Datanomi

Nykyään huhutaan, että IT-alalla olisi tarvetta tekijälle.
Olen valmistunut 2003 datanomiksi. Tämän lisäksi olen elänyt tietokoneiden kanssa 9 vuotiaasta. Olen ohjelmoinut, tehnyt grafiikka sekä hieman animaatiota.
Tuntuu siltä että kaikki haluvat insinöörejä. Haluaisin päästä tekemään web-sivuja, mutta tämä lienee märkä päivä uni. Töitä ei ole, vaikka muka pulaa olisi.

5

1893

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Skoodarinomi

Insinöörikoulutuksen yritykset mieltävät tukevammin, kuin -nomit.

Täällä on töissä yksi tradenomi ja toinen kasvussa. Hoitavat alueensa puuhat ihan moitteetta.

Jos on osaava rekryäjä, niin sopivan kattavalla teknologialistauksella pääsee duuniin. Parempi on, ettei hakemuksessa ole mitään "Internetin perusteet" -riviä, jos oikeisiin töihin tekee mieli.

• tekijöille

on lähinnä kehä kolmosen sisäpuolella. Itse en viitsi sinne edes ajatella muuttavani. Asuntojen hinnat ihan törkeitä. Alle 40 neliön yksiöstä pyydetään 123 000 kun maksoin omasta 74m^2 3h k 62 000.

• IT hemmo

nimittäin monet pienyrittäjät haluavat omat websivut kaikenmaailman herkuilla ja tämä tietysti saisi maksaa max. 100e pimeenä tietenkin, toimitusaika heti...

• datari-05

Perusta yritys niinkuin itse tein kun koulusta pääsin pois. Töitä piisaa kun osaamista löytyy muustakin kuin html/php puolelta, vaikka niilläkin pötkii jo aika pitkälle jos osaa layoutteja vielä suunnitella.

Tsemiä!

• Osaajista

Töitä on tosin lähinnä osaajille

Tietokoneiden kanssa "eläminen" ei oikein vakuuta, pelien pelaajia hakee liikaakin töihin.

WEB-sivujen koodajien huippusesonki oli ja meni vuonna 2000.

Nykyään vaaditaan vähän muutakin kuin vain että "vääntää web sivua"

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miikka Pentikäinen, 28, on kuollut

– Classicin liigaottelu siirtyi Lahtelaisen LASBin ja Classicin oli määrä kohdata keskiviikkona. https://www.aamulehti
      Maailman menoa
      380
      40377
    2. Särkynyt sydän

Teit sitten selväksi ettet ole kiinnostunut. Kiitos siitä! Nyt on turha enää yrittää mitään, lähestyä tai edes jutella s
      Ikävä
      116
      8807
    3. Täytyy sanoa että on tämä aika mielenkiintoinen tilanne..

Ihan en osaa vielä yhdistellä palasia, toisaalta tarvitseeko edes. Et vaan taida pystyä kokonaan päästämään irti, ja jos
      Ikävä
      31
      6070
    4. Jos haluat tietää miksi tykkään sinusta

Niin siksi, koska sinusta huokuu sellaista lempeyttä ja seesteisyyttä ja olet lisäksi komea ilmestys. Jotenkin olet myös
      Ikävä
      22
      4698
    5. Paskakaivo Kuhmo

Moniko teki uuden saostuskaivon, joka erittelee paskan ja nesteet imeytyskenttineen maassa taloissa. Kaikkien talojen pi
      Kuhmo
      62
      3875
    6. Oho! Dannyn, 82, seuralainen Helmi Loukasmäki, 23, paljastavissa kuvissa - Yksi sana kertoo kaiken!

Mediassa on kerrottu, että Danny ja Helmi ovat muuttaneet uuteen kotiin Raumalle. Nyt Loukasmäki on jakanut omalla Insta
      Suomalaiset julkkikset
      54
      3670
    7. Uskotko yliluonnolliseen?

Mitä jos tämä ns. kaivattusi on loitsunut sinut? Olettekos sitä ajatelleet, niinpä. Ette todellakaan. :D
      Ikävä
      74
      3221
    8. Miten sinut

Voisi hurmata uudelleen?
      Ikävä
      34
      2873
    9. Mitä kuuluu?

Toivottavasti sulla oli hyvä päivä tänään. Täällä on taas ollut niin negatiivista juttua. Oli pakko tulla sanomaan sinul
      Ikävä
      19
      2448
    10. Keilahalli

Onneksi rakennettiin aikoinaan se keilahalli, se pelastaa eläinpuistoyhtiöiden sekä koko Ähtärin kaupungin talouden!
      Ähtäri
      19
      2272
    Aihe