Vak.nop.säädin ja peruutustutka.

Jyrki

Olen juuri ostanut DucatoMaxi 2.3JTD:n ja siihen pitäisi saada asennettua vakionopeudensäädin ja mieluusti peruutustutkakin. Kysyin Fiat-myyjältä, että eikö niitä asennetakaan Suomessa, niin vastaus oli, että: "Ei, vain tehdasasennuksina." Tämä ihmetytti sikäli, että esim. Citikan Jumpperiin niitä asennetaan nimenomaan Suomessa.

Mistä siis kannattaisi kysellä? Mitä se maksaisi ja onko hinnoissa suuriakin eroja? Asun Lahdessa, joten jos jostain lähistöltä joku osaisi kertoa puljun josta kysellä ja hinnoistakin jotain osviittaa?

6

636

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kauko Kiito Jyrkille

Käyppä Mega-autossa, Jumpperi on tietenkin sama kun Ducaatti joten en näkisi mitään estettä lisävarusteiden asentamiseen Sitikka-liikkeessä.

Ps. ajan Scudolla ja teetän huollot Helmisen autoliikkeessä (Peugeot) tuntevat auton paremmin kun Siltasella ja työt sekä tarvikkeet ovat olleet halvempia...tämä takuuajan jälkeen.

• Jyrki

Lupasi Siltanenkin selvitellä asiaa, mistä ja millä hinnalla ne sais. Huomenna soittelen noilla Roster- ja Cobra-kauppiaille, joista Mimmi viestissään mainitsi. Täytyy sitten katella, mikä halvin vaihtoehto.

Huollot pitänee nyt takuuajan puitteissä hoitaa Siltasella, ja sitten joskus katellaan jos vaikka muualla huomattavasti halvempaa.

Juttelin tuossa naapurin kanssa kerran, joka pitää korjaamoa. Kysäisin nykyisistä öljynvaihtoväleistä, mitä niistä tuumaa, kun 30 000km lasketaan samoilla öljyillä? Oli sitä mieltä, että jos ois oma auto, niin vaihtaisi 10tkm välein öljyt. "Vaihtovälejä pidennetään, kun muuten ei enää koneet hajoa.." Niinpä ajattelin käydä vaihdattamassa öljyt hänen pajallaan kympin välein.

• Mimmi

Jumperiin laitetaan Suomessa Cobran peruutustutka ja Rostran vakionopeudensäädin. Nämä tavarat ovat AlfaLine oy:n maahantuomia ja heillä on sopimus Vehon kanssa. Saathan sinäkin ne hankittua ja asennettuna(kin) kunhan menet vaikka AlfaLinen nettisivuille ja valitset sieltä jälleenmyyjän. http://www.alfaline.fi

• Jyrki

Kiitos tiedoista!

Tutkailin sivuja ja otin jälleenmyyjien numerot ylös. Huomenna soittokierros.

Hieno homma.

T: Jyrki

• Jumperisti
        Jyrki kirjoitti:

Kiitos tiedoista!

Tutkailin sivuja ja otin jälleenmyyjien numerot ylös. Huomenna soittokierros.

Hieno homma.

T: Jyrki

itse laitoin hong kong:n peruutuskameran( 30€)ja tv-monitorin (299€). Itse asennettuna 2t. Muuten hyvä mutta kosteilla keleillä linssiin hiipii vettä.

• elvis fani

OTAN OSA SITÄ ETÄ HÄN ON POISA NYTNEN EI OLLE KIPUJA HÄÄNELÄ SAAIN EILEN TÄÄ UTISTA LAITOI HETI KYNILÄN PALAMAN PIDIN HETKEN HILJASUDEN HÄNEN KUNIJASI OLEN TODELA SURULINEN SITÄ MUTA KAKI VOIMIJA TEJÄ PEHRELE SE VIJÄ PITKÄN KAKAN NYTEN SEE PÄÄSI ASATULLE LEPON T: ELVIS FANI

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      40
      7003
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      32
      3948
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      46
      3347
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      40
      2949
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2726
    6. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2238
    7. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      16
      2196
    8. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      41
      2153
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      48
      2087
    10. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      40
      2058
    Aihe