karhu-FeTISSI..

..savon korven sydämestä löysin puisen karhupastaan njonka otin mukaan ja nyt palvon sitä tässä tietsikan juurella mun pyhänä pakanana epäjumalalani..

19

397

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kbasa

      tuliko möyrinä maastoon.. kanttarellit lienevät edelleen nousuvaiheessa?

      • ..mutta turkin heitin kädenlämpöiseen järveen ja monta kertaa.. sitten tulivat pilvet ukkonen ja sade..


      • varsi nainen
        pervokki kirjoitti:

        ..mutta turkin heitin kädenlämpöiseen järveen ja monta kertaa.. sitten tulivat pilvet ukkonen ja sade..

        Ei nyt ainakaan minkkiturkkia veteen viskellä. Tulee miehelle turhan kalliiksi hommailla uusia.

        Ja se söpöliinin valintakin oli virhe. Ei se moottorisahalla veistetty kovin hyvä valinta. Olisi täällä lämmin, pussaileva ja sellainen jolla riittäisi hieman varttakin varsi naiselle.

        Jos olisin ope, käskisin Sinut hetkeksi nurkkaan ajattelemaan uudestaan. Hylkäät näin uljaan miehen ja valitset puukarhun. Ei vetele!


      • varsi nainen kirjoitti:

        Ei nyt ainakaan minkkiturkkia veteen viskellä. Tulee miehelle turhan kalliiksi hommailla uusia.

        Ja se söpöliinin valintakin oli virhe. Ei se moottorisahalla veistetty kovin hyvä valinta. Olisi täällä lämmin, pussaileva ja sellainen jolla riittäisi hieman varttakin varsi naiselle.

        Jos olisin ope, käskisin Sinut hetkeksi nurkkaan ajattelemaan uudestaan. Hylkäät näin uljaan miehen ja valitset puukarhun. Ei vetele!

        ..turkkini kostutin.. noo puukarhun palvonta voi olla aika kuivaa..mutta muttaaa.. kun jos osi oikein hyvä nainne jota palvoa.. mutta sellasta kunnollista ei käsivarsilleni oo sattunut..


      • ..pyhä keskivartalolihavuus..


    • tahtoisin löytää tämän korv...
      • ..voi pyhät paljastavat palleroiset..


    • mun miehen viemässä?
      Ilmankos sitä ei näy.;)

      • ..karhunkuvatus on puinen.. ei akai puuFETISSI


      • pervokki kirjoitti:

        ..karhunkuvatus on puinen.. ei akai puuFETISSI

        ..tissifetissi?? Onko se tauti ja onko siihen hoitoa?


      • pervokki kirjoitti:

        ..karhunkuvatus on puinen.. ei akai puuFETISSI

        onks sussa enää yhtään urbaania city-ihmistä jäljellä?

        Mulla on joku akai-puusta tehty papukaija... hiano ku mikä;)


      • HugaZaga kirjoitti:

        ..tissifetissi?? Onko se tauti ja onko siihen hoitoa?

        ..sepäs se vaivaakin mutta ei kai se paha? kyllä minä kauniita rintoja palvon..kyllä kyllä..


      • a-v kirjoitti:

        onks sussa enää yhtään urbaania city-ihmistä jäljellä?

        Mulla on joku akai-puusta tehty papukaija... hiano ku mikä;)

        ..tuskin täysin koskaan olutkaan.. tuli kyllä maaseutukuume.. luulin että akai oli läppäri..mutta että puukin..


      • a-v kirjoitti:

        onks sussa enää yhtään urbaania city-ihmistä jäljellä?

        Mulla on joku akai-puusta tehty papukaija... hiano ku mikä;)

        ..oli joskus videonauhurimerkki... akaasian minä tunnen, ja akkojakin muutaman.


      • pervokki kirjoitti:

        ..tuskin täysin koskaan olutkaan.. tuli kyllä maaseutukuume.. luulin että akai oli läppäri..mutta että puukin..

        et kun sä nyt palvot sitä karhupatsasta... siinähän on tietty toiveena saada jotain hyviä karhumaisia ominaisuuksia ittellekin... et jos mä alkaisin palvoa sitä papukaijaa, olisko kuinkakin tavoiteltavaa saada papukaijamaisia ominaisuuksia siirrettyä ittelleen?

        Istua oksalla ja kailottaa asiattomuuksia...;)))


      • a-v kirjoitti:

        et kun sä nyt palvot sitä karhupatsasta... siinähän on tietty toiveena saada jotain hyviä karhumaisia ominaisuuksia ittellekin... et jos mä alkaisin palvoa sitä papukaijaa, olisko kuinkakin tavoiteltavaa saada papukaijamaisia ominaisuuksia siirrettyä ittelleen?

        Istua oksalla ja kailottaa asiattomuuksia...;)))

        ..mä hieron karhupatsasta ja toivon... talvensietokykyä, edullista karhuolutta..mutta karvoja en enempää toivo.. mitä papukaijoja hieroo..pyydä mun karhupatsaalta hyviä naaraskarhun ominaisuuksia..mitä ne sitten ovatkaan.. sopii varnmaa paremmin..

        nyt menen syömään kotlettia joka tekee mukavaa vaihtelua makkaraan..


      • pervokki kirjoitti:

        ..mä hieron karhupatsasta ja toivon... talvensietokykyä, edullista karhuolutta..mutta karvoja en enempää toivo.. mitä papukaijoja hieroo..pyydä mun karhupatsaalta hyviä naaraskarhun ominaisuuksia..mitä ne sitten ovatkaan.. sopii varnmaa paremmin..

        nyt menen syömään kotlettia joka tekee mukavaa vaihtelua makkaraan..

        kotletit oli herkullisia...;)

        Joo, ne kävis ne naaraskarhun ominaisuudet kyllä, ainakin osittain. Niinku toi talvenkestävyys... voimat... karvoja mäkään en enempää tartte, näissä nykyisissäkin on tarpeeks poisteltavaa;)


      • a-v kirjoitti:

        kotletit oli herkullisia...;)

        Joo, ne kävis ne naaraskarhun ominaisuudet kyllä, ainakin osittain. Niinku toi talvenkestävyys... voimat... karvoja mäkään en enempää tartte, näissä nykyisissäkin on tarpeeks poisteltavaa;)

        ..namnamm sitten kuukahduin ihan tuosta noin.. niin joo karhun voimat.. pitääpä mennä taas vähän hieroo fetissiii..


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      167
      1613
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      941
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      753
    4. 51
      645
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      17
      628
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      547
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      163
      501
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      498
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      189
      437
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      429
    Aihe