Parhaat näyttelijät Tähtien Sodassa

hansolo2

Eli niin kuin otsikkokin kertoo, ketkä ovat mielestänne parhaimmat näyttelijät näissä Tähtien Sota-leffoissa. Omasta mielestäni paras on:

Harrison Ford (Veti roolinsa tyylikkäästi ja hauskasti)

Toisenä tulee Mark Hamill, kolmantena Ewan McGregor ja neljäntenä mun listalla loistaa Liam Neeson, harmi vaan et esiinty vaan ykköses, olis voinu olla vielä episodi 2:ssa Qui-Gonina elävänä sen sijaan, et puhuis Voiman avulla, kun on kuollut.

5

815

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Duke..

      Mun mielestä 4-6 (lähinnä New Hope:ssa) Han Soloa näytelly Alec Guinness. Myös Harison Ford toki hyvä :)

      Toinen hyvä leffa mielestäni on tämä Carrie ja en tiennytkään, että samat näyttelijät hakivat myös Star Warsiin? Mitähän olis tapahtunutkaan jos Kurt Russell olisi valittu Han Soloksi? Indiana Joneseita olis tuskin tänä päivänä edes olemassa tai niissä näyttelisi joku muu kuin Harison Ford? :)

      • Joksu

        " Mun mielestä 4-6 (lähinnä New Hope:ssa) Han Soloa näytelly Alec Guinness. Myös Harison Ford toki hyvä :) "

        Alec Guinness esitti Obi-Wania Episodi IV:ssä.
        Harrison Ford esitti Han Soloa.


    • tonksis

      Anakinia näyttelevä Hayden Christensen. Moni pitää sitä surkeena mut musta se on hyvä. Sit tulee ehkäää öö...en tiiä :D ne on kaikki iha hyvii paitsi ewanista mä en tykkää:P

    • Veteranfan

      Näyttelijät Star Wars elokuvissa eivät välttämättä päässeet esittämään koskaan parasta osaamistaan kankaalla.Näissä uusissa episodeissa (1-3) Lucas on ollut ohjaajana aina kärsimätön näyttelijöiden suhteen,kuten Harrison Ford sanookin Empire of Dreams dokkarissa,jota parhaillaan esitetään nelosen JIM TV kanavalla kahdessa eri jaksossa.

      Alec Guinness on kuitenkin se näyttelijä,joka on palkittu jopa Oscar pystillä Kwai-joen Silta elokuvasta.Obi-Wan Kenobia näytellyt Guinness ei kuitenkaan ollut koskaan kovinkaan ylpeä roolistaan,sillä hän oli jopa eräälle innokkaalle elokuvan fanille antanut rahaa,jotta hän lopettaisi Tähtien Sodan fanittamisen siihen paikkaan.Näin on kirjoitettu joissakin lehti artikkeleissa pari vuosikymmentä sitten,Alec Guinness ei varmaan koskaan ymmärtänyt sitä hirveää vouhotusta,joka Star Wars elokuvan ympärillä riehui.Mutta siitä huolimatta hän oli ensimmäisen Star Wars leffan kantavia voimia,kuten myös kaikki kolme päätähteä Carrie Fisher,Mark Hamill ja Harrison Ford olivat nuoruuden innolla mukana rooleissaan.

      Uskallan toivoa sitä asiaa,jotta Mark Hamill astuisi uudestaan Luken rooliin suunnitteilla olevaan TV sarjaan jollain tavalla.

    • kakkaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

      Musta se kikkelin näköine henkilö on kiva, se on niin karvainen ja pervo. Sitku se puritelee sen äijän peppua siinä yhdessä kohtaa se on niin aito!!! Olen ikuine Srat Wasr fani!

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Metsäkoneen kuljettaja huuteli tutkijalle

      "voisit kyllä ottaa rintaliivit pois ennen kuin tulet minulle juttelemaan, hän sanoo." https://yle.fi/a/74-20106446 On
      Suomussalmi
      704
      10300
    2. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      421
      4563
    3. Kaikki ei vieläkään usko luontokatoon.

      Suomussalmen Hukkajoella foliohattu metsäkoneen kuljettaja tuhosi tuhansia harvinaisia jokihelmisimpukoita eli raakkuja
      Kajaani
      92
      3104
    4. Sano vain suoraan, että nyt riittää

      ettei kiinnosta. Sano, että lopeta! En ihmettelisi, jos olet saanut tarpeeksesi ja toivot minun ymmärtävän lopettaa. Eh
      Ikävä
      43
      2875
    5. Ohhoh! Ex-pääministeri Sanna Marinin Joni-rakas paljasti ilouutisen: "Tässä kuussa..."

      Sanna Marin on ollut naimisissa Markus Räikkösen kanssa. Nyt hänen seurassaan on usein julkkishiusmuotoilija Joni Willb
      Kotimaiset julkkisjuorut
      55
      2714
    6. Mari Rantanen asettaa sairaan lapsen edun oman uransa edelle - (tekikö Marin samaa)

      Noin toimii kunnon vastuuntuntoinen äiti, mutta siitäkin nämä mt-ongelmaiset vasemmistolaiset häntä täällä haukkuvat. "
      Maailman menoa
      230
      2698
    7. Mitä ajattelet aina

      Kun hän tulee näköpiiriin?
      Ikävä
      154
      1889
    8. Luokatonta toimintaa

      Tyrmistyttävää toimintaa Stora Enson korjuu yrittäjältä Hukkajoella. Täyttä piittaamattomuutta laeista ja luontoarvoista
      Suomussalmi
      73
      1748
    9. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      14
      1640
    10. Maailmankuulu homopingviini on kuollut

      Minä niin toivoin että pariskunta olisi saatu kunniavieraiksi ensi kesän Prideen. 💔 "Maailmankuulu homopingviini on k
      Lapua
      6
      1443
    Aihe