liikennevakuutus ja kasko eri yhtiöstä.?

tyttönen.

onkohan mahdollista ottaa liikennevakuutus ja kasko eri vakuutusyhtöistä? Ja saada vakuutusmaksu näin mahdollisimman pieneksi`??

11

9017

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sos.terv.min.

      Sosiaali-ja terveysministeriö säätelee liikennevakuutuksia ja tästä syystä niiden hinnat ovat lähes samoja kaikissa yhtiöissä. Näinollen ei ole väliä mistä liikennevakuutuksen ottaa.
      Toisin on kaskojen suhteen, niiden korvausrakenne ja hinnat vaihtelevat suuresti yhtiöstä toiseen. Vakuutukset kannattaa siis ottaa edullisimman kaskon tarjoavasta yhtiöstä. Jotkut yhtiöt myöntävät myös vanhoille autoille edullisia kaskoja.

      • ....

        Taidat olla täysin hakoteillä. Laskeskelin tuossa muutamalta yhtiöltä autoni liikennevakuutuksen. Halvin oli Pohjantähdessä 566e/vuosi ja kallein Fenniassa 931e/vuosi. En tiedä kuinka rikas olet, mutta ilmeisesti itsellesi tuollainen melkein 400e on ihan pikkuraha ja liikkuu melkein samoissa hinnoissa nuo hinnat.


    • Mikäli ripottelet vakuutuksiasi minne sattuu, voi se vaikeuttaa korvaustilannetta. Liikennevakuutus ja kasko on mahdollista laittaa eri yhtiöihin, mutta mites tilanteessa, jossa samaan aikaan joudutaan korvaamaan kahdesta eri vakuutuksesta samaa tilannetta. Esim parkkipaikalla molemmat autot peruuttavat yhtä aikaa ja törmäävät. Silloin yleensä riita pannaan puoliksi, jolloin tarvitaan sekä liikenne että kaskovakuutusta vahinkojen kattamikseksi. Toisen liikenne korvaa puolet sun autostasi ja joudut ottamaan puolet omasta kaskostasi. Vastapuoli joutuu toimimaan samalla tavalla. Voi olla mielekästä kun kasko on eri yhtiössä ja liikenne toisessä.

      • niitä hakee

        Mutta jos ei peruuttele miten sattuu, niin mitään ongelmia ei tule. Mulla on liikennevakuutus ja kasko eri yhtiöissä, ollut liki 20 vuotta. liikennevakuutuksesta on korvattu naapuriauton vauriot (jälkikasvu pysäköi) ja kaskosta oman auton vauriot, kun jälkikasvu ajoi vähän ojaan.
        Nykyään jotkut vakuutusyhtiöt ei anna pelkkää kaskoa, jotkut antaa. Kummallista kilpailun rajoittamista.
        Liikennevakuutuksesta ja kaskosta korvataan aivan eri vahinkoja, joten aika harvassa on ne tilanteet, joissa ongelmia vois tulla. Pidän sitä paitsi haasteista.


      • Lisää haasteita
        niitä hakee kirjoitti:

        Mutta jos ei peruuttele miten sattuu, niin mitään ongelmia ei tule. Mulla on liikennevakuutus ja kasko eri yhtiöissä, ollut liki 20 vuotta. liikennevakuutuksesta on korvattu naapuriauton vauriot (jälkikasvu pysäköi) ja kaskosta oman auton vauriot, kun jälkikasvu ajoi vähän ojaan.
        Nykyään jotkut vakuutusyhtiöt ei anna pelkkää kaskoa, jotkut antaa. Kummallista kilpailun rajoittamista.
        Liikennevakuutuksesta ja kaskosta korvataan aivan eri vahinkoja, joten aika harvassa on ne tilanteet, joissa ongelmia vois tulla. Pidän sitä paitsi haasteista.

        Kotivakuutus kannattaa ilman muuta tehdä johonkin muuhun kuin kaskovakuutusyhtiöön. Jos autoon murtaudutaan ja viedään Raybanit cd levyt, niin johan on korvausten hakeminen helppoa kuin heinänteko.


      • niitä hakee
        Lisää haasteita kirjoitti:

        Kotivakuutus kannattaa ilman muuta tehdä johonkin muuhun kuin kaskovakuutusyhtiöön. Jos autoon murtaudutaan ja viedään Raybanit cd levyt, niin johan on korvausten hakeminen helppoa kuin heinänteko.

        Tuota. Kun sattuu vahinkoja, ne korvataan jostain vakuutuksesta, jolla ko. vahingoittunut tai varastettu omaisuus on vakuutettu. Niitä ei korvata jostain muusta vakuutuksesta, joka ei millään lailla liity ko. vahinkotapahtumaan.
        Ei koske muutenkaan mua, mä tyhjennän itse autoni ja sitä paitsi en ole koskaan jättäny CD-levyjä autoon. Nykyisessä autossa on vain kasettisoitin ja radion etupaneelin otan aina mukaan. Kuka noinkin alkeellisen radion nyt varastaisi. Sitä paitsi mulla ei ole Ray-Baneja, ei ole koskaan ollutkaan.


      • Kotivakuutus liittyy
        niitä hakee kirjoitti:

        Tuota. Kun sattuu vahinkoja, ne korvataan jostain vakuutuksesta, jolla ko. vahingoittunut tai varastettu omaisuus on vakuutettu. Niitä ei korvata jostain muusta vakuutuksesta, joka ei millään lailla liity ko. vahinkotapahtumaan.
        Ei koske muutenkaan mua, mä tyhjennän itse autoni ja sitä paitsi en ole koskaan jättäny CD-levyjä autoon. Nykyisessä autossa on vain kasettisoitin ja radion etupaneelin otan aina mukaan. Kuka noinkin alkeellisen radion nyt varastaisi. Sitä paitsi mulla ei ole Ray-Baneja, ei ole koskaan ollutkaan.

        auton murtovahinkoon oikein kovastikin, jos sieltä on pöllitty irtainta. Auton kasko ei aurinkolaseja eikä cd levyjä korvaa.


    • Per Saukko

      Itselläni on ollut. Sain vapaaehtoisista vakuutuksista ylimääräistä alennusta. Liikennevakuutukseni pidin työpaikkani suosituksesta eri yhtiössä.

    • Jone

      Kai se periaatteessa on mahdollista mutta paremman tuloksen varmaan saa jos vertailemalla hakee itselleen edullisimman vaihtoehdon esimerkiksi: http://www.vakuutuskone.com ...

    • Eieisaa

      If ei anna liikennevakuutusta ilman kaskoa.jos kasko toisessa yhtiössä

    • 13245

      Ottakaa Folksamamista sain täydet bonukset liikenne - ja huippukaskolle

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      160
      6815
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      36
      4047
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      25
      2055
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      18
      1989
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      27
      1839
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      77
      1666
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      17
      1573
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      27
      1568
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      18
      1545
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      36
      1408
    Aihe