suomiperkele24sen trehvit

..himputti kun pitää ittestään NIIINN paljon paljastaa että voi laittaa ittelensä trehvi-ilmotuksen..ei oo kivaa.. helppohan niitten oo siitä valkata lukematta ensi.. no se on tätä pinnallisuuskultyyriä.. hitto ku pitäs cityperkele.fin kin sisäytyä enene kuin voi laitta sinne trehvi-ilmotuksen..se on kai sitä cityn pintakultyyriä.. mihin sitä enää voi panna.. ilimotuksen siis????

13

1376

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kbasa

kukoistaa reffipalstalla ja reffailijat buugi suussa nasaalissa puhuvat :-)

• ..mutta vissii hitonmoista pinnallisuutta.. joo-o..ei siinä mittää etetnkö ittestäni pidä.. onhan noita ollu.. mutta tahtos vähän vakampaa ja vakavampaa..eikä meikä noissa baareissa hirveesti tahdo hillua että sais.. piipp..

• yleensäkään on noissa trehveissä? Tuskin sieltä mitään kunnollista kuitenkaan löytyy... suosittelen muita konsteja pariutumisen edistämiseksi;)

• kbasa
        pervokki kirjoitti:

..mutta vissii hitonmoista pinnallisuutta.. joo-o..ei siinä mittää etetnkö ittestäni pidä.. onhan noita ollu.. mutta tahtos vähän vakampaa ja vakavampaa..eikä meikä noissa baareissa hirveesti tahdo hillua että sais.. piipp..

kun kahlaan citylehden läpi. walter de campista tulee menttaalirupula.. jotenkin ihme touhua josta pysyn kaukana ihan mieluusti :-)

• a-v kirjoitti:

yleensäkään on noissa trehveissä? Tuskin sieltä mitään kunnollista kuitenkaan löytyy... suosittelen muita konsteja pariutumisen edistämiseksi;)

..selvänä, pulla suussa puhumaan kirjastossa tahi kaupassa naisille?? eipä oikee taida onnistuu..

• kbasa
        a-v kirjoitti:

yleensäkään on noissa trehveissä? Tuskin sieltä mitään kunnollista kuitenkaan löytyy... suosittelen muita konsteja pariutumisen edistämiseksi;)

jotka on löytäneet kumppanin reffisysteemeistä
        toinen pari on eronnu monen vuuen jälkeen
        ja toisella parilla on vauva :-)

• kbasa kirjoitti:

kun kahlaan citylehden läpi. walter de campista tulee menttaalirupula.. jotenkin ihme touhua josta pysyn kaukana ihan mieluusti :-)

..citylehden lukemisen kun huomasin selvinneeni ysäristä.. city deittinetistä joskus jotain löytynyt..vuosia takaperi..

• suotta valittaa

voi tämä olla hauskaa ja aika yllättävääkin. Kirjoittelin yhden kolmekymppiseksi kauniiksi naiseksi itsensä esitelleen hesalaisen kanssa. Sovittiin tapaaminenkin ja menin.

Olikin yli 60 v alkoholisoitunut mies etsimässä tällä konstilla homokumppania. Äkkiä ohi ja aikamoinen yllätys.Ihan kaikkea ei pidä uskoa :)))

• --------------

kokeile mielummin jotain perinteistä kuten vaikka lavatansseja, seurakunnan iltamia tai ihan vaan kapakassa iskemistä. Luulen nimittäin, ettei noissa treffihommissa liiku kovinkaan paljon sellaista " materiaalia" joita haluaisin itse tavata.

• ..käykö "nuoret" tai siis melko nuoret lavatansseissa pk-seudulla..??.. seurakunnan iltamiin mä oon liian rankka.. baarista juu mitä sieltä..yhdenillanjuttuja jos niitäkään.. yökerhot on vielä pahempia..

• pervokki kirjoitti:

..käykö "nuoret" tai siis melko nuoret lavatansseissa pk-seudulla..??.. seurakunnan iltamiin mä oon liian rankka.. baarista juu mitä sieltä..yhdenillanjuttuja jos niitäkään.. yökerhot on vielä pahempia..

se elämäsi valo astuu kuvaan aivan yllättäen, jossain sulle normaalissa ympäristössä... helevetti, mä en nyt tajua kuinka se voi olla noin vaikeeta!;) Ämmiä ja äijiä on maailma notkollaan;)

• Miihis
        a-v kirjoitti:

se elämäsi valo astuu kuvaan aivan yllättäen, jossain sulle normaalissa ympäristössä... helevetti, mä en nyt tajua kuinka se voi olla noin vaikeeta!;) Ämmiä ja äijiä on maailma notkollaan;)

vaikeeta:)

Mite ikinä pariutuu nainen, joka viettää vapaa-ajan kalassa meluummin ku lavatansseissa tms. ja karttaa kun ruttoa kirkollisia kinkereitä.

Mut vapaus on silti parempi vaihtoehto, kuin tavata joku homo treffiplstoilta:)

• RIEHUT

Älä ny rehveille... VAAN mee rehveille.

Ni joo... Orvokin kuihtunu yksilö täällä hilluu.

Mukavaa treffirikasta kesää:)

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jos yhdistät nimikirjaimet

Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne
      Ikävä
      111
      7181
    2. Mies vinkkinä sulle

Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista
      Ikävä
      59
      4777
    3. Oletko katkera kun

Et saanut kaivattuasi
      Ikävä
      95
      4731
    4. Kyllä se taitaa olla nyt näin

Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee
      Ikävä
      49
      3899
    5. Paljon niitä puheita

susta liikkuu. 🤮
      Tunteet
      51
      3838
    6. Mitä haluat sanoa tällä hetkellä

Hänelle 🫶 ⬇️
      Ikävä
      217
      3807
    7. Odotan että sanot

Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san
      Ikävä
      26
      3383
    8. Vietetään yö yhdessä

Rakastellaan koko yö
      Ikävä
      51
      2741
    9. Haluun sua niin paljon

❤️🥰🥹 Miehelle
      Ikävä
      38