Elokuvan nimi? Koira ja baseballia.

Piikura

Vanha koko perheen elokuva jossa pojan koltiaisia, baseballia ja valkoinen koira jolla mustalaikku silmän ympärillä.

Muistaako kukaan?

7

464

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tadzio de Santis

      Oliko se koira näitten poikien kaverina, vai oliko se niinsanottu elokuvan pahis joka vei poikien pallot jotka sattuivat pihalle tippumaan?

      • Piikura

        molemmat tuntuu niin tutulta. En muista :D

        mut kaikki mahdolliset leffat missä on valkoinen koira mustalla silmällä niin nimiä vaan tänne...


      • Tadzio de Santis
        Piikura kirjoitti:

        molemmat tuntuu niin tutulta. En muista :D

        mut kaikki mahdolliset leffat missä on valkoinen koira mustalla silmällä niin nimiä vaan tänne...

        Ei tule kyllä elokuvan nimeä eikä yhtään näyttelijääkään mieleen... muistaakseni pojilta loppui pallot, ja yksi pojista lainasi isän palloa jossa oli jonkun kuuluisan pelaajan nimmari. Ja tämä pallo tietysti lensi saman tien sinne pihalle ja koira piilotti sen koppiinsa.

        Ei sen puoleen, en nyt muista minkä värinen se koirakaan oli...


      • Piikura
        Tadzio de Santis kirjoitti:

        Ei tule kyllä elokuvan nimeä eikä yhtään näyttelijääkään mieleen... muistaakseni pojilta loppui pallot, ja yksi pojista lainasi isän palloa jossa oli jonkun kuuluisan pelaajan nimmari. Ja tämä pallo tietysti lensi saman tien sinne pihalle ja koira piilotti sen koppiinsa.

        Ei sen puoleen, en nyt muista minkä värinen se koirakaan oli...

        Jotenkin noi se meni, mutta oon varmaan sotkenu kaks leffaa yhteen...

        sitä koiraa lähinnä metsästän :D


      • Tadzio de Santis
        Piikura kirjoitti:

        Jotenkin noi se meni, mutta oon varmaan sotkenu kaks leffaa yhteen...

        sitä koiraa lähinnä metsästän :D

        Pitänee yrittää muistella jonkinlaista linkkiä, joko elokuvan tai jonkun näyttelijän nimeä. Ei kyllä äkkiseltään tule mieleen muuta kuin että siinä pallossa taisi olla babe ruthin nimmari.


    • Tadzio de Santis

      Löysin tuon tarkoittamani elokuvan satunnaisella googletuksella, mutta epäilen onko tuo sama elokuva mitä kysyttiin...

      Koira oli kummiskin englanninmastiffi tuossa elokuvassa
      http://finnish.imdb.com/title/tt0108037/

      • Piikura

        Just toi, mut oon sekottanu nyt jotenki useemman leffan yhtee...

        Mä luulen että se toinen leffa on tosta vielä vanhempi...

        Tai sitte mä oon keksiny koko jutun omasta päästä :D


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      585
      3879
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3318
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2801
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2759
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2144
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2091
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1967
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1865
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1810
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1759
    Aihe