Keskusteluissa on joitain viestejä kutsuttu provoiksi. Mitäköhän ne ovat?
Mitä tarkoittaa provo?
34
12399
Vastaukset
- Albert von Kurkkuvoileipä
Provo on häirikköviesti, joka on tarkoitettu provosoivaksi. Esim. Lada-keskustelussa viesti "LADA ON PASKA!!!" on provo.
- Jjlkcjnvhjk
Ei ihan täysillä oo provo.
- Anonyymi
Provo sana on ku tahallista kiusaamista ja loukkaamis yritys, kiihottamista, sanoisin että todella lapsellista ja hölmöä käytöstä, kunnioittaa pitäs, ei provosoida
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Provo sana on ku tahallista kiusaamista ja loukkaamis yritys, kiihottamista, sanoisin että todella lapsellista ja hölmöä käytöstä, kunnioittaa pitäs, ei provosoida
nyyhkistä vitun luuseri
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sanoma oy pahoittelee trollaamistaan. Sitä se pienimukaisuus teettää.
- Anonyymi
Jjlkcjnvhjk kirjoitti:
Ei ihan täysillä oo provo.
Joo, Lada nimittäin on oikeasti paska kapistus.
Mielelläni lisään , että kuitenkin halpa
- provo tarkoita
toisten esim.jonkin tietyn ryhmän tahallista ärsyttämistä jollakin jyrkällä kommentilla,vaikka sanoja ei välttämättä itsekään ajattele niinkuin sanoo.
- MedianEdustaja
tässä sinulle pehmolelu palkinnoksi, ole hyvä.
- provo......
- mustalla listalla
kuinka moni menee retkuun?
- JK
ENNTIEDÄ
- Tääkommenttionprovo
Tyhmä keskustelu!
- Joopaqwer
Joo-o
- Goa-uld
Minä olen porkkana
- Anonyymi
Olet oraali Aunuksessa.
Ettet häpeä . Huh , hih..
- LuuseritPoisTäältä
no vittu sun munaas. lähe menee.
- Viinatonhirveääpaskaa
Ei terveellä ihmisellä ole syytä myöskään luoda itselleen pakkomiellettä jostain mammapalstan viestistä.
Vai mitä Saara-hullu:DDDDDD - SoitaIltalehteen
No mietipä sitä loppuelämäsi.
- KALAUIKALA
Kalat on jännä juttu
- Anonyymi
Kalaton on saalistajankin surma.
- Provo_on_kaupunki
Provo on kaupunki etelärannikolla. Helsingin ja Kotkan puolivälissä. Öljynjalostamokin.
- Ootkovajaa
Porvoo😂
- tulkintalaki
Huijareita. Päättötodistuksensa saaneina keksivät toisen samanmoisen.
- Khghkkkhj
Provo on kai lyhenne sanasta, provosointi eli tahallaan ärsyttää kiihottaa houkutella ja mm pahimmillaan hallita toista, alistaa tekemään jotain, netissä se on trolli ja heittää takas jotain loukkaavan tyylistä, millä vastaaja yllättyy, musta tosi lapsellista tosin. Jotkut voi käyttää provoa potkimalla eteenpäin esim. Mut ite kutsun sitä verbaalista pahoinpitelyks käytyäen hyväks hallintaa controllia mm pelottamalla ja voidaan myös hyökätäkin kimppuun. Mun neuvo on ainaki, vältä provosoijat. Musta provosoija ei kunnioita vaan enemmän pitää helppona kohteenaan mitä verbaalista lyödä sanoilla.
- Anonyymi
Provo on kaupunki yhdysvalloissa
- Anonyymi
stin 3 riisifruttia lapselle ja nyt on joko teini tai mies syönyt!
Onko toi muka provo aloitus - Anonyymi
Provossa on kivat maisematkin. Vuoristoa ja leveät päätiet. Ei suurkaupungin hälinää.
https://www.youtube.com/watch?v=PwzHUIJnTC4- Anonyymi
Tuomas Enbuske sanoi eilen jossain yle Teeman ohjelmassa että ei provosoi vaan sanoo mitä ajattelee. Siksi kai häntä onkin ollut niin mukava kuunnella. Mutta mistä hänelle on voinut tulla mieleen että joku voisi pitää sitä provosointina?.
Minä olen sanonut ettäå valvira on paska virasto, onko se provosointia? Minusta minäkin sanon vain mitä ajattelen. Tosin myös samalla selostin miksi pidän sitä paskana virastona.
Oliko Jeesuksen käytös jotenkin provosoivaa kun hän joutui aikansa someraivon kohteeksi? Sillä perusteella yksinään ei kai sitä voi sanoa. Kansa ei tykännyt siitä, että hän nimitti itseään juutalaisten kuninkaaksi, ja vaati, että hänet pitää ristiinnaulita. Kansa provosoitui, ei Pontius Pilatus, joka ei nähnyt hänessä mitään vikaa, mutta pesi kätensä. Olisiko Jeesus voinut jotenkin välttää someraivon?
- Anonyymi
No vittu mieti sinä apina sitä kun mä panen sun äitiäsi.
- Anonyymi
Nuole smällit perseestäsi
- Anonyymi
Ymmärrätkö saatanan apina
- Anonyymi
Provo on kaupunki täällä yhdysvalloissa
- Anonyymi
Tiedät kyllä , kun aloitit tämän provoilun.
Käytännössä tarkoittaa ainoastaan vittuilua, johonka moni lähtee mukaan vastavittuilu mielessä, mikä
tarkoittaa muita tai itseään vastaan.
Viatomimmillaan leikkiä ja feikkiä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde262778Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292312- 1482264
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.532190Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211802Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3891662Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään981597- 2981485
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131419- 1331418