Pidän itämaisista taistelulaji-elokuvista. Mieltymys kattaa kaikkea Shaw Brothers -elokuvien (The Water Marfin ja 7 Soldiers of Kung Fu) ja Stephen Chow:n Kung Fu Hustle -elokuvien väliltä. Uusimpia taistelulajielokuvia väheksymättä. Olisiko kenelläkään suosituksia alan elokuvaista?
Vastaukset 3
- zappp
hyviä pätkiä vaikka kuinka. Tuossa muutama klassikko, jotka kantsii tsekata.
The Eight Diagram Pole Fighter
Ninja In The Dragon's Den
Shogun's Ninja
Knockabout
The Odd Couple
Royal Warriors
The Secret Rivals
The 36th Chamber Of Shaolin
Return To The 36th Chamber
Snake In The Eagle's Shadow
Drunken Master
The Legend Of Drunken Master
Police Story
Magnificent Butcher
Warriors Two
The Prodigal Son
Hapkido
Heroes Of The East
Tuolta voit katsoa arvosteluja:
http://www.kungfucinema.com/review_index.php
ja tuolta löytyy joitain suomeksi:
http://www.elitisti.net/reviews.php- Geggee
Oli ensimmäinen honkkari, jonka satuin näkemään.
Yo. listassa mainittiin Police Story, joten pakko mainita myös Police Story III / Supercop jossa rymisteltiin jo vähän isommalla budjetilla (toki I on myös klassikko, ei siinä mitään).
Tuo kungfucinema.com lista ei näyttänyt olevan kovin "old school" enkä ollut aina samaa mieltä pisteytyksestään, mutta kyllähän siellä näkyi lukuisia helmiä. Yleisesti: "Made In Hong Kong" on hyvä alku, mutta ei välttämättä laadun tae. - Nimetön
kummallekin. Ihmetyttää aina, kun joillakin on niin paljon tietoa näistä eri alojen elokuvista.
Vuokrasin eilen Shaw Brothers -elokuvan The Magnificent Trio. Jännä katsella nykyisen realistisen väkivallan ajalla elokuvaa, jossa riitti väkivaltaa ja ruumiita, mutta jossa elokuva vaikutti siitä huolimatta naiivilta ja herttaiselta tekoverineen, selässä tököttävine nuolineen ja kunniantuntoineen. Pidin kovasti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hallituksen järjestämä spektaakkeli tuo vessanpyttykeissi
Että olisi kymmenien kansanedustajien kodeissa käyty ihan tuosta vaan, eikä kukaan kansanedustaja kerro niin käyneen, va3281311Sysmän "ilon päivä"
Ja taas palaa hirveä määrä verorahoja, ihan turhaan soopaan. Eikö nämä jotka kuntapolitiikassa valittavat ja tuhoaa vaan74919Uskon, että saataisiin kaikki selvitettyä
Mutta yhteys on jäissä, minä olen jäässä, enkä osaa tai uskalla enää lähestyä. Se vaan on niin. Naiselta Jos ei ole hyvä61813- 120683
Riitastako pelastaja
Riitta jätti hakemuksen. Hyvä niin. On ainakin yksi mistä ottaa. Pertsa ei taida aikuistua koskaan ja Pekka hoiteli silt43680Joka ilta mietin
sua❤️Mitä teet, missä meet? Kaipaatko yhtään? Yön tullen toivotan mielessäni sulle hyvää yötä ja aamuisin huomenet. Joka38672Timo Vornanen.
On siinäkin yksi täystampio. Eipä ihme, että persukannattajat sen eduskuntaan äänestikin.54640- 49638
- 50606
Luottamus
Luotan vain siihen mitä tapahtuu IRL. Anonyymipalstan vihjailut eivät merkitse minulle mitään.95552- 45537
- 32521
Kadutko mies sitä miten reagoit?
..siihen sotkuun, jonka jälkeen mikään ei ole ollut kuin ennen. 🥺48515Tässä ovat Elämäni biisi -vieraat lauantai 3.10. - Yksi vieras on todellinen suomalaisten suosikki
Jos menisit Elämäni biisiin, mikä olisi elämäsi biisi ja miksi? Elämäni biisi tulee suorana lähetyksenä Tampereelta. K9506- 23490
Millaisen talvitakin haluaisit?
Talveen vielä aikaa, mutta talvitakit tulleet kauppoihin. Millainen olisi unelmiesi talvitakki? Itse tykkäisin jostain84485En voi kertoa meistä kenellekään
Minulla on ikävä sinua mies.. Oon yrittänyt taas unohtaa, mutta silti tulet mieleeni lähes päivittäin. Eihän meitä voi o32460- 79447
Onko kahvila Retro samalla pub???
Netin mukaan anniskeluoikeudet. Käykö tuolla kaljoitteluporukkaa? Onko iltaviihdettä? Olen muuttamassa marraskuussa Kuhm8447Iivari esittää poliisin tutkintaa
Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivari on pannu ison pyörän liikkeelle. Entinen Kemijärven historian lyhimmän kaupunginj21421