hei,
Laittakaapa tänne nettisivuja tai ylipäänsä sivuja mistä sais tilattuu ilmaisnäytteitä..
Siis että ei tarvis maksaa mitää postikuluja yms. eikä tarvis liittyy mihinkää tai tilata mitää maksullista yms..
Kaikki käy
-Kissan/ koiran ruuat
-shamppoot/ hoitoaineet
-vartalovoiteet
-teet, kahvit, kaakaot
-Eli kaikki!
Ilmaisnäytteet netissä!
typyyy
5
1801
Vastaukset
- Että osaakin
joku olla...
Etkä edes itse viitsi tehdä asian eteen mitään, vaan pistät toiset omiin haista-huilu-hommiisi?
Etsi itse, tai ole ilman.
"koirashampoot ja kaikki" voi helv... - viitsii hakea
- Giruna
Mee tonne http://www.haistapaska.com niin saat ainakin arvostelua ittelles,hyvää tai huonoa!Kokeile kepillä jäätä! ;)
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta663382Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh463202Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa1232738- 442553
- 311953
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘271860- 481636
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä871505- 391330
- 821199