnon lihajalosteita
HK, Helsingin makkaratehdas, Votkin, mitä näitä nyt onkaan. Böndellä ei ole kunnollisia jalostajia.1422049Toivon että kuulut elämääni
Mutta aika näyttää miten läheisesti. Lupaan kertoa jossain sivulauseessa, kun muutan paikkaa.34901- 44831
En unohda sua
En vaan unohda sua. Eikä se näköjään ole tarkoituskaan. Rakastan sua sitten omalla tavalla kauempaa kun mikään muu ei on30820Mahdatko ymmärtää sitä
Mä en selviä jollei me jutella kunnolla. Tarvitsen sua siihen. Etkä sä voi sitä tietää kun en ole ilmaissut mutta olen61795Jorma Lind kuollut
Ylen uutisankkurina 40 vuotta toiminut Jorma Lind on kuollut 85-vuotiaana. https://yle.fi/a/74-20230265 ARVl on näet5789- 40707
Kyllä nainenkin voi ottaa yhteyttä
Ja on ihan kiva jos ottaa yhteyttä mieheen. Minä ainakin olisin onnessani jos nainen ottaisi yhteyttä. mies87686