Kiitos
Veikkaus Oy AB Kiittää.
4
373
Vastaukset
Että ei ole olemassa mitään "varmoja"
Ne on suosikkejeja.- Nord
Kyllä esim. jos on Viro vs Brasilia futiksessa, ja laitat X2 brasilialle, kertoimella 1.03.. Saat aivan varmasti 3% tuottoa rahalle, ellei se ole sopupeli.
Ok, Kroatia nyt ei ole lainkaan huono joukkue tai verrattavissa johonkin Eestiin, silti aika helvetin outoa että ne tekee 2 maalia Saksaa vastaan.
En kyllä usko että hirveän moni tekee tulosta tuollaisilla vedolla, mitä järkeä on syytää rahaa enempää kuin vaikka 10-20 euroa surkeamman tiimin puolesta?
Taitaa bookkeepperit nyt uida rahassa... No, mä en senttiäkään näihin enää laita. - Venezuelalleki
Nord kirjoitti:
Kyllä esim. jos on Viro vs Brasilia futiksessa, ja laitat X2 brasilialle, kertoimella 1.03.. Saat aivan varmasti 3% tuottoa rahalle, ellei se ole sopupeli.
Ok, Kroatia nyt ei ole lainkaan huono joukkue tai verrattavissa johonkin Eestiin, silti aika helvetin outoa että ne tekee 2 maalia Saksaa vastaan.
En kyllä usko että hirveän moni tekee tulosta tuollaisilla vedolla, mitä järkeä on syytää rahaa enempää kuin vaikka 10-20 euroa surkeamman tiimin puolesta?
Taitaa bookkeepperit nyt uida rahassa... No, mä en senttiäkään näihin enää laita.joka on viroa heikompi,PÄIVITÄ TIETOJAS!!!
Nord kirjoitti:
Taitaa bookkeepperit nyt uida rahassa... No, mä en senttiäkään näihin enää laita.Ainakaan EM jalakapalossa ei ole joukkuetta joka voittaisi 100% varmuudella. Eikä myöskään brasilian voitto virosta ole 100% varma. Onhan kuitenkin virollakin pelaajia jotka osavat pelata. Brasilia on kuitenkin selväsi parempi,mutta se ei tarkoita kuitenkaa sitä, että se voittaisi 100% varmuudella.
Ehkä sitten vasta jos pelinä Brasilia - vatikaanivaltio voitaisiin sanoa, että varma peli.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad1011795- 591180
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että4561146- 1701053
- 58831
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän132827Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä49766- 84763
- 51718
- 57681