..sadettatoivokaasadettatoivokaasadettatoivokaa... toivokaasadettatoivokaasadettatoivokaasadetta.... vielä täksi päiväksi.. jos ette minä suoritan sadetanssin pihalla.. nyt vain on pakko..
toivokaasadettatoivokaa..
22
499
Vastaukset
- tipimii
Toivotaansadetta? Kai sulla on syysi, joten toivotaan sitte ja lisäks viel salamointia ja jytinää! Onks nyt hyvä?
Entä huomiselle? Mitä sit toivotaan:)? niin...
Tuu tänne, täällä sataa...- tipimii
pervokki kirjoitti:
..tarttee tänne juuri juuri tänne ja vain tänne..
Säidentoivominen on hienompi harrastus, kuin niiden ennustelu.
Joku viisas (?) on sanonut: Toivo harkiten. Toiveesi saattaa toteutua. tipimii kirjoitti:
Joku viisas (?) on sanonut: Toivo harkiten. Toiveesi saattaa toteutua...harmaata vaan..säää kiusoittelee.. hohhoijakkaa.. ei kai sitte muuta ku housut pois ja pihalle tanssii..
tipimii kirjoitti:
Joku viisas (?) on sanonut: Toivo harkiten. Toiveesi saattaa toteutua.toivon oikein syrämmeni pohjasta että tää jatkuva sade tulis sinne sun riesaksi;)
Eikä tartte maksaa mitään väliä, kunhan viet pois.a-v kirjoitti:
toivon oikein syrämmeni pohjasta että tää jatkuva sade tulis sinne sun riesaksi;)
Eikä tartte maksaa mitään väliä, kunhan viet pois...ettei tartte mennä pihalle tanssii..ihmiset voisi häiriytyä..
pervokki kirjoitti:
..ettei tartte mennä pihalle tanssii..ihmiset voisi häiriytyä..
sun viehkosta hyppelystä häiriintyis. Toinen juttu on sitte se kun ne tajuais, miks sä hyppelehdit...;)
- tipimii
pervokki kirjoitti:
..harmaata vaan..säää kiusoittelee.. hohhoijakkaa.. ei kai sitte muuta ku housut pois ja pihalle tanssii..
... no suihku tietty! Sul on vesilasku maksamatta ja siitä on kyse, et suihkuun on päästävä:) Ota sit paitaki pois ja heivaa följyyn huonoa suomalaista sampoota.
Miksi en heti tajunnu.... mees ny sinne ulos, niin.. tipimii kirjoitti:
... no suihku tietty! Sul on vesilasku maksamatta ja siitä on kyse, et suihkuun on päästävä:) Ota sit paitaki pois ja heivaa följyyn huonoa suomalaista sampoota.
Miksi en heti tajunnu.... mees ny sinne ulos, niin....että pelkään että vaatteet tässä tapuksessa housut kastuu sadetanssiessani.. kyllä mulle vettä tulee kraanastakin..ei se suihku oo syy..
a-v kirjoitti:
sun viehkosta hyppelystä häiriintyis. Toinen juttu on sitte se kun ne tajuais, miks sä hyppelehdit...;)
.. mun sadetanssia on rajua maahan polkemista... hoilakkaa hoilakkaa wuuaaa wuuaaa.. ja kassit heiluu..
pervokki kirjoitti:
.. mun sadetanssia on rajua maahan polkemista... hoilakkaa hoilakkaa wuuaaa wuuaaa.. ja kassit heiluu..
kuvittelin sen viehkoksi... tukka heiluu ja silleen... ja kassit.
No, ei kai sun nyt edes tartte tanssia, tänne tuli jo tauko sateeseen, ehkä se lähti sinne;)a-v kirjoitti:
kuvittelin sen viehkoksi... tukka heiluu ja silleen... ja kassit.
No, ei kai sun nyt edes tartte tanssia, tänne tuli jo tauko sateeseen, ehkä se lähti sinne;),,mulla marakassit kalebassista..mukavasti saundi soljuu.. hyvä rytmi jne..mutta sadetta ei näy..
- irti;
pervokki kirjoitti:
,,mulla marakassit kalebassista..mukavasti saundi soljuu.. hyvä rytmi jne..mutta sadetta ei näy..
pervokki kirjoitti:
,,mulla marakassit kalebassista..mukavasti saundi soljuu.. hyvä rytmi jne..mutta sadetta ei näy..
mä tästä tonne etelän suuntaan lähden, voin tyrkätä vähän vauhtia vielä. Tulee se, odota rauhassa;) Mee ottaan aurinkoo, se toimii aina...
a-v kirjoitti:
mä tästä tonne etelän suuntaan lähden, voin tyrkätä vähän vauhtia vielä. Tulee se, odota rauhassa;) Mee ottaan aurinkoo, se toimii aina...
..enää väliks..myöhästä se o..
Ainaskin meillä sataa mutta voin varmuuden vuoksi kirmata pari kertaa talon ympäri. Pitääkö kirmata nakusillaan? Siellä on meinaan aikas kylmä.
pervokki kirjoitti:
..nakusillaa.. tanssit sentään sateen vuoksi.. vaattee jos kostuu tulee kylmä ainaki..
kätevästi hoitaa sen juhannusheilapulmankin. Kai niitä nyt ees joku tulis.
tuputuu kirjoitti:
kätevästi hoitaa sen juhannusheilapulmankin. Kai niitä nyt ees joku tulis.
..se houkuttelis uteliasta vastakkaista sukupuolta jos ilkialastomana kirmailee pitkin pihaa..
pervokki kirjoitti:
..se houkuttelis uteliasta vastakkaista sukupuolta jos ilkialastomana kirmailee pitkin pihaa..
niin herrasmies tarjoaa takkinsa ettei tartte katsoa kalpeaa ja kananlihalla värjöttävää naista:)))
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Paskakaivo Kuhmo
Moniko teki uuden saostuskaivon, joka erittelee paskan ja nesteet imeytyskenttineen maassa taloissa. Kaikkien talojen pi684541Uskotko yliluonnolliseen?
Mitä jos tämä ns. kaivattusi on loitsunut sinut? Olettekos sitä ajatelleet, niinpä. Ette todellakaan. :D1004028- 523542
Mitä kuuluu?
Toivottavasti sulla oli hyvä päivä tänään. Täällä on taas ollut niin negatiivista juttua. Oli pakko tulla sanomaan sinul362842Keilahalli
Onneksi rakennettiin aikoinaan se keilahalli, se pelastaa eläinpuistoyhtiöiden sekä koko Ähtärin kaupungin talouden!262593Uskallatko katsoa pitkään silmiin
kaivattuasi, jos olette samassa tilassa? Alkaako sydän jyskyttää, jos katseet jumittuvat? Pelkäätkö ulkopuolisten huomaa602512- 482399
- 391927
- 471908
Jani Mäkelä ihmettelee työministeri Satosen matkaa Aasiaan hoitajia rektyroimiseksi sieltä Suomeen.
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/cfba6abc-f871-4ce2-b327-41aa5819934c Kokoomus on lähtenyt omin päin ilman hallitus2271663