Hei,
olen aivan epätoivon partaalla. Mies haki yhtäkkiä avioeroa. Itse olisin valmis vielä yrittämään, vaikka joku osa sanoo, että parempi on jos eroamme. Lastemme takia haluaisin pysyä yhdessä ja niiden hyvien asioden mitä meillä on ollut.
No, joka tapauksessa, mies on valehdellut alusta alkaen. Välillä ihan pienistäkin ja mitättömistä asioista, jota olen aina kovasti ihmetellyt.
Nyt viimeksi jäi kiinni siitä, ettei ollut paikassa mihin sanoi menevänsä ja valehteli siinä tyyliin "olen kävelyllä", vaikka oikeasti olikin autoajelulla. Eli valehtelee ihan mitättömistä asioista. Itse tietenkin nyt ajattelen, että hänellä on toinen nainen, mutta sitä ei missään nimessä myönnä.
Mietin, että onko mieheni sairas vai mitä helvettiä tämä oikein on. Miten joku voi valehdella silmät kirkkaina ihmiselle, jonka kanssa on ollut 10v. Hitto soikoon. Ja minä perkele vain roikun tässä suhteessa. Miksen tajunnut aikaisemmin lähteä. Piti mennä lapsetkin tekemään. Toivottavasti tuo valehtelu ei ainakaan ole periytyvää!!!!
Mies valehtelee silmät päästään...
11
3909
Vastaukset
- Terapiaan
Sairas se mies on.
- metsätapio
Milläs viisaudella sinä toisia sairaaksi julistat tuollaisen ympäripyöreän kirjoituksen perusteella edes jutun kirjoittajaa tuntematta kuten voisi olettaa?
- tunnetaanko?
metsätapio kirjoitti:
Milläs viisaudella sinä toisia sairaaksi julistat tuollaisen ympäripyöreän kirjoituksen perusteella edes jutun kirjoittajaa tuntematta kuten voisi olettaa?
Taisi osua kun itse olet valehtelija ja naisten hyväksikäyttäjä pahimmasta päästä. Tollanen säälittävä kuikale! Ei sua kukaan usko enää.
- metsätapio
tunnetaanko? kirjoitti:
Taisi osua kun itse olet valehtelija ja naisten hyväksikäyttäjä pahimmasta päästä. Tollanen säälittävä kuikale! Ei sua kukaan usko enää.
Älä luule kun et tiedä, älä lausu väärää todistusta... Siitä on puhe tässä ja edellä. Miksi pitäisi tuntea? Jotta voisit levittää luulotietoasi... älä luule tietäväsi, pidä turpa aina kiinni kun et tiedä niin menestyt kaikissa toimissasi, ehkä se on liikaa vaadittu?
..näitä riittää ja yleensä se on vielä parantumatonta!Voimia sinulle!
- asioita
Olen elänyt avioliitossa, jossa mies valahteli ja varmaan lopulta jo paikkasi valheen valheella. En voi suoralta kädeltä neuvoa sinua tai epäillä onko miehelläsi toinen nainen. Minun kohdallani kävi niin, että sieltä sitten löytyi nainen ja useampikin. Joku syyhän valehtelemiseen on, mikä sitten lie. Miksi on tarve valehdella? Tietysti se vanha neuvo puhukaa toistenne kanssa, mutta en tiedä kuinka se onnistuu. Yleensä se menee toistensa syyttelyksi ja riidaksi. Toivottavasti asiat ratkeavat johonkin suuntaan, sillä tuollainen epätietoisuudessa eläminen on sinulle hyvin rankkaa.
- XxYx
Kuulostaa vallan tutulta. Patologinen valehtelija, joka ei osaa puhua totta kun on koko ikänsä tottunut puhumaan paskaa. Eikä syyn tosiaan mikään kummallinen tarvitse olla, mutta totuus vaan ei tule sieltä suusta pihalle.
Ja näitä riittää.
Tietysti hiukan ihmettelen, että miksi olet katsellut niin kauan jos olet valehtelun jo aikaisemmin huomannut. Se kun on taipumus, joka ei häviä. itselläni oli mies, jonka kanssa avioiduin ja jo seurusteluaikana kiinnitin huomiota asioiden kaunisteluun ja liioittelevaan puhetapaan. No, ajattelin, että se on vain tapa puhua. Muutama kuukausi avioitumisen jälkeen alkoi tulla vastaan selkeätä valehtelua mitä kummallisimmista asioista. Lopulta jäi sitten kiinni myös toisesta naisesta. Patologinen valehtelija on hyvittava näky, kun jää verekseltään kiinni: voi sitä loukkaantumisen ja selittämisen määrää! Hän kun raukka itse uskoo omat juttunsa!
Heitin "gigolon" niine hyvineen pihalle ja minullakin oli lapsi. En ymmärrä, että lasten takia pidetään jotain kulissia pystyssä! Tuskin lapsetkaan kauheasti nauttii ilmapiiristä kotona, jos homma ei toimi. Sanoin herralle, että puhu sinä poika paskaa ihan keskenäsi, niin minä jatkan elämääni. Tekemisissä ollaan tietenkin lapsen takia, mutta elämä on ihan ok, kun ei tarvitse stressata. Ja kyllähän Hra Patologinen on jo uuden kusetuskohteen löytänyt. Ja tulee aina löytämään. Koko ikänsä valehdellut ihminen on uskomattoman luonteva ja uskottava - naisia riittää aina siihen asti kun taas jää kiinni.. - vaikeita asioita
Elämä miehen rinnalla, joka on valehdellut sinulle jo vuosikaudet, on ollut raskasta. Onnellinen perhe päällisin puolin, mutta sisältä yhtä kaaosta, lapset eivät ole tyhmiä, ne vaistoavat ja näkevät kun asiat eivät ole kunnossa, saattavat jopa kärsiä. Ero tuntuu varmasti tosi radikaalilta päätökseltä, mutta saattaa olla aivan oikein, jopa lasten hyväksi, ne eivät silloin näe että kärsit, eivät jää siihen uskoon, että puolison valittuaan, sen kanssa on oltava, vaikka olisi henki vaarassa tai muuten vaan kärsisi!Sinun hyvin vointisi vaikuttaa myös lapsiisi, joten eroa ajatellessa, mieti onko se sinun hyvinvointisi tae, siitä tiedät onko se lastesi hyvin voinnin edun mukaista! Keskustele lasten kanssa, voivat ollakkin hyvin ymmärtäväisiä... enkä tarkoita että sinun pitää miestäsi haukkua, vaan kerro vähän tilanteesta, ettei tapahtumat tule yllättäen, lapset kun eivät todellakaan ole tyhmiä ja ymmärtävät yllättävän paljon!
- Samoin
Et varmasti ole ainoa kolhuja kokenut. Laiha lohtu, mutta ainoa. Olin myös naimisissa lasteni (nyt jo yli 20v) isän kanssa, joka osoittautui sairaaksi, vailla omaatuntoa olevaksi, valhtelevaksi luikuriksi. Valitettavasti olin liian sinisilmäinen ja uskoin, että elämä muuttuu ja valehtelu ja asioiden kaunistelu loppuu joskus. Sen on pakko. Vaan niin ei käynyt ja tilanne paheni päivä päivältä niin, että oli pakko katsoa ulos, onko nyt yö vai päivä, jos hän toivotti hyvää päivää. Lopulta ei jäänyt muuta mahdollisuutta kuin ottaa ero ja lapset mulle. Kunnioitan itseäni sen verran ja olen rehellinen realisti, etten voinut jakaa elämääni ja kasvattaa lapsiani hänen vaikutuspiirissään. Lapsenuskossani kuvitteelin, ettei hän 7 avioliittovuoden jälkeen voi tehdä minulle ja lapsille niin törkeitä temppuja, että koko elämän perusta sortuu, myös rahallisesti. Teki isoja velkoja ja jätti maksamatta, yrityksen nimiin, jossa molempien nimet, maksoin niitä n. 15 v. eroni jälkeen yksinhuoltajana, hän hävisi Suomen kartalta, ei kirjoilla missään. Velat jäivät minulle. Koko pieni omaisuus oli siis jo mennyt.
Vasta nyt voin sanoa haavojen hiukan parantuneen, kun asiasta on kulunut 23,5 v. ja minulla on ihanat lapset tukenani ja uusi elämä.
Voimia ja jaksamista sinulle vaikeina aikoina. Pää pystyyn ja kohti uusia tuulia. Ole rohkea. Mitä saat mieheltä, joka ei anna sinulle muuta kuin huolta ja murhetta ja lisäksi loukkaa sinua käytöksellään. Tyhjän toki saat pyytämättäkin! Käyttää sinua ja kotianne vain huoltopysäkkinä seikkailusta seikkailuun surffatessaan, jotta jaksaa taas etsiä uusia uhreja ja pyöritettäviä. Saat vielä nähdä että yrittää palata takaisin häntäkoipien välissä, kun kukaan ei oikeasti häntä huolikaan, valehtelevaa paskiaista, mutta silloinhan on jo liian myöhäistä ja ovesta ei ole tulemista, eikö? Päätä tehdä asioille jotakin ja pysy päätöksessäsi. Välitön ero ei ehkä ole ainoa ratkaisu heti, mutta hieman hajurakoa tai ajatteluaikaa, voit lähteä itse tuulettautumaan nyt kun on ihan kesä ja ihimisä liikkeellä...ottaa aikalisän ja ajatella hetken itseäsi vapaasti, kun sitä ei koskaan tiedä, minkä nurkan takana uusi onni odottaa...!
Kaikkea hyvää! - kokemusta löytyy!
luin viestisi enkä voinut olla vastaamatta. olen elänyt samaa tilannetta 8 vuotta avioliitossa. välillä olin aistivinani jotain outoa mutta lasten ja rakkauden vuoksi en halunnut nähdä todellisuutta. valehtelu pienistäkin asioista juuri kylvää jatkuvaa epäluottamusta, joka ei jätä rauhaan kunnes asiat on käsitelty. vuosien myötä tulin aina vain epäluuloisemmaksi, minuahan tästä syyllistettiin ja hyvinhän jutut mulle meni läpi kun niin halusin. halusin uskoa että hän on se Oikea minulle. Suhteessa oli valtavasti myös hyvää joka teki eropäätöksen todella vaikeaksi. Olen asunut erossa vajaan vuoden. En mistään hinnasta vaihtaisi samaan takaisin. Rehellinen olla pitää. Sille suhde perustuu. Tee loppu valehtelusta äläkä anna kohdella itseäsi näin; ansaitset ehdottomasti parempaa!!!! TOIMI. ELÄMÄ VOITTAA VAIKKA SE VEISI AIKAA JA SATTUU. Ihanan lämmintä kesää sinulle ja lapsillesi, jaksamista!!!!!
- ¤?¤?¤?
Epäluulo toista kohtaan voi aiheuttaa parisuhteessa juuri sen että sama mitä sanoo puoliso kuitenkin epäilee että toinen valehtelee.Pitäisi varmaan ajatella asiat toisin päin ja miettiä mikä saa toisen valehtelemaan.Keksimään selityksiä,jatkuva syyttely ja epäily saa elämän sekaisin.Voisihan tehdä joskus näin että ottaa toisen vastaan reissuiltaan oli ne sitten millaisia tahansa.Lämpimästi hellästi ilman syyttelyä ja kyselemistä,piinaamista joka ahdistaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 503834
- 1053415
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj342791Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262438- 201869
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51799- 1851756
- 271477
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3861459Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91238