Eli niin kuin otsikkokin kertoo, ketkä ovat mielestänne parhaimmat näyttelijät näissä Tähtien Sota-leffoissa. Omasta mielestäni paras on:
Harrison Ford (Veti roolinsa tyylikkäästi ja hauskasti)
Toisenä tulee Mark Hamill, kolmantena Ewan McGregor ja neljäntenä mun listalla loistaa Liam Neeson, harmi vaan et esiinty vaan ykköses, olis voinu olla vielä episodi 2:ssa Qui-Gonina elävänä sen sijaan, et puhuis Voiman avulla, kun on kuollut.
Parhaat näyttelijät Tähtien Sodassa
5
834
Vastaukset
- Duke..
Mun mielestä 4-6 (lähinnä New Hope:ssa) Han Soloa näytelly Alec Guinness. Myös Harison Ford toki hyvä :)
Toinen hyvä leffa mielestäni on tämä Carrie ja en tiennytkään, että samat näyttelijät hakivat myös Star Warsiin? Mitähän olis tapahtunutkaan jos Kurt Russell olisi valittu Han Soloksi? Indiana Joneseita olis tuskin tänä päivänä edes olemassa tai niissä näyttelisi joku muu kuin Harison Ford? :)- Joksu
" Mun mielestä 4-6 (lähinnä New Hope:ssa) Han Soloa näytelly Alec Guinness. Myös Harison Ford toki hyvä :) "
Alec Guinness esitti Obi-Wania Episodi IV:ssä.
Harrison Ford esitti Han Soloa.
- tonksis
Anakinia näyttelevä Hayden Christensen. Moni pitää sitä surkeena mut musta se on hyvä. Sit tulee ehkäää öö...en tiiä :D ne on kaikki iha hyvii paitsi ewanista mä en tykkää:P
- Veteranfan
Näyttelijät Star Wars elokuvissa eivät välttämättä päässeet esittämään koskaan parasta osaamistaan kankaalla.Näissä uusissa episodeissa (1-3) Lucas on ollut ohjaajana aina kärsimätön näyttelijöiden suhteen,kuten Harrison Ford sanookin Empire of Dreams dokkarissa,jota parhaillaan esitetään nelosen JIM TV kanavalla kahdessa eri jaksossa.
Alec Guinness on kuitenkin se näyttelijä,joka on palkittu jopa Oscar pystillä Kwai-joen Silta elokuvasta.Obi-Wan Kenobia näytellyt Guinness ei kuitenkaan ollut koskaan kovinkaan ylpeä roolistaan,sillä hän oli jopa eräälle innokkaalle elokuvan fanille antanut rahaa,jotta hän lopettaisi Tähtien Sodan fanittamisen siihen paikkaan.Näin on kirjoitettu joissakin lehti artikkeleissa pari vuosikymmentä sitten,Alec Guinness ei varmaan koskaan ymmärtänyt sitä hirveää vouhotusta,joka Star Wars elokuvan ympärillä riehui.Mutta siitä huolimatta hän oli ensimmäisen Star Wars leffan kantavia voimia,kuten myös kaikki kolme päätähteä Carrie Fisher,Mark Hamill ja Harrison Ford olivat nuoruuden innolla mukana rooleissaan.
Uskallan toivoa sitä asiaa,jotta Mark Hamill astuisi uudestaan Luken rooliin suunnitteilla olevaan TV sarjaan jollain tavalla. - kakkaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Musta se kikkelin näköine henkilö on kiva, se on niin karvainen ja pervo. Sitku se puritelee sen äijän peppua siinä yhdessä kohtaa se on niin aito!!! Olen ikuine Srat Wasr fani!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik113475MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar681878Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5411566Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin801188Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja61992Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s33958Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt209872- 170823
Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o59816Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3768