Amer Trading

lisää

Aattelinpa tuoda pitkän Limon Jenkkilästä.

Onko kokemuksia kyseisestä yrityksestä taikka sen suomalaisyntyisistä toimijoista ja kuka mahtaa olla ko. Casagrande? Lieneekö yhteyksiä Suomen Turkuun?

Ilmoittelee ainakin v8 lehdessä.

13

9105

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • harkita

      otatko kyseisen firman kautta! Kasapanoksen tuomia on nähty.

      • Kale.saikkonen123454

        Jos puhe on floridassa toimivasta Marco ja Anne Casagrandesta, niin homman pitäisi olla aikas ok.

        Suomesta 90 luvulla usaan muuttaneita, marco entinen stadilainen portsari ja anne jatkoi floridassa yliopistolla opiskelua.

        Marco ja Anne saavat hommattua asiakkaan ostokset ihan hyvin suomeen menevään konttiin ja hoidettua paperit kuntoon. Varsinkin jos saat Annen hoitamaan asiasi.

        Mitään ongelmia en uskoisi tulevan, jokunen ongelma pariskunnan firmalla on tiedossa ollut mutta ovat lähinnä johtuneet siitä kun suomalaiset tahtovat joka asiassa sen halvimman. Eli jos usutat pariskunnan ostamaan halvan romun vaikka ebaysta niin eivät he voi tietää 100% onko se ehjä/ kautta hyvä ostos.


        Mutta jos ostat uutta tavaraa usasta niin ei voi kuin suositella Marcon ja Annen toimia.

        Terveisin vanha asiakas jo 99 vuodelta...


        Ps: jos välttämättä täytyy saada netin halvin romu vene/auto niin käytä jotain muuta.


      • Sama juttu
        Kale.saikkonen123454 kirjoitti:

        Jos puhe on floridassa toimivasta Marco ja Anne Casagrandesta, niin homman pitäisi olla aikas ok.

        Suomesta 90 luvulla usaan muuttaneita, marco entinen stadilainen portsari ja anne jatkoi floridassa yliopistolla opiskelua.

        Marco ja Anne saavat hommattua asiakkaan ostokset ihan hyvin suomeen menevään konttiin ja hoidettua paperit kuntoon. Varsinkin jos saat Annen hoitamaan asiasi.

        Mitään ongelmia en uskoisi tulevan, jokunen ongelma pariskunnan firmalla on tiedossa ollut mutta ovat lähinnä johtuneet siitä kun suomalaiset tahtovat joka asiassa sen halvimman. Eli jos usutat pariskunnan ostamaan halvan romun vaikka ebaysta niin eivät he voi tietää 100% onko se ehjä/ kautta hyvä ostos.


        Mutta jos ostat uutta tavaraa usasta niin ei voi kuin suositella Marcon ja Annen toimia.

        Terveisin vanha asiakas jo 99 vuodelta...


        Ps: jos välttämättä täytyy saada netin halvin romu vene/auto niin käytä jotain muuta.

        käytännössä kaikilla ulkomailla toimivilla välittäjillä. Mitä järkeä on aina etsiä sitä halvinta raatoa kun vähän lisää maksamalla saa kunnollisenkin. Tuhlaatte vain välittäjän aikaa eikä moni viitsi edes lähteä katsomaan netistä löytämäänne "aarretta".


    • laatua?

      Jos limo on projekti, maalivaurioinen, niin suosittelen, rahti on edullinen. Vaadi sopimukset kirjallisina.

      Jos pirssi on hieno, niin suosittelen muita, joita siellä Floridassa on useita ja muuallakin itärannikolla.
      Jos on kallis hieno auto, kannattaa maksaa myös siitä, että saa auton ehjänä ja ilman suurempia "vääntämisiä" Suomeen.

    • Nita69

      eikä ole moittimista ollut. Yhdessä autossa oli ongelmia, mutta se hoidettiin asiallisesti siten, että meille ei tullut lisäkuluja. Eli oman kokemuksen perusteella voin suositella

    • Biker

      Ja toisten en sitä virhettä tee. Ei ole kunnioitusta toisen omaan ja käytös ylimielistä. Floridassa on lukuisia luotettavia ja palveluhenkisiä rahti firmoja mistä valita. Kandee harkita...

      • Kepakkoako

        Samat sanat kuin edellinen. Punaniskat varastaa osat jo tontilla ja ei mitään kantaa oteta, ostaja on syyllinen.


      • Suhteetonta lypsyä
        Kepakkoako kirjoitti:

        Samat sanat kuin edellinen. Punaniskat varastaa osat jo tontilla ja ei mitään kantaa oteta, ostaja on syyllinen.

        Samoin kävi. Hinnat ei ole tippuneet suhteessa talaan, eli ei ollenkaan.


    • vexi

      itte oon 2 autoa ja osia ostanut marcolta.luotan satasella.kaikki on menny hyvin.

    • Anonyymi

      Onko tämä Floridan casagrande tehnyt portsari hommia Helsingissä esimerkiksi kuparipannussa Korkeavuorenkadulla 1983 luvulla.Kuka sattuisi tietämään.

    • Anonyymi

      Sama sälli

    • Anonyymi

      vieläks niillä on firma eli saisko kiesin suomeen?

    • Anonyymi00013

      yksi heistä -ainakin hyvin pinnallinen vaimoke-amatööri , huonosti kantaa nimeä

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      203
      2175
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      134
      1198
    3. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1073
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      23
      827
    5. 58
      806
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      34
      771
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      638
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      584
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      577
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      10
      560
    Aihe