..savon korven sydämestä löysin puisen karhupastaan njonka otin mukaan ja nyt palvon sitä tässä tietsikan juurella mun pyhänä pakanana epäjumalalani..
karhu-FeTISSI..
19
384
Vastaukset
- kbasa
tuliko möyrinä maastoon.. kanttarellit lienevät edelleen nousuvaiheessa?
..mutta turkin heitin kädenlämpöiseen järveen ja monta kertaa.. sitten tulivat pilvet ukkonen ja sade..
- varsi nainen
pervokki kirjoitti:
..mutta turkin heitin kädenlämpöiseen järveen ja monta kertaa.. sitten tulivat pilvet ukkonen ja sade..
Ei nyt ainakaan minkkiturkkia veteen viskellä. Tulee miehelle turhan kalliiksi hommailla uusia.
Ja se söpöliinin valintakin oli virhe. Ei se moottorisahalla veistetty kovin hyvä valinta. Olisi täällä lämmin, pussaileva ja sellainen jolla riittäisi hieman varttakin varsi naiselle.
Jos olisin ope, käskisin Sinut hetkeksi nurkkaan ajattelemaan uudestaan. Hylkäät näin uljaan miehen ja valitset puukarhun. Ei vetele! varsi nainen kirjoitti:
Ei nyt ainakaan minkkiturkkia veteen viskellä. Tulee miehelle turhan kalliiksi hommailla uusia.
Ja se söpöliinin valintakin oli virhe. Ei se moottorisahalla veistetty kovin hyvä valinta. Olisi täällä lämmin, pussaileva ja sellainen jolla riittäisi hieman varttakin varsi naiselle.
Jos olisin ope, käskisin Sinut hetkeksi nurkkaan ajattelemaan uudestaan. Hylkäät näin uljaan miehen ja valitset puukarhun. Ei vetele!..turkkini kostutin.. noo puukarhun palvonta voi olla aika kuivaa..mutta muttaaa.. kun jos osi oikein hyvä nainne jota palvoa.. mutta sellasta kunnollista ei käsivarsilleni oo sattunut..
..että joku huuhaan tyttölöistä on käynyt aikakoneella muinaishistoriassa ja jäänyt jonkun luolamiehen muistoihin
http://en.wikipedia.org/wiki/Image:Ceramic_Venus_of_Dolni_Vestonice.png- tahtoisin löytää tämän korv...
http://canali.libero.it/affaritaliani/upload/el/0002/elena-santarelli.jpg
mun miehen viemässä?
Ilmankos sitä ei näy.;)pervokki kirjoitti:
..karhunkuvatus on puinen.. ei akai puuFETISSI
..tissifetissi?? Onko se tauti ja onko siihen hoitoa?
pervokki kirjoitti:
..karhunkuvatus on puinen.. ei akai puuFETISSI
onks sussa enää yhtään urbaania city-ihmistä jäljellä?
Mulla on joku akai-puusta tehty papukaija... hiano ku mikä;)HugaZaga kirjoitti:
..tissifetissi?? Onko se tauti ja onko siihen hoitoa?
..sepäs se vaivaakin mutta ei kai se paha? kyllä minä kauniita rintoja palvon..kyllä kyllä..
a-v kirjoitti:
Mulla on joku akai-puusta tehty papukaija... hiano ku mikä;)..tuskin täysin koskaan olutkaan.. tuli kyllä maaseutukuume.. luulin että akai oli läppäri..mutta että puukin..
a-v kirjoitti:
Mulla on joku akai-puusta tehty papukaija... hiano ku mikä;)..oli joskus videonauhurimerkki... akaasian minä tunnen, ja akkojakin muutaman.
pervokki kirjoitti:
..tuskin täysin koskaan olutkaan.. tuli kyllä maaseutukuume.. luulin että akai oli läppäri..mutta että puukin..
et kun sä nyt palvot sitä karhupatsasta... siinähän on tietty toiveena saada jotain hyviä karhumaisia ominaisuuksia ittellekin... et jos mä alkaisin palvoa sitä papukaijaa, olisko kuinkakin tavoiteltavaa saada papukaijamaisia ominaisuuksia siirrettyä ittelleen?
Istua oksalla ja kailottaa asiattomuuksia...;)))a-v kirjoitti:
et kun sä nyt palvot sitä karhupatsasta... siinähän on tietty toiveena saada jotain hyviä karhumaisia ominaisuuksia ittellekin... et jos mä alkaisin palvoa sitä papukaijaa, olisko kuinkakin tavoiteltavaa saada papukaijamaisia ominaisuuksia siirrettyä ittelleen?
Istua oksalla ja kailottaa asiattomuuksia...;)))..mä hieron karhupatsasta ja toivon... talvensietokykyä, edullista karhuolutta..mutta karvoja en enempää toivo.. mitä papukaijoja hieroo..pyydä mun karhupatsaalta hyviä naaraskarhun ominaisuuksia..mitä ne sitten ovatkaan.. sopii varnmaa paremmin..
nyt menen syömään kotlettia joka tekee mukavaa vaihtelua makkaraan..pervokki kirjoitti:
..mä hieron karhupatsasta ja toivon... talvensietokykyä, edullista karhuolutta..mutta karvoja en enempää toivo.. mitä papukaijoja hieroo..pyydä mun karhupatsaalta hyviä naaraskarhun ominaisuuksia..mitä ne sitten ovatkaan.. sopii varnmaa paremmin..
nyt menen syömään kotlettia joka tekee mukavaa vaihtelua makkaraan..kotletit oli herkullisia...;)
Joo, ne kävis ne naaraskarhun ominaisuudet kyllä, ainakin osittain. Niinku toi talvenkestävyys... voimat... karvoja mäkään en enempää tartte, näissä nykyisissäkin on tarpeeks poisteltavaa;)a-v kirjoitti:
kotletit oli herkullisia...;)
Joo, ne kävis ne naaraskarhun ominaisuudet kyllä, ainakin osittain. Niinku toi talvenkestävyys... voimat... karvoja mäkään en enempää tartte, näissä nykyisissäkin on tarpeeks poisteltavaa;)..namnamm sitten kuukahduin ihan tuosta noin.. niin joo karhun voimat.. pitääpä mennä taas vähän hieroo fetissiii..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskallanko vielä kaivata sinua?
Siitä on niin kauan aikaa. Harmi, kun kaikki meni niin kuin meni. Elämässä oli aika raskasta silloin, ja näen sen sinun233987- 613084
Uskallatko katsoa pitkään silmiin
kaivattuasi, jos olette samassa tilassa? Alkaako sydän jyskyttää, jos katseet jumittuvat? Pelkäätkö ulkopuolisten huomaa813061Jani Mäkelä ihmettelee työministeri Satosen matkaa Aasiaan hoitajia rektyroimiseksi sieltä Suomeen.
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/cfba6abc-f871-4ce2-b327-41aa5819934c Kokoomus on lähtenyt omin päin ilman hallitus3002465- 412192
- 542151
Hymyilyttää
Kun mietin, että kun vielä kohdataan, niin nauretaan tälle meidän palstasuhteelle 😅. Ihanaa päivää sulle mies. Olet mi211341Missä meetwursti on keksitty?
Tapasin hiljattain erikoisen rouvan Prisman leikkelehyllyjen välissä pälyilemässä. Kun tulin kohdalle, rouva alkoi raivo71270- 431219
Riku Rantala OUT, Matti Rönkä IN - Hengaillaan visailuohjelmaan astuu kova nimi: "Olen kasvanut..."
Matti Rönkä jäi eläkkeelle yli 30 vuoden työuran jälkeen loppuvuodesta 2024. Uutistenlukija-toimittaja-kirjailija ei kui241138