..himputti kun pitää ittestään NIIINN paljon paljastaa että voi laittaa ittelensä trehvi-ilmotuksen..ei oo kivaa.. helppohan niitten oo siitä valkata lukematta ensi.. no se on tätä pinnallisuuskultyyriä.. hitto ku pitäs cityperkele.fin kin sisäytyä enene kuin voi laitta sinne trehvi-ilmotuksen..se on kai sitä cityn pintakultyyriä.. mihin sitä enää voi panna.. ilimotuksen siis????
suomiperkele24sen trehvit
13
1407
Vastaukset
- kbasa
kukoistaa reffipalstalla ja reffailijat buugi suussa nasaalissa puhuvat :-)
..mutta vissii hitonmoista pinnallisuutta.. joo-o..ei siinä mittää etetnkö ittestäni pidä.. onhan noita ollu.. mutta tahtos vähän vakampaa ja vakavampaa..eikä meikä noissa baareissa hirveesti tahdo hillua että sais.. piipp..
yleensäkään on noissa trehveissä? Tuskin sieltä mitään kunnollista kuitenkaan löytyy... suosittelen muita konsteja pariutumisen edistämiseksi;)
- kbasa
pervokki kirjoitti:
..mutta vissii hitonmoista pinnallisuutta.. joo-o..ei siinä mittää etetnkö ittestäni pidä.. onhan noita ollu.. mutta tahtos vähän vakampaa ja vakavampaa..eikä meikä noissa baareissa hirveesti tahdo hillua että sais.. piipp..
kun kahlaan citylehden läpi. walter de campista tulee menttaalirupula.. jotenkin ihme touhua josta pysyn kaukana ihan mieluusti :-)
a-v kirjoitti:
yleensäkään on noissa trehveissä? Tuskin sieltä mitään kunnollista kuitenkaan löytyy... suosittelen muita konsteja pariutumisen edistämiseksi;)
..selvänä, pulla suussa puhumaan kirjastossa tahi kaupassa naisille?? eipä oikee taida onnistuu..
- kbasa
a-v kirjoitti:
yleensäkään on noissa trehveissä? Tuskin sieltä mitään kunnollista kuitenkaan löytyy... suosittelen muita konsteja pariutumisen edistämiseksi;)
jotka on löytäneet kumppanin reffisysteemeistä
toinen pari on eronnu monen vuuen jälkeen
ja toisella parilla on vauva :-) kbasa kirjoitti:
kun kahlaan citylehden läpi. walter de campista tulee menttaalirupula.. jotenkin ihme touhua josta pysyn kaukana ihan mieluusti :-)
..citylehden lukemisen kun huomasin selvinneeni ysäristä.. city deittinetistä joskus jotain löytynyt..vuosia takaperi..
- suotta valittaa
voi tämä olla hauskaa ja aika yllättävääkin. Kirjoittelin yhden kolmekymppiseksi kauniiksi naiseksi itsensä esitelleen hesalaisen kanssa. Sovittiin tapaaminenkin ja menin.
Olikin yli 60 v alkoholisoitunut mies etsimässä tällä konstilla homokumppania. Äkkiä ohi ja aikamoinen yllätys.Ihan kaikkea ei pidä uskoa :)))
- --------------
kokeile mielummin jotain perinteistä kuten vaikka lavatansseja, seurakunnan iltamia tai ihan vaan kapakassa iskemistä. Luulen nimittäin, ettei noissa treffihommissa liiku kovinkaan paljon sellaista " materiaalia" joita haluaisin itse tavata.
..käykö "nuoret" tai siis melko nuoret lavatansseissa pk-seudulla..??.. seurakunnan iltamiin mä oon liian rankka.. baarista juu mitä sieltä..yhdenillanjuttuja jos niitäkään.. yökerhot on vielä pahempia..
pervokki kirjoitti:
..käykö "nuoret" tai siis melko nuoret lavatansseissa pk-seudulla..??.. seurakunnan iltamiin mä oon liian rankka.. baarista juu mitä sieltä..yhdenillanjuttuja jos niitäkään.. yökerhot on vielä pahempia..
se elämäsi valo astuu kuvaan aivan yllättäen, jossain sulle normaalissa ympäristössä... helevetti, mä en nyt tajua kuinka se voi olla noin vaikeeta!;) Ämmiä ja äijiä on maailma notkollaan;)
- Miihis
a-v kirjoitti:
se elämäsi valo astuu kuvaan aivan yllättäen, jossain sulle normaalissa ympäristössä... helevetti, mä en nyt tajua kuinka se voi olla noin vaikeeta!;) Ämmiä ja äijiä on maailma notkollaan;)
vaikeeta:)
Mite ikinä pariutuu nainen, joka viettää vapaa-ajan kalassa meluummin ku lavatansseissa tms. ja karttaa kun ruttoa kirkollisia kinkereitä.
Mut vapaus on silti parempi vaihtoehto, kuin tavata joku homo treffiplstoilta:)
- RIEHUT
Älä ny rehveille... VAAN mee rehveille.
Ni joo... Orvokin kuihtunu yksilö täällä hilluu.
Mukavaa treffirikasta kesää:)
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1131218
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1191062- 132948
- 96802
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten299763Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait81676Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54616Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64592Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48579- 75514
