pohjoisafrikasta teki niin "miehekkään" tempun että astu meidän naapurin 16v. nättiä tyttöä... Eipä siinä mitään, lupahakemukset vedin välittömästi pois, avioero on vireillä ja Azizi käännytettiin kotimaahansa 2 kuukautta sitten ystävällisten poliisisetien avulla... Tyttö ei itse halunut tehdä ilmoitusta asiasta,minulle tuntemattomasta syystä.
Rakkauttamme kesti n. 1,5 vuotta, olimme kuin paita ja peppu koko ajan yhdessä ja luulin todella tuntevani miehen ja luotin tähän ihmiseen täysin... En mene missään nimessä väittämään että se johtui hänen taustastaan, vaan mielummin sanoisin ettei kanattaa luottaa kenenkään täysin. Aina on olemassa tilanteita joita ei monikaan "uros" pysty vastustamaan... Aluksi syytti mua hulluksi ja että kuvittelin vain "sairaassa päässäni" kaiken, mutta tytön tunnustaessa ja exäni täällä asuvan suvun edessä joutui lopulta häpeillen tunnustamaan "haramin". Nyt on ilmeisesti aika hyljeksitty omiensa puolesta, ilman töitä tai kotia ja elämänsä ei ole todellakaan mallillaan. Kyllä kaveritkin varmaan ihmettelee mikä luuseri, kun palasi euroopasta niin nopeasti. Että sillee... Enpä ole lainkaan vahingoniloinen ;-) mutta ylpeä siitä että se oli kerrasta poikki. Sydän on paskana jostain kumman syystä vieläkin ja yhä ihmettelen mitä oikein tapahtui, mutta toivottavasti pikku hiljaa toivun kaikesta. Btw, muutin heti tämän jälkeen toiseen kaupunginosaan, ettei tarvii naapureita katella =D Mukavaa kesää kaikille ja pitäkää huoli toisistanne.
Mun exäni
41
3480
Vastaukset
- ...
Hyvä, että hoidit sen nopeasti pois Suomesta. Monikaan vaimo ei tiedä, että voivat pyytää miehensä oleskeluluvan peruuttamista kun miehen kataluus paljastuu. En nyt puhu pelkästä uskottomuudesta vaan siitä, että mies alunperinkin on yhteen mennyt vain oleskeluluvan saadakseen.
- että olit
sisukas ja laitoit toimeksi! Rankkaa varmasti ja ainakin minusta erotilanteessa on tuplasti vaikeampaa myöntää liiton epäonnistuneen kaikkien "jo ennelta asian tienneiden" takia. Mutta ehdottomasti oikein teit!!
Tuo oli hyvä pointti, että oleskeluluvan peruuttamista voi pyytää. - Halima
että olit kirjoitti:
sisukas ja laitoit toimeksi! Rankkaa varmasti ja ainakin minusta erotilanteessa on tuplasti vaikeampaa myöntää liiton epäonnistuneen kaikkien "jo ennelta asian tienneiden" takia. Mutta ehdottomasti oikein teit!!
Tuo oli hyvä pointti, että oleskeluluvan peruuttamista voi pyytää.Tämän suhteen eteen jouduin tekemään todella paljon ennen kuin monet ystäväni ja sukulaiseni sen "hyväksyivät" jossain määrin. Joidenkin "ystävien" kanssa en kyllä ole puheväleissä enää, juuri tämän "mitä mä sanoin" asenteen takia. Kuitenkin, ikinä ei voi tietää mitä elämä tuo tullessaan ja rohkaisen kaikkia kokeilemaan onneaan. Mä lähdin kaikista "vaaroista" tietoisena lähdin kuitenkin tämän ihmisen kanssa elämään. Niinhän me kaikki teemme avioliiton solimiessamme, eikö niin? Luotamme lupaukseen ja toivomme sen pitävän. Se oli mun, aikuisen ihmisen valintani ja paska tsägä ;) Tiedän myös, että moni liitto on pysynyt, tää nyt oli vaan mun tuuriani...
- tunisialainen
harmitta puolestasi että sulla on käynyt TODELLA huonosti , mut toisalta hyvä niin että tapahtunut näin varhaissa ennen lapsen teko , vaikka olen itsekin sieltä tullut
en hyväksy moisia touhua missään nimessä, meikäläinen on asunut täällä 15vuotta töissä kokoajan ollut ainoa "rikos" oli yksi lievä yli-nopeus sakko ja siitä on 6vuotta! voimia sinulle ja hyvää juhannusta kaikkille palstalaisille :-) - Halima
tunisialainen kirjoitti:
harmitta puolestasi että sulla on käynyt TODELLA huonosti , mut toisalta hyvä niin että tapahtunut näin varhaissa ennen lapsen teko , vaikka olen itsekin sieltä tullut
en hyväksy moisia touhua missään nimessä, meikäläinen on asunut täällä 15vuotta töissä kokoajan ollut ainoa "rikos" oli yksi lievä yli-nopeus sakko ja siitä on 6vuotta! voimia sinulle ja hyvää juhannusta kaikkille palstalaisille :-)sinulle Tunisialainen ja muut jotka ovat kommentoineet tapahtunutta. Näin sitä vain joskus elämässä tapahtuu ja tämän asian kanssa mun on elettävä loppu elämäni. Sattuu, sitä en kiellä, vieläkin joka aamu ja ilta mietin tapahtunutta. Toivon että hänkin miettii siellä jossain kuinka typerä olikaan. Viimeisinä sanoinaan mulle hän pyysi nöyrästi anteeksi ja vannoi rakastavansa loppu elämänsä, vaikka tiesi että peli oli jo täysin menetetty... Lupasin antaa anteeksi, mutta unohtaa en voi ikinä. C'est la vie, mon amour...
- Varoittava esimerkki
Halima kirjoitti:
Tämän suhteen eteen jouduin tekemään todella paljon ennen kuin monet ystäväni ja sukulaiseni sen "hyväksyivät" jossain määrin. Joidenkin "ystävien" kanssa en kyllä ole puheväleissä enää, juuri tämän "mitä mä sanoin" asenteen takia. Kuitenkin, ikinä ei voi tietää mitä elämä tuo tullessaan ja rohkaisen kaikkia kokeilemaan onneaan. Mä lähdin kaikista "vaaroista" tietoisena lähdin kuitenkin tämän ihmisen kanssa elämään. Niinhän me kaikki teemme avioliiton solimiessamme, eikö niin? Luotamme lupaukseen ja toivomme sen pitävän. Se oli mun, aikuisen ihmisen valintani ja paska tsägä ;) Tiedän myös, että moni liitto on pysynyt, tää nyt oli vaan mun tuuriani...
Ei noista etelän hetelmistä turhan päiten varoitella.
- tunisialainen
Halima kirjoitti:
sinulle Tunisialainen ja muut jotka ovat kommentoineet tapahtunutta. Näin sitä vain joskus elämässä tapahtuu ja tämän asian kanssa mun on elettävä loppu elämäni. Sattuu, sitä en kiellä, vieläkin joka aamu ja ilta mietin tapahtunutta. Toivon että hänkin miettii siellä jossain kuinka typerä olikaan. Viimeisinä sanoinaan mulle hän pyysi nöyrästi anteeksi ja vannoi rakastavansa loppu elämänsä, vaikka tiesi että peli oli jo täysin menetetty... Lupasin antaa anteeksi, mutta unohtaa en voi ikinä. C'est la vie, mon amour...
oon vaikeitä ja häpeällistä, mut kyllä ajan kanssa unohtuu ! voimia sinulle
- kysymys??
Eikös harami tarkoota äpärää.. pistikö se oikeen paksuksi asti sen pikkuflikan? :/
- R.Stoner
Haram -sana tarkoittaa pahaa, väärää tekoa.
- niin..
R.Stoner kirjoitti:
Haram -sana tarkoittaa pahaa, väärää tekoa.
..että darin kielellä harami on äpärä. Anteeksi sekoitus :]
- Halima
niin.. kirjoitti:
..että darin kielellä harami on äpärä. Anteeksi sekoitus :]
Haram = synti.
- eräs muslimi
olen pahoillani, todella, puolestasi!
Toivon, että nurkan takana tai vaikka 20 korttelin päässä sinua odottaa jotain parempaa.
Myöskin voimia ja jaksamista sinulle.- Halima
olen todella yllättynyt että olen saanut näin myötätuntoista palautetta... Mietin kyllä 3 kertaa että uskaltaako tänne edes avautua, ihan lynkkauksen pelossa...
- tounsi
Halima kirjoitti:
olen todella yllättynyt että olen saanut näin myötätuntoista palautetta... Mietin kyllä 3 kertaa että uskaltaako tänne edes avautua, ihan lynkkauksen pelossa...
valehtele, ei mitaan jarkea. Mika nainen, mies mene senky nuori tyutto kansa???? Miksi??? B a r a n a i k!!!!!!!!!!!
- tsäärepori
tounsi kirjoitti:
valehtele, ei mitaan jarkea. Mika nainen, mies mene senky nuori tyutto kansa???? Miksi??? B a r a n a i k!!!!!!!!!!!
BUAHHAHHAHHAHAHAAAAAAAAAAAA =D
- tunisialainen ultra liberaali
tounsi kirjoitti:
noin ilkeä ?? taidat olla onneton luuseri joka nauti muiden kärsimyksesta?
- Rakas-Watson
Halima kirjoitti:
kokemuksestasi.
Ei enää mustaa miestä. Eikä muslimeja. Kokeile jotain sivistyneempää. - **************
Rakas-Watson kirjoitti:
kokemuksestasi.
Ei enää mustaa miestä. Eikä muslimeja. Kokeile jotain sivistyneempää."Kokeile jotain sivistyneempää."
Kuten (varmaankin) esim. watsonia...
buahahahahahahahahahahahahahahaaaaaaaaaaaaaaaa
"Tyttö ei itse halunut tehdä ilmoitusta asiasta,minulle tuntemattomasta syystä."
Ei ollut varmaan ekaa kertaa asialla... eikä miehesi varmasti pakottanut. Epäilisinkin, että aloite on tullut tyttöseltä ja miehesi vain tyypillisesti heikkona miehenä ei osannut sanoa ilmaiselle pillulle ei.- on moneksi
Onks tosiaan meissä naisissakin sun kaltasias?
Ei mitään väliä oliko mies pakottanut vai ei mutta ihan sairastahan tollanen on että sekaantuu 16 vuotiaisiin lapsiin!
Ja vielä sairaampaa on et joku vielä yrittää puolustella miestä :(. - höpöjä veistelet
on moneksi kirjoitti:
Onks tosiaan meissä naisissakin sun kaltasias?
Ei mitään väliä oliko mies pakottanut vai ei mutta ihan sairastahan tollanen on että sekaantuu 16 vuotiaisiin lapsiin!
Ja vielä sairaampaa on et joku vielä yrittää puolustella miestä :(.16-vuotias ei ole enää lain mukaan lapsi.
- Halima
nyt todellakaan ole enää mitään väliä, oliko tyttö ensi kertaa asialla. Hänhän on vain 16 v., mutta exäni on aikuinen. Alkoholillakin oli ilmeisesti osuutta asiaan, muttei sekään ei siirrä vastuuta aikuiselta mieheltä. Valitettavasti tämä neitokainen kertoi tapahtuneesta myös kaikki yksityiskohdat, mitä en kyllä missään nimessä olisi halunut kuulla... :(
höpöjä veistelet kirjoitti:
16-vuotias ei ole enää lain mukaan lapsi.
"16-vuotias ei ole enää lain mukaan lapsi"
Mistäs moisen lauseen kehitit??
Mistähän sitten johtuu että 16 vuotias saa lapsilisää, kuuluu lastensuojelun piiriin jne. jne..
Vastaavasti ei saa ostaa alkoholia, ei saa ajaa autoa, ei saa äänestää, ei saa ilman vanhempien suostumusta avioitua eikä tehdä muitakaan sitoumuksia jne. jne...- ...
Minä_täällä kirjoitti:
"16-vuotias ei ole enää lain mukaan lapsi"
Mistäs moisen lauseen kehitit??
Mistähän sitten johtuu että 16 vuotias saa lapsilisää, kuuluu lastensuojelun piiriin jne. jne..
Vastaavasti ei saa ostaa alkoholia, ei saa ajaa autoa, ei saa äänestää, ei saa ilman vanhempien suostumusta avioitua eikä tehdä muitakaan sitoumuksia jne. jne...Ihan se on Suomen lainsäädännössä (RL 20: 6–7 §)
Suojaikäraja on 16 v. mikä tarkoittaa, että alle 16-v. on erityissuojelussa seksuaaliselta hyväksikäytöltä. Jos hyväksikäyttöön syyllistyy lapsen vanhempi, suojaikäraja on 18 v.
Ap:n tapauksessahan oli kyseessä naapurin 16-vuotias, ei siis sukulaisuutta. - ...
Halima kirjoitti:
nyt todellakaan ole enää mitään väliä, oliko tyttö ensi kertaa asialla. Hänhän on vain 16 v., mutta exäni on aikuinen. Alkoholillakin oli ilmeisesti osuutta asiaan, muttei sekään ei siirrä vastuuta aikuiselta mieheltä. Valitettavasti tämä neitokainen kertoi tapahtuneesta myös kaikki yksityiskohdat, mitä en kyllä missään nimessä olisi halunut kuulla... :(
mutta onneksi ajalla on tapana parantaa haavat...
Tsemppiä :) - Halima
... kirjoitti:
mutta onneksi ajalla on tapana parantaa haavat...
Tsemppiä :)Tsemppiä tarvitaan, mutta uskon että aika todellakin parantaa haavat.
- yks lukija vaan täältä.
Halima kirjoitti:
Tsemppiä tarvitaan, mutta uskon että aika todellakin parantaa haavat.
Hei Halima,
Tosi paljon tsemppiä sulle, noi on niin rankkoja kokemuksia tommoset järkytykset.
Mutta niistä toipuu ja uskon että sulle on takuulla parempaa luvassa.
Onni onnettomuudessa kait se, että toi mies paljasti heikkoutensa jo puolentoistavuoden jälkeen. Eikä vasta sitten vuosien päästä tullut sattumalta sun tietoon tommonen taipumus.
Mutta toivon sulle kans kaikkea hyvää ja sä pärjäät kyllä saatpa nähdä. - Halima
yks lukija vaan täältä. kirjoitti:
Hei Halima,
Tosi paljon tsemppiä sulle, noi on niin rankkoja kokemuksia tommoset järkytykset.
Mutta niistä toipuu ja uskon että sulle on takuulla parempaa luvassa.
Onni onnettomuudessa kait se, että toi mies paljasti heikkoutensa jo puolentoistavuoden jälkeen. Eikä vasta sitten vuosien päästä tullut sattumalta sun tietoon tommonen taipumus.
Mutta toivon sulle kans kaikkea hyvää ja sä pärjäät kyllä saatpa nähdä.todellakin aidosti ihania ihmisiä :) Exäni soitti juuri jonkin aikaa sitten kotimaastaan. Kohta olis rahat kasassa, joilla haluaisi kustantaa mun matkan sinne kotimaahansa... Ei voi elää ilman minua, haluaa halata ja olla yhdessä edes viikon. Lisää anteeksipyyntöjä ja rakkaudentunnustuksia sateli. Sanoin minäkin rakastavani, mutta eihän sillä rakkaudella ole tämän asian kanssa enää mitään tekemistä. Pyysi muuttamaan luokseen, kunhan on saanut sielä asiansa hoidettua ja lupasi hyvän elämän vaimolleen... Luulenpa että sitä visiittiä saa odotella jonkun aikaa...
- sekoile
... kirjoitti:
Ihan se on Suomen lainsäädännössä (RL 20: 6–7 §)
Suojaikäraja on 16 v. mikä tarkoittaa, että alle 16-v. on erityissuojelussa seksuaaliselta hyväksikäytöltä. Jos hyväksikäyttöön syyllistyy lapsen vanhempi, suojaikäraja on 18 v.
Ap:n tapauksessahan oli kyseessä naapurin 16-vuotias, ei siis sukulaisuutta.Kysymyshän oli siitä että onks moraalisesti tervettä sekaantua 16 vuotiaaseen LAPSEEN!
Kukaan ei oo puhunu siitä onks se lain vastasta vai ei mutta täällä vaan joku väitti että:
"16-vuotias ei ole enää lain mukaan lapsi."
Mutta kyllä ihan varmaan 16 vuotias on edelleen lapsi!!
Kirjotithan sä itsekkin et alle 18 vuotiaan LAPSEN hyväksikäyttö on määrätyissä tapauksissa lain vastanen. Siis itsekkin kirjotit toisaalta et alle 18 vuotinen on lain mukaan lapsi vaikka samalla väitätkin toista. - ...
sekoile kirjoitti:
Kysymyshän oli siitä että onks moraalisesti tervettä sekaantua 16 vuotiaaseen LAPSEEN!
Kukaan ei oo puhunu siitä onks se lain vastasta vai ei mutta täällä vaan joku väitti että:
Mutta kyllä ihan varmaan 16 vuotias on edelleen lapsi!!
Kirjotithan sä itsekkin et alle 18 vuotiaan LAPSEN hyväksikäyttö on määrätyissä tapauksissa lain vastanen. Siis itsekkin kirjotit toisaalta et alle 18 vuotinen on lain mukaan lapsi vaikka samalla väitätkin toista.Ei ole kyse moraalista, vaan Suomen valtion Rikoslaista, 20 luku, 6 §
linkki, ole hyvä (lue sieltä, tänne ei saa copypastailla):
http://www.finlex.fi/fi/laki/ajantasa/1889/18890039001
"Mistäs moisen lauseen kehitit??
Vastaavasti ei saa ostaa alkoholia, ei saa ajaa autoa, ei saa äänestää, ei saa ilman vanhempien suostumusta avioitua eikä tehdä muitakaan sitoumuksia jne. jne..."
Piruako mulle kitiset lain sisällöistä tai päättäjien päätöksistä. Laki sanoo asiat (muissakin asioissa) hyvin yksiselitteisesti.
"Ihan se on Suomen lainsäädännössä (RL 20: 6–7 §)
Ap:n tapauksessahan oli kyseessä naapurin 16-vuotias, ei siis sukulaisuutta."
Toistan:
Ap:n tapauksessahan oli kyseessä naapurin 16-vuotias, ei siis sukulaisuutta.
"Kysymyshän oli siitä että onks moraalisesti tervettä sekaantua 16 vuotiaaseen LAPSEEN!
(minä väitin, eikä olekaan Rikoslain mukaan seksuaalisen hyväksikäytön ollessa kyseessä)
"Mutta kyllä ihan varmaan 16 vuotias on edelleen lapsi!!"
Lue sieltä rikoslaista, linkki yllä.
"Kirjotithan sä itsekkin et alle 18 vuotiaan LAPSEN hyväksikäyttö on määrätyissä tapauksissa lain vastanen. Siis itsekkin kirjotit toisaalta et alle 18 vuotinen on lain mukaan lapsi vaikka samalla väitätkin toista."
Vain silloin, jos hyväksikäyttäjä on LAPSEN VANHEMPI (siis isä tai äiti) tai vanhempaan rinnastettava henkilö (muu huoltaja) ja asuu lapsen kanssa samassa taloudessa. - linja
Halima kirjoitti:
todellakin aidosti ihania ihmisiä :) Exäni soitti juuri jonkin aikaa sitten kotimaastaan. Kohta olis rahat kasassa, joilla haluaisi kustantaa mun matkan sinne kotimaahansa... Ei voi elää ilman minua, haluaa halata ja olla yhdessä edes viikon. Lisää anteeksipyyntöjä ja rakkaudentunnustuksia sateli. Sanoin minäkin rakastavani, mutta eihän sillä rakkaudella ole tämän asian kanssa enää mitään tekemistä. Pyysi muuttamaan luokseen, kunhan on saanut sielä asiansa hoidettua ja lupasi hyvän elämän vaimolleen... Luulenpa että sitä visiittiä saa odotella jonkun aikaa...
Juu, äläkä nyt vaan ala taipua moskaläjän lupausten ja lemmenvalojen edessä, jookos?
- ja hyvää elämää.
linja kirjoitti:
Juu, äläkä nyt vaan ala taipua moskaläjän lupausten ja lemmenvalojen edessä, jookos?
Itselleni sattui monta vuotta sitten kans näin, että tuli vastaan rankka pettämiskokemus.
Paha juttu oli tämä, että toinen osapuoli oli tämmöistä harrastanut jo pitkään, ilman että aavistin mitään.
Loppupeleissä ajattelin, että ihminen voi vain omasta käytöksestä olla vastuussa.
Se on toisen osapuolen ongelma jos noin tekee.
Ei tarvitse hyväksyä semmosta peliä.
Nykyään on hyvä mies mulla. Ja kyllä häntä arvostaa tosi korkealle, että on asiallinen kaveri siinä rinnalla. Pettävän kumppanin kanssa menee hermot. ... kirjoitti:
Ei ole kyse moraalista, vaan Suomen valtion Rikoslaista, 20 luku, 6 §
linkki, ole hyvä (lue sieltä, tänne ei saa copypastailla):
http://www.finlex.fi/fi/laki/ajantasa/1889/18890039001
"Mistäs moisen lauseen kehitit??
Vastaavasti ei saa ostaa alkoholia, ei saa ajaa autoa, ei saa äänestää, ei saa ilman vanhempien suostumusta avioitua eikä tehdä muitakaan sitoumuksia jne. jne..."
Piruako mulle kitiset lain sisällöistä tai päättäjien päätöksistä. Laki sanoo asiat (muissakin asioissa) hyvin yksiselitteisesti.
"Ihan se on Suomen lainsäädännössä (RL 20: 6–7 §)
Ap:n tapauksessahan oli kyseessä naapurin 16-vuotias, ei siis sukulaisuutta."
Toistan:
Ap:n tapauksessahan oli kyseessä naapurin 16-vuotias, ei siis sukulaisuutta.
"Kysymyshän oli siitä että onks moraalisesti tervettä sekaantua 16 vuotiaaseen LAPSEEN!
(minä väitin, eikä olekaan Rikoslain mukaan seksuaalisen hyväksikäytön ollessa kyseessä)
"Mutta kyllä ihan varmaan 16 vuotias on edelleen lapsi!!"
Lue sieltä rikoslaista, linkki yllä.
"Kirjotithan sä itsekkin et alle 18 vuotiaan LAPSEN hyväksikäyttö on määrätyissä tapauksissa lain vastanen. Siis itsekkin kirjotit toisaalta et alle 18 vuotinen on lain mukaan lapsi vaikka samalla väitätkin toista."
Vain silloin, jos hyväksikäyttäjä on LAPSEN VANHEMPI (siis isä tai äiti) tai vanhempaan rinnastettava henkilö (muu huoltaja) ja asuu lapsen kanssa samassa taloudessa."Onks ihanaa, kun ei mee jakeluun?"
Kai sinä tuon paremmin tiedät :)
Suomen lain mukaan ALLE 18 vuotias on lapsi!
Tätä ei miksikään muuta se, että muutamissa rikosoikeudellisissa tapauksissa lapsi kantaa vastuun teoistaan myös alle 18 vuotiaana, kuten ei myöskään se, että sukupuoliyhteys yli 16 vuotiaan lapsen kanssa ei ole rikos.
- Halima
Nyt alkoi vasta todellinen painostus. olen saanut muutaman päivän aikana varmaan 50 puhelua ja viestiä. Katsotaan kuinka vintti kestää täällä päin. Mitä mieltä olette, voiko pettämistä antaa anteeksi ja jatkaa yhteiselämää "muina miehinä" (naisena), luottaen siihen ettei vastaava tule enää toistumaan? Mulla ei ole henk.kohtaisia kokemuksia (ennen tätä) pettämmisestä, mutta voiko toiseen enää OIKEASTI luottaa, tekemättä omasta elämästään helvettiä? Sitähän se nytkin kyllä on, mutta jotenkin vielä omassa heikoudessani haluaisin ehkä luottaa että kaikki palaa ennalleen ja toinen palaa katuvaisena ja muuttuneena ihmisenä takasin. Oon varmaan sekoamassa, ette ikinä usko miten rankkaa tää aika on ollut (varmaankin molemmille)... AAAAARGH....
- ...
Vaihda numerosi.
Ota itsellesi rauha miettimiseen, älä taivu toisen painostukseen. - Halima
... kirjoitti:
Vaihda numerosi.
Ota itsellesi rauha miettimiseen, älä taivu toisen painostukseen.ettei tämä tilanne mikskään muutu numeroa vaihtamalla... Sen verran on sukulaisia ja "ystäviä" jotka kyllä varmasti ilmoittavat uuden numeron. Viidakkorumpu soi, vaikka kuinka yrittäisit hyssytellä. Katsos, olenhan vielä suvun jäsen ja minusta pidetään huolta :(
- Halima
Lupasin nyt sitten mennä käymään viikoksi sinne. Hän kustantaa matkat ja oleskelut. Katsotaan miten käy kun ollaan kasvotusten taas pitkästä aikaa... Oiskohan se sitten semmosta jälkipuintia, tilanteen yhteenvetoa. Saas nähä... Yhdessä ei kuitenkaan takasin tänne tulla, sen tein selväksi ennen kuin myönnyin visiitille. Jatkoista sovitaan sitten kun nähdään. Enpä tiedä, oon kyllä ihan hukassa ajatuksieni ja tunteitteni kanssa, ja niin vaikuttaa hänkin olevan... Kyllä elämä on sitten hankalaa joskus :( Isäni sanoi kyllä aikanaan, että elämä on ihan iisiä, jos ei siitä itse vaikeaa tee... Voe perhana.
- ...
Halima kirjoitti:
Lupasin nyt sitten mennä käymään viikoksi sinne. Hän kustantaa matkat ja oleskelut. Katsotaan miten käy kun ollaan kasvotusten taas pitkästä aikaa... Oiskohan se sitten semmosta jälkipuintia, tilanteen yhteenvetoa. Saas nähä... Yhdessä ei kuitenkaan takasin tänne tulla, sen tein selväksi ennen kuin myönnyin visiitille. Jatkoista sovitaan sitten kun nähdään. Enpä tiedä, oon kyllä ihan hukassa ajatuksieni ja tunteitteni kanssa, ja niin vaikuttaa hänkin olevan... Kyllä elämä on sitten hankalaa joskus :( Isäni sanoi kyllä aikanaan, että elämä on ihan iisiä, jos ei siitä itse vaikeaa tee... Voe perhana.
Turvallista ja vastauksia tuovaa reissua sinulle :)
- Halima
... kirjoitti:
Turvallista ja vastauksia tuovaa reissua sinulle :)
pisteelle "..." jälleen kerran tuesta :) Matkaan on vielä kuukausi aikaa, joten ei mikään ihan äkkilähtö ;) Isäni oli tosiaan viisas mies, mutta meni muutama vuosi ennenkuin tajusin sen. Mukavaa kesää sinulle ja tsemppaillaan!
- juztjoo
Halima kirjoitti:
meneppä nyt hyvä likka äkkii sinne petturimieähes luo ja pysy siäl sen rinnalla sillaikaa kun se pnee muita oheellas!!! eläkä vaan tuo sitä tänne ikinä- eikä tänne tarvii sunkaa tulla kotii itkemää enää. siel marokocca on hyvä olla molmpie.Moro vaa!!!!!
- Halima
juztjoo kirjoitti:
meneppä nyt hyvä likka äkkii sinne petturimieähes luo ja pysy siäl sen rinnalla sillaikaa kun se pnee muita oheellas!!! eläkä vaan tuo sitä tänne ikinä- eikä tänne tarvii sunkaa tulla kotii itkemää enää. siel marokocca on hyvä olla molmpie.Moro vaa!!!!!
yep yep... =D
Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?1022126- 991537
- 1211263
- 771232
- 1121207
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘571024- 51997
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis58986- 36912
- 33804