NAKED&FUNNY, Jim-kanavalla arkisin 23.30
Kohdissa 00:51, 00:53, 1:07 näkyy suomalainen "Kyllä isä osaa" -sarjasta tuttu näyttelijä, Tom Lindholm
Katsokaa:
http://nakedfunny.com/en/video/movie-454.html
Alaston piilokamera
9
3521
Vastaukset
- Totista totta
Hahahahahaa...! No yhdennäköisyyttä kyllä on, mutta hänen näköisiä ihmisiä mahtuu varmasti "maailman mittakaavassa 13 tusinaan". Et kai tosissasi kuvittele, että joku Tamperelainen näyttelijä olisi eksynyt Kanadalaiseen (vai onko tää Venäläinen...?) piilokameraohjelmaan.
TV2 ja Tohloppi joutuu maksamaan nyt hirveet korvaukset tästä kaikesta! :D- jjyflöufö
Ei venäläinen vaan ukrainalainen.
- oikea Tom L,
niin sitten kyseessä on hänen identtinen kaksoisolentonsa.
Hyvin bongattu :D - liiiiiiiiiiiiiliana
naked and funny on hassu ohjelma siinä vilautellaan tissejä hahaha minä katson sen joka päivä
- khglt
Vaikuttaa ainakin osin lavastetulta, kameroiden määrä, kuvakulmat ja liikkeet ovat tuskin tosielämässä huomaamattomia, miettikääpä ahtaita tiloja kuten junan loosit (looshit?) tai kylpyhuoneet tms.
- Tittyman
Aivan ihana tyttö, jostain pitäisi saada lisää...
- Nyt sekin selkis
Kiits hei!
- tuttuja kasvoja..
on Kramer Seinfeldistä :)
http://www.youtube.com/watch?v=QZB5KrzNf8U- bb(tositv)
Nyt tulleessa jaksossa oli mun mielestä bb-Aki...
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu645582Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti204177Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett172896- 1512159
- 171886
Työkyvyttömienkin on jatkossa haettava työtä
Riikalla ja Petterillä on hyviä uutisia Suomen työttömille: ”Toimeentulotuen uudistus velvoittaa työttömäksi ilmoittaut1231699- 951367
- 711148
Harmi, se on
Mutta mä tulkitsen asian sitten niin. Olen yrittänyt, oman osani tehnyt, ja saa olla mun puolesta nyt loppuun käsitelty171126Maailma pysähtyy aina kun sut nään
Voi mies kuinka söpö sä oot❤️ Olisin halunnut jutella syvällisempää kuin vaan niitä näitä. Se pieni heti sut tavatessa o79965