missa tapasitte

ulkomaalaisen

puolisonne tai seurustelukumppaninne? kumpi teki aloitteen? oliko se rakkautta ensisilmayksella? olisi kiva kuulla lyhyita stooreja siita miten kaikki alkoi.

77

7565

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • .............

elokuvateatterissa. mie sanoin ensiks hej ku se mies tuijotti mua niin kauan.

• Mies tuli hakemaan tanssimaan.Ovelana ei vongannu heti illan päätteeksi mukaani vaan pyysi puhelinnumeroni.
      Nyt hän on aviomieheni.

• JapanilaisenMies

Tapasimme Japanissa ystävien kautta.
      Hän tuli käymään Suomessa.
      Tapailimme lisää, kunnes tein aloitteen.
      Ja nyt seurustelemme.
      (^_^)

• maailmalla eräänä

kesänä, kun molemmat jumitimme erinäisistä syistä Delhissä odottaen matkojemme jatkumista.

Vietimme yhdessä muutamia päiviä. Kävimme katsomassa yhden maailman kauneimpiin kuuluvan rakkaudelle omistetun rakennuksen, Taj Mahalin - ilman mitään ajatuksia rakastumisesta. Olimme hyviä ystäviä, joiden polut vain sattuivat kohtaamaan suuressa metropolissa. Minun odotukseni päättyi ensin, ja pääsin jatkamaan matkaani Pariisiin. Sovimme, että pidämme yhteyttä, ja kuka tietää, ehkäpä joskus vielä tapaammekin jossain päin maailmaa. Hän saattoi minut yöllä lentokentälle ja antoi mukaani upean, ihanalta tuoksuvan kukkapuskan. Odottelin lentoni lähtöä - Delhin kentällä täytyy olla ruuhkien takia tosi hyvissä ajoissa, eikä saattajat pääse sisälle lentokenttärakennukseen. Kännykkäni pärähti soimaan. Se oli aika tunteikas puhelu, ja antoi paljon ajattelemisen aihetta. Itse tajusin vasta Pariisissa, kun olin saannut väliimme tarpeeksi etäisyyttä, että olin tavannut Sen Oikean. Siitä alkoi mannertenvälinen rakkaustarinamme, jota jouduimme aluksi hoitamaan etäsuhteena. Kännykkälaskut olivat puolin ja toisin tähtitieteelliset, sillä elettiin aikaa ennen nettipuheluita. Seuraavana talvena menimme naimisiin, mutta jouduimme edelleenkin elämään eri puolilla maailmaa - mies halusi hoitaa työvelvoitteensa päätökseen ennen Suomeen muuttoa, eikä minullakaan ollut juuri silloin mahdollisuutta jäädä hänen luokseen. Olihan tylyä lähteä vastavihittynä vaimona suoraan häämatkalta yksin takaisin Suomeen!

• töiden parissa

Olin ulkomailla töissä ja samassa työpaikassa sitten tavattiin.

Aivan aluksi juttelimme niitä näitä ja jo silloin huomasin miten paljon meillä on yhteistä ja miten jutut menee hyvin yhteen.

Muutaman päivän päästä hän sitten pyysi kahville ja siitä se sitten lähti... Nyt tulee kolme vuotta täyteen seurustelua. :)

• zkelvin

Tapasimme asuessani Samoalla. Hän oli naapurikylän poikii ja tunsimme toisemme pitkään, ennen kuin ajatus seurustelusta edes kävi mielessä. Se ei ollut rakkautta ensi silmäyksellä eikä ihan toisellakaan.

Meidän "rakkaustarinamme" on aika tylsä. Tunnettiin toisemme, oltiin kavereita pitkään ja sitten jossain vaiheessa aloimme seurustelemaan.

• *'*'*

Yliopiston ekonomianlaitoksen opiskelijoiden bileissä jonne kumpikin oltiin eksytty kaverin raahaamina ulkopuolisina ja tylsyyskuolemaa vältelläksemme päädyimme viihdyttämään toisiamme. Huomasin silloin että meillä on aivan samanlainen huumorintaju ja muutenkin viihdyin miehen seurassa. Ei se rakkautta ensisilmäyksellä kuitenkaan ollut, ja kaiken lisäksi seurustelin silloin, joten en olisi voinut enkä halunnut mihinkään ryhtyäkään. Myöhemmin samana vuonna tavattiin sitten kuitenkin sattumalta uudestaan vähän miellyttävämmässä ympäristössä ja elämäntilanteessa ja kyllä se silloin oli menoa niinsanotusti. :D Oi niitä aikoja, ollapa vielä nuori vastarakastunut opiskelija!

• Itämaisen tanssin opettaja on kertonut monesti meidän rakkaustarinamme oppilailleen.Sen tarinan nimi otsikossa.
      Meitä oli itämaisentanssin opiskelijoita 16 opiskelemassa tunisialaista kansantanssia ja 2 viimeistä päivää oli vapaata- Tutustuimme paikalliseen tanssipaikkaan jossa saimme tiskijukan soittamaan itämaista.

Tanssiessamme mieheni kutsuttiin omasta työstään jatkamaan päivää siihen diskoon. Hän saapui ovelle, levitti kätensä ja silloin salama leimahti minun sisälläni, vau mikä tuo on...
      Sinä iltana hän hätisteli minua lattialta nähdäkseen millaiset silät minulla on.Kyseli tullaanko huomenna, josta en ollut ollenkaan varma.Se siitä sitten.

Mutta oma opettajani kertoi viimeisenä iltana että hänen puseronsa, jonka hän oli ottanut Hyötyhallin 0€ korista, oli jäänyt sinne diskoon ja olin ainoa ryhmästä joka lähti hänen kaverikseen hakemaan sitä sieltä.
      Tanssihulluina jäimme tanssimaan ja niinhän mieheni taas kutsuttiin sinne, nyt tanssittamaan meitä..kun ei ollut paljon muita.
      Tanssiessamme kolmisin nappasin mieneni vyötäisiltä ja nostin ilmaan. Se lienee vastaus KYLLÄ edellisen illan kiinnostuksen osoituksille.
      Hän pyysi muuttamaan Tunisiaan ja antoi numeronsa, jos vaikka laittaisin kortin Suomesta..

• ne tunisalaiset

niin hepposia rakenteeltaan, että nainen pystyy nostamaan. Olen ymmärtänyt näistä palstan kirjoituksista ihan päinvastaista. Mutta ihan kiva tarina.

• ne tunisalaiset kirjoitti:

niin hepposia rakenteeltaan, että nainen pystyy nostamaan. Olen ymmärtänyt näistä palstan kirjoituksista ihan päinvastaista. Mutta ihan kiva tarina.

oman kokosensa, ketä miellyttää mikäkin. Eikä yksi tunisialainen ole sama kuin kaikki. Niin ja yksi lili ei ole kaikki tän palstan naiset. jess

• sinulle Lili
        lili50v kirjoitti:

oman kokosensa, ketä miellyttää mikäkin. Eikä yksi tunisialainen ole sama kuin kaikki. Niin ja yksi lili ei ole kaikki tän palstan naiset. jess

Ei sinun ainakaan tarvitse pelätä miehesi taholta fyysistä väkivaltaa, kun noin vain ukkoa nostelet. Sulla väkivahva kroppa ja voimaa tuntuu riittävän.

• Tanssitte?

Taisi illan viimeinen olla se vaakamambo. Lampaisiin tottuneelle tunisialaiselle jopa loppuunajettu suomikurppakin on kova sana. Sellaista se rakkaus on.

• Tanssitte? kirjoitti:

Taisi illan viimeinen olla se vaakamambo. Lampaisiin tottuneelle tunisialaiselle jopa loppuunajettu suomikurppakin on kova sana. Sellaista se rakkaus on.

Tanssit lähinnä itämaista vatsatanssia. Siellä ei illan viimeiset ole hitaita eikä edes valssia. Ja jos hiukkasen Tunisiaa tunnet, hotelleihin ei päästetä paikallisia vaakamamboilioita.

• sinä...
        lili50v kirjoitti:

Tanssit lähinnä itämaista vatsatanssia. Siellä ei illan viimeiset ole hitaita eikä edes valssia. Ja jos hiukkasen Tunisiaa tunnet, hotelleihin ei päästetä paikallisia vaakamamboilioita.

salaman raiskaama rantalepakko että 30 kymppinen mies muka rakastui niin että meni kanssasi naimisiin ilman panoa? Ei helvetti tuo nyt on varmastikin viimeaikojen rankinta PASKANJAUHANTAA!

Toisaalta jos sällillä on jo vakipano/vaimo ja suomilutka vain passi lihapatojen ääreen, on kaikki mahdollista.

• sinä... kirjoitti:

salaman raiskaama rantalepakko että 30 kymppinen mies muka rakastui niin että meni kanssasi naimisiin ilman panoa? Ei helvetti tuo nyt on varmastikin viimeaikojen rankinta PASKANJAUHANTAA!

Toisaalta jos sällillä on jo vakipano/vaimo ja suomilutka vain passi lihapatojen ääreen, on kaikki mahdollista.

Täällä juteltiin miten tavattiin ulkomaalainen, ei siitä miten koko tarina meni.

Jos niin kovasti meidän panoista haluat tietää niin ei hän ilman koepanoa vihille mennyt, kun minä olin sitä koepanoa niin vailla niin tein visiitin maistamaan ja hyväksyin.

Niin ja sällillä ei esteettömyystodistuksessa ollut vaimoa, ja tiedän aikaisempia tyttöystäviä olleen. Tämähän on elämää.

Muista että joku tykkää äitistä ja joku tyttärestä.

• ihan rehellisesti
        lili50v kirjoitti:

Täällä juteltiin miten tavattiin ulkomaalainen, ei siitä miten koko tarina meni.

Jos niin kovasti meidän panoista haluat tietää niin ei hän ilman koepanoa vihille mennyt, kun minä olin sitä koepanoa niin vailla niin tein visiitin maistamaan ja hyväksyin.

Niin ja sällillä ei esteettömyystodistuksessa ollut vaimoa, ja tiedän aikaisempia tyttöystäviä olleen. Tämähän on elämää.

Muista että joku tykkää äitistä ja joku tyttärestä.

Uskotko että pystyt pitämään sen miehesi vielä 20 vuoden kuluttua? Olet nyt 50 -vuotias ja parinkymmenen vuoden sisään olet vanha kuivapilluinen akka. Mitä luulet tapahtuvan kun miehelläsi on varsinainen oleskelulupa ja ei enää tarvitse sinua mihinkään?

Mieti ihan rauhassa, ota ne ruusunpunaiset lasit päästä ja ajattele sitä että uskotko että se vaihtaa sinun vaippasi parinkymmenen vuoden kuluttua. Mieti.

• ihan rehellisesti kirjoitti:

Uskotko että pystyt pitämään sen miehesi vielä 20 vuoden kuluttua? Olet nyt 50 -vuotias ja parinkymmenen vuoden sisään olet vanha kuivapilluinen akka. Mitä luulet tapahtuvan kun miehelläsi on varsinainen oleskelulupa ja ei enää tarvitse sinua mihinkään?

Mieti ihan rauhassa, ota ne ruusunpunaiset lasit päästä ja ajattele sitä että uskotko että se vaihtaa sinun vaippasi parinkymmenen vuoden kuluttua. Mieti.

70v iässä? Äitini täytti 85v ja ei tarvitse vaippoja eikä muutakaan apua edes kotitöihin. Eilen viikatteella heinää niitti ja koko talven kutoi mattoja.
        Niin ja pillun kuivumisen estämiseksi on keksitty hyvin helppoja konsteja, ei mukään ongelma nyky naiselle.Sellaista syytä ei tule olemaan.

Mutta ajatteles itte!!!! oletko sinä naimisissa vielä 20v päästä sinun kultasi kanssa, tiedätkö sen ???????

Miksi ajatella vain mitä mahdollisesti tapahtuu 20v tai sen 5v päästä. Minä elän tässä ja nyt. Haaveilla ja suunnitella täytyy tietysti, mutta aina kannatta tehdä varasuunnitelmia.

• tässä ja
        lili50v kirjoitti:

70v iässä? Äitini täytti 85v ja ei tarvitse vaippoja eikä muutakaan apua edes kotitöihin. Eilen viikatteella heinää niitti ja koko talven kutoi mattoja.
        Niin ja pillun kuivumisen estämiseksi on keksitty hyvin helppoja konsteja, ei mukään ongelma nyky naiselle.Sellaista syytä ei tule olemaan.

Mutta ajatteles itte!!!! oletko sinä naimisissa vielä 20v päästä sinun kultasi kanssa, tiedätkö sen ???????

Miksi ajatella vain mitä mahdollisesti tapahtuu 20v tai sen 5v päästä. Minä elän tässä ja nyt. Haaveilla ja suunnitella täytyy tietysti, mutta aina kannatta tehdä varasuunnitelmia.

nyt, jaahas.Avioero toisensä perään ja taas uutta kehiin. Siinä korostuu se kuuluisa suomalanen sisukkuus, ei järki paljon päätä pakota. Jos kolmen avioeron jälkeen ei jo ala uskoa ettei itsestä ole pysyvään suhteeseen, niin jossain viiraa. Mutta tietenkin, syyhän on varmaanki joka kerta ollut miehessä, sehän on selvä. No jospa nuori Afrikan helmi toisi sen lopullisen onnen loppuelämäksi, lol.

• Me käytiin aina molemmat samalla klubilla, kantapaikka.
      Minä ja ystävättäreni naureskeltiin aina että ompas siinä hauskannäköinen ja iloinen pomppiva mies (oli aina tanssimassa).
      Vilkuilua etäältä ensin joitain kuukausia ja sitten jo saatettiin yhdessä tanssiakkin. Sitten oli jo aika vakio että tanssittiin aina yhdessä ja joitain viikkoja tuon jälkeen pyysi numeroani. Mies oli juuri sillon lähdössä Turkkiin sukuloimaan ja seuraavan kolme viikkoa tekstailtiin ja soiteltiin tiuhaan.
      Siitä lähtien ollaan oltu yhdessä..

• e.v.e.l.y.n

Olin kaverini kanssa Kreikassa lomalla, kun kylän keskustassa onnistuttiin "pummimaan" kyyti kahdelta paikalliselta pojalta saaren "bilekeskustaan". Toiselle kyyditsijöistä tuli kuitenkin este, joten laittoi veljensä asialle, joka sitten sattui olemaan nykyinen mieheni. :o)
      Lempi ei mitenkään leimahtanut ensi silmäyksellä. Lähdettiin useampana päivänä samojen poikien kyydissä bilettämään, kunnes jossain vaiheessa alkoi tuntumaan, että ollaan vähän ihastuneita. Pusuastetta syvemmälle ei edetty, mutta puhelinnumeroita vaihdettiin. Puhelimessa mies koko ajan ehdotteli, että palaisin maahan töihin kesäksi, kun lukiokin oli juuri loppunut & lupasi etsiä asunnon ja työpaikan, koska "jotain jäi kaivelemaan välillemme". No parin viikon vonkaamisen jälkeen päätin sitten lähteä, kun ei siinä tuntunut mitään menettävän & tuon kevään/kesän/syksyn aikana tutustuttiin paremmin & rakastuttiin. Tämä siis reilu 10v sitten.

• windflow

Ensitapaaminen oli meillä vaihto-opiskelijoiden teemapippaloissa. Juttelin niin monen ihmisen kanssa samana iltana, että en edes muista keskustelleeni nykyisen miesystäväni kanssa. Hän kuitenkin muisti ja olin hänestä heti kiinnostava ihminen, joten muutaman viikon päästä hän etsi minut käsiini ja siitä lähtien vietimme enemmän aikaa yhdessä tutustuen ja ystävystyen.

En usko "rakkautta ensisilmäyksellä" -juttuihin, mutta melko pian kävi kuitenkin selväksi, että olenpas taas onnistunut tapaamaan todella mahtavan ihmisen. Kotimaissamme vietetyn kesän jälkeen päätimme kokeilla miltä tuntuisi olla muutakin kuin ystäviä, etäisyydestä huolimatta. Ja jokseenkin kohtalaisestihan tämä on mennyt, vaikkakin epätietoisuus tulevasta rassaa välillä pahastikin.

• Mutta vaimoni kotikaupungin tavaratalo kuitenkin :)
      Minulla oli "lieviä" kieliongelmia myyjän kanssa joten vaimoni tuli ystävällisesti tulkiksi. Tavaratalokin oli loppujen lopuksi väärä, joten hän läksi minulle oppaaksi toiseen tavarataloon.
      Hänestä tulikin sitten minun "henkilökohtainen turistioppaani" vapaa-ajan vietossa tuolla ja siitäpä meidän suhteemme kehittyi.

• rakastunut:)

Kuten muutamat muutkin, tapasin poikaystäväni netin kautta. Hän laittoi minulle viestiä facebookin kautta, kertoi tulevansa Suomeen opiskelijavaihtoon ja kyseli, millaista elämä täällä on, tarvitseeko jääkarhuja pelätä ja tarkeneeko talvella käydä ulkona (vähän kärjistetysti :) Aloimme kirjoitella ensin siellä, sen jälkeen mesessä ja skypessä. Kuvathan nähtiin toisistamme heti facebookissa, lisäksi juteltiin pääasiassa nettikameroiden kanssa, jolloin päästiin vilkaisemaan myös toistemme koteihin.

Ensitapaaminen kaksi kuukautta "tutustumisesta" oli aivan hirveä! Jännitin kuollakseni, vaihdoin vaatteita, meikkiä ja kampausta koko aamupäivän ajan ja lopulta menin häntä vastaan rautatieasemalle todella hyvissä ajoin ehtiäkseni hiukan rentoutua paikan päällä. Hän tuli suoraan kotimaastaan lentokoneella Helsinkiin ja jatkoi siitä opiskelupaikkakunnalleen, joten ensitapaamisemme kesti vain "turvalliset" pari tuntia. Ensikohtaaminen tuntui suoraan sanottuna oudolta. Suomalaisen korrekti käytös (minä :) kohtasi välimerellisen tunteenpalon, kun hän rutisti minua, suuteli kasvojani ja piti niitä käsissään tiukasti. Olin jokseenkin hämmentynyt :D Oli hyvä, että ensimmäinen tapaaminen oli lyhyt ja jäi aikaa sulatella omia tuntemuksiaan. Olin kuitenkin jo ihastunut häneen jollain tasolla nettipuheluiden kautta, joten olimme molemmat halukkaita tapaamaan uudelleen. Nyt takana on vuoden seurustelu, tällä hetkellä kaukona, mutta tulevaisuus tuo toivottavasti meidät taas pian lähemmäs.

• Etsimällä

eli molemmilla oli ilmoitus CubidBay.com deittipalvelussa.
      täytyy sanoa että hyvin natsas :D
      ensimmäisestä viestistä mitä vaihdettiin meni noin vuosi kun tavattiin livenä, siitä muutama kuukausi ja mentiin vihille. nyt meillä 2 maailman ihaninta lasta ja mies hyvässä työpaikassa suomessa ja onnellisia ollaan :)
      suhteessa ei ole ollut kertaakaan uskottomuus-ongelmia, kun viihteelle lähdetään vain yhdessä.
      mies viihtyy kotona, tekee normaalia 8 tunnin työpäivää.
      että hyvinkin voi käydä :)

• miehesi.

on kotoisin?

Luen näitä tarinoita täällä suuren ihmetyksen vallassa. Tapasin lomallani Turkissa miehen , jonka kanssa olemme loman jälkeen pitäneet yhteyttä päivittäin. Hän olisi valmis tulemaan suomeen, ensin lomalle, mutta valmis muuttamaan myös tänne asumaan(veljeni on luvannut hänelle töitä firmastaan).

Minä toppuuttelen. En kertakaikkiaan tiedä, mitä ajatella. Jos hän tulee suomeen esim. luokseni viikoksi, pariksi, onko se puoleltani lupaus jostakin? Olen suomalaistenkin miesten kanssa äärimmäisen valikoiva ja suorastaan sitoutumiskammoinen, ja nyt kulttuurilliset erot hämmentävät ja suorastaan pelottavat minua.

Pidän kyllä tästä miehestä valtavasti ja olemme puhuneet todella paljon juuri kulttuurieroista, uskontojemme erilaisuudesta ja naisten asemasta, eikä puheiden perusteella hänellä ole tiukkoja asenteita vaan hyvinkin länsimaalainen katsantokanta, mutta silti epäröin. Kai minua pelottaa, että istun pian "pallo jalassa" kotona huivi päässä, enkä pääse miehestä koskaan eroon.

Tiedän. Päätös on yksin minun, ja teidän onnelliset tarinanne antavat minulle toivoa. Nostan myös hattua rohkeudellenne ja ennakkoluulottomuudellenne.

Hyvää jatkoa kaikille teille!!

• Etsimällä
        miehesi. kirjoitti:

on kotoisin?

Luen näitä tarinoita täällä suuren ihmetyksen vallassa. Tapasin lomallani Turkissa miehen , jonka kanssa olemme loman jälkeen pitäneet yhteyttä päivittäin. Hän olisi valmis tulemaan suomeen, ensin lomalle, mutta valmis muuttamaan myös tänne asumaan(veljeni on luvannut hänelle töitä firmastaan).

Minä toppuuttelen. En kertakaikkiaan tiedä, mitä ajatella. Jos hän tulee suomeen esim. luokseni viikoksi, pariksi, onko se puoleltani lupaus jostakin? Olen suomalaistenkin miesten kanssa äärimmäisen valikoiva ja suorastaan sitoutumiskammoinen, ja nyt kulttuurilliset erot hämmentävät ja suorastaan pelottavat minua.

Pidän kyllä tästä miehestä valtavasti ja olemme puhuneet todella paljon juuri kulttuurieroista, uskontojemme erilaisuudesta ja naisten asemasta, eikä puheiden perusteella hänellä ole tiukkoja asenteita vaan hyvinkin länsimaalainen katsantokanta, mutta silti epäröin. Kai minua pelottaa, että istun pian "pallo jalassa" kotona huivi päässä, enkä pääse miehestä koskaan eroon.

Tiedän. Päätös on yksin minun, ja teidän onnelliset tarinanne antavat minulle toivoa. Nostan myös hattua rohkeudellenne ja ennakkoluulottomuudellenne.

Hyvää jatkoa kaikille teille!!

Mies on itä-euroopasta, mutta ei muslimi-maasta. Ortodoksi on.

• Eli näin uutena kirjoittajana voin kertoa mistä homma lähti :)

Perheeni asuu vakituisesti Tunisiassa, äidilläni sikäläinen mies ja kolme yhteistä lasta hänen kanssaan. Käyn 2-3 krt vuodessa siellä lomalla ja nyt viime kerralla löysin omani sieltä ;)

Olimme äitini ja lasten kanssa rannalla kun tämä kundi saapui kaverinsa kanssa sinne. Pitkään hän katseli suuntaamme kun lasten kanssa siinä härvättiin. Keräsi sitten rohkeutensa ja pyysi minua luokseen. Ekana ajattelin tietenkin, että en todellakaan jaksa mitään typillistä beach boy-jaarittelua. Hänpä sitten vaan kysyi, että haluaisinko lähteä kahville joku päivä. Sen verran seikkailunhaluinen olen, enkä olisi koko lomaa jskanut kuitenkaan lasten kanssa olla niin tietenkin suostuin. Hän antoi numeronsa ja lupasin soittaa seuraavana iltana.

Kotona meinasin kuolla jännityksestä ja päätin odottaa soittamista tosiaan vasta seuraavaan päivään, etten vaan olisi näyttänyt liian inokkaalta. Siitä yhdestä kahvihetkestä se sitten lähti, vietimme koko lomani yhdessä :) Löysimme niin paljon yhteisiä mielenkiinnon aiheita, ja kun olen kuitenkin kulttuuriin oppinut nin ymmärsin hänen näkökulmansa asioihin.

Nyt tilanne se, että mietitään kummassa maassa halutaan yhteinen elämä aloittaa, ja eiköhän noita häitäkin melko pian juhlita.

• loveindia

työn merkeissä, ollaan samalla alalla ja törmättiin koulutuksessa. Hän tuli tauolla jututtamaan ja vaihdettiin puhelinnumeroita, jos vaikka työasioissa joskus tarvis ottaa yhteyttä... :) muutama sähköposti vaihdettiin neutraaliin sävyyn tehden "tikusta työasiaa" ja aika pian minä menin työreissulle hänen kotikaupunkiinsa ja sovittiin että kahvilla voisi käydä. Lopulta myös syötiin ja juotiin toiset ja kolmannetkin kahvit ja lähdin vasta illan viimeisellä junalla kotiin. Siitä lähtien ollaan oltu erottamattomat! Se oli rakkautta ensisilmäyksellä :) nyt asutaan jo yhdessä ja naimisiin menoa suunnitellaan.

• kesä 08

Kerrankin viestejä joita oli kiva lukea ja jäi hyvä mieli :)

• ProJos

Eipä juuri kukaan ole tavannut baarissa...tai ei uskalla siitä tänne kirjoittaa. Tai ehkä baarissa tutustuneet eivät ole edenneet makuuhuonetta pidemmälle. Muistaakseni kuitenkin esim. suomi-suomi pareista yli puolet on tavannut ravintolassa.
        Tapasin mieheni yhteisen ystävämme välityksellä ja baarissa tuolloin olimme. Siitä ei vielä alkanut suhteemme vaan vasta muutamia kuukausia myöhemmin otin yhteyttä "työasioissa", tapasimme ja siitä alkoi suhteemme...

• ,,,,
        ProJos kirjoitti:

Eipä juuri kukaan ole tavannut baarissa...tai ei uskalla siitä tänne kirjoittaa. Tai ehkä baarissa tutustuneet eivät ole edenneet makuuhuonetta pidemmälle. Muistaakseni kuitenkin esim. suomi-suomi pareista yli puolet on tavannut ravintolassa.
        Tapasin mieheni yhteisen ystävämme välityksellä ja baarissa tuolloin olimme. Siitä ei vielä alkanut suhteemme vaan vasta muutamia kuukausia myöhemmin otin yhteyttä "työasioissa", tapasimme ja siitä alkoi suhteemme...

mieheni sanoi minulle kerran, että olipa hyvä ettei tavattu baarissa, koska hän ei olisi pitänyt minua kunnollisena tai halunnut muutenkaan aloittaa suhdetta kenenkään baarissa tapaaman naisen kanssa. mikä on aika kaksinaismoraalista, koska kumpikin meistä silloin tällöin juo ja käy baarissa.

• Tavattiin

Kadulla ei kummankaan kotimaassa ja kyllä avioiduttiin 2 kk sen jälkeen ulkomailla
      ja edelleen yhdessä ja nyt lähdössä
      "eläkepäiville" miehen kotimaahan.

Riskillä otettiin ja ehkä kuolema sitten vasta erottaa meidät.Oltu yhdessä jo....
      Aikuistuvien lasten verran..

Ja kyllä on ollut välistä vihkikaavan muistelua ja
      "tahdon rakastaa".Meidän tarinamme on rakkaustarina.

• kysymys...

Kuinka moni näistä ihanista tapaamista tapahtui ihan vaan sillai kohtalonomaisesti muslimimiehen kanssa?

Nooo mut ei se mitään, onhan se coolia olla tollai kapinallinen ja vähän näyttää isukille. :)

• Hölmölästä?

Luuletko tosiaan, että ihmiset valitsee uskonnon perusteella kenen kanssa tekee tuttavuutta?

• Rouva rouhea
        Hölmölästä? kirjoitti:

Luuletko tosiaan, että ihmiset valitsee uskonnon perusteella kenen kanssa tekee tuttavuutta?

Suomalaisen miehen tapasin aikoinaan baarissa missä kaikki oltiin perskännissä , eikä muistetu illasta mitään.
        Hän pitääkin enemmän viinasta kuin naisista.
        Paras nainen on sellainen jonka kanssa voi ryypätä yhdessä.
        Yleensä törmäsin vain alkoholista pitäviin miehiin , joilla ei ollut kummoisiakaan tulevaisuuden suunnitelmia.

Nykyisen aviomieheni tapasin sokko treffeillä.
        Hän on täydellinen minulle.
        En ole koskaan ollut kiinnostunut baareista ja pulloista.
        Nyt sain sen joka on minulle tarkoitettu.
        Haluan vanheta hänen kanssaan yhdessä.
        Olen miehestäni äärettömän onnellinen ja ylpeä.
        Meillä on tulevaisuutta.

• Meinasitko nyt, että joku ihan tosiaan alkaa seurustelemaan saati menee naimisiin ihan vain perheen tai sukulaisten kiusaksi? Viitaten kommenttiisi, "Onhan se kiva olla kapinallinen ja näyttää isukille..."

Ja kyllä...omalla kohdallani tämä ei ollut mikään haettu tai etsitty homa, näin vain kävi. Toisaalta perheeni asuu Tunisiassa, voi vähän vaikuttaa heidän suhtautumiseensa tunisialaisesta vävystä. Ehkä sitten mielestäsi tein tämän vain miellyttääkseni perhettäni?

• samassa työpaikassa

Suomessa tavattiin. Ei ollut rakkautta ensi silmäyksellä, vaan meni nelisen vuotta ennen kuin aloimme seurustella. Ja mies oli se aloitteellisempi osapuoli. Mies on Adrian meren rannalta kotoisin.

• Mariam4758

Skypessä. Olin etsinyt kunnollista aviomiestä jo jonkun aikaa, mutta, en käy ollenkaan ravintoloissa tai baareissa. Joten internet oli ainoa keino, siis täällä Suomessa. Suomlaisia miehiä kun ei ole ollut näköpiirillä muuten. Selvinpäin he ovat niin tuppisuita, että eivät uskalla ehdottaa tapaamista, siis jossakin kahvilassa tai lenkkipolulla. Minulla ei ole ollut mitään sitä vastaan, jos olisinkin avioitunut suomalaisen kanssa, mutta eivät olleet aloitteelisia, joten avioiduin turkkilaisen kurdini kanssa. Tästä saavat nyt kyllä syyttää itseään, menetti joku suomalainen mies todella hyvän, nätin ja älykkään vaimon ;) sekä koulutetun. Turha valitella näillä palstoilla, jos suomityttö on naitu pois...Itse olen niin vanhanaikaista sorttia, että miehen tulee tehdä aloite, en tyrkytä itseäni muille. Avioiduimme noin 9 kk skypen tapaamisemme jälkeen, joten kyllähän siinä tutustuttiin, joka ilta juteltiin 2-3 tuntia ja vaihdettiin ajatuksia. Olen odottanut miestäni lähes 2 vuotta, mutta huonolta näyttää edelleen. Asia on hallinto-oikeudessa. Johtuu ikäerosta, sekä ns, lumeliitto epäilystä. niin ja häitä tanssittin viikko. Olen aika paljon samaistunut tuohon Lilin asemaan...

• Mariam4758

Vuosissa noin 18, vaikka joskus tuntuu, että miehelläni on paljon vanhanaikaisemmat käsitykset asioista kuin minulla. Teen työtä nuorten parissa ja minulla ei ole lapsia..kiva kun olit kiinostunut. ;)

• essia
        Mariam4758 kirjoitti:

Vuosissa noin 18, vaikka joskus tuntuu, että miehelläni on paljon vanhanaikaisemmat käsitykset asioista kuin minulla. Teen työtä nuorten parissa ja minulla ei ole lapsia..kiva kun olit kiinostunut. ;)

meni läpi ekalla yrittämällä, luvat tuli ja vieläpä ihan samalla ikäerolla, eikä lumeliitosta ollu puhettakaan... Eiköhän se teillekin kohtaa lupia pukkaa, tsemppii :)

• ihmettelijämies
        essia kirjoitti:

meni läpi ekalla yrittämällä, luvat tuli ja vieläpä ihan samalla ikäerolla, eikä lumeliitosta ollu puhettakaan... Eiköhän se teillekin kohtaa lupia pukkaa, tsemppii :)

ne samat tuomitsijat nyt oikein ovat, joiden mielestä vanhan suomalaisen miehen ja nuoren thaimaalaisen naisen suhde on hyväksikäyttöä ja äijä pedofiili? Thaimaalainen nainenkin haluaa vain pois köyhyydestä.

Tämä ei ilmeisesti päde vanhoihin suomalaismummoihin, jotka hankkivat nuoria Turkin kurdeja tai tunisialaisia nuoria miehiä seksileluikseen.

• Summa summarum
        Mariam4758 kirjoitti:

Tehdäänpä yhteenveto:

Olet 18 vuotta vanhempi kuin "miehesi", joka on kurdi. Olette "tavanneet" Skypessä ja "oppineet" tuntemaan toisenne siellä. Ja jotenkin junailleet itsenne naimisiin????

Ja väitätte ettei ole lumeliitto?

EI HELVETTI

• suomimummoihinkin
        ihmettelijämies kirjoitti:

ne samat tuomitsijat nyt oikein ovat, joiden mielestä vanhan suomalaisen miehen ja nuoren thaimaalaisen naisen suhde on hyväksikäyttöä ja äijä pedofiili? Thaimaalainen nainenkin haluaa vain pois köyhyydestä.

Tämä ei ilmeisesti päde vanhoihin suomalaismummoihin, jotka hankkivat nuoria Turkin kurdeja tai tunisialaisia nuoria miehiä seksileluikseen.

jotka nuoria tunisialaisia ym.Suomeen köijäävät.Mitä sitä ketään tuomitsemaan,tuokoon miehet/naiset niitä seksileluja, niinkauan kun emme me suomalaiset joudu maksumiehiksi,asia ok. Kaikki köyhyydessä elävät haaveilevat leveämmästä leivästä. Rakkauden näyttely,on hyvä keino monille päästäkseen tänne, ja sitähän se useimpien kohdalla lienee.

• maalaisjärjellä pärjää
        Summa summarum kirjoitti:

Tehdäänpä yhteenveto:

Olet 18 vuotta vanhempi kuin "miehesi", joka on kurdi. Olette "tavanneet" Skypessä ja "oppineet" tuntemaan toisenne siellä. Ja jotenkin junailleet itsenne naimisiin????

Ja väitätte ettei ole lumeliitto?

EI HELVETTI

tästä asiasta, ei mitään järkeä. Kyllä on suomalaisia keski-ikäisiä naisia helppo viilata linssiin.Täyttä lumetta miehen puolelta. Herätkää!!!

• ystävällisesti
        maalaisjärjellä pärjää kirjoitti:

tästä asiasta, ei mitään järkeä. Kyllä on suomalaisia keski-ikäisiä naisia helppo viilata linssiin.Täyttä lumetta miehen puolelta. Herätkää!!!

Kertoa, miten ja missä olisi pitänyt tavata, että ei olisi epäilty lumeliittoa. Mikä pitäisi olla ikäero, siis miehen ja naisen välillä. Lisäksi, miten itse tutustut naisiin ja onko sinulla edes sellaista ????????

• "super naisten". Onnea liitollesi ja pikaista yhteis elon alottamista toivoen sinulle Lili

• Sorotnoo
        lili50v kirjoitti:

"super naisten". Onnea liitollesi ja pikaista yhteis elon alottamista toivoen sinulle Lili

supernaisia, ainakin vanhat mummot jotka naivat lastensa ikäisiä kundeja. Siitä toki kannattaa olla ylpeä.

• Mariam4758
        lili50v kirjoitti:

"super naisten". Onnea liitollesi ja pikaista yhteis elon alottamista toivoen sinulle Lili

Samoin sinulle, toivottavasti saat myös miehesi pian Suomeen.

• tosiasioita
        ystävällisesti kirjoitti:

Kertoa, miten ja missä olisi pitänyt tavata, että ei olisi epäilty lumeliittoa. Mikä pitäisi olla ikäero, siis miehen ja naisen välillä. Lisäksi, miten itse tutustut naisiin ja onko sinulla edes sellaista ????????

INTERNET ei ole mikään fyysinen paikka missä voisi tavata ihmisiä. Täällä kuka tahansa voi vetää ihan mitä tahansa roolia. Joten kaikki teidän MSN, Skype yms. suhteenne on pelkkää pelleilyä. Seurustelun voi katsoa alkaneeksi kun kaksi ihmistä FYYSISESTI tapaa toisensa. Seurustelu ajaksi voidaan katsoa se AIKA kun olette toistenne seurassa. INTERNET ei sitä ole.

Ikäeroista sen verran, jos kyseessä on vanha nainen joka ei enää kykene lapsia saamaan ja nuori poika, on 100% varmasti kyseessä lumeliitto.

Johan sen sanoo järkikin että ei se mies naisesta halua mitään muuta kuin elättäjän ja vapaan pääsyn parempaan elintasoon.

• tosiasioita kirjoitti:

INTERNET ei ole mikään fyysinen paikka missä voisi tavata ihmisiä. Täällä kuka tahansa voi vetää ihan mitä tahansa roolia. Joten kaikki teidän MSN, Skype yms. suhteenne on pelkkää pelleilyä. Seurustelun voi katsoa alkaneeksi kun kaksi ihmistä FYYSISESTI tapaa toisensa. Seurustelu ajaksi voidaan katsoa se AIKA kun olette toistenne seurassa. INTERNET ei sitä ole.

Ikäeroista sen verran, jos kyseessä on vanha nainen joka ei enää kykene lapsia saamaan ja nuori poika, on 100% varmasti kyseessä lumeliitto.

Johan sen sanoo järkikin että ei se mies naisesta halua mitään muuta kuin elättäjän ja vapaan pääsyn parempaan elintasoon.

sinut, mentyään uudelleen naimisiin?

Vai vierottiko tissistä liian aikaisin?

Tekikö naisesi abortin?

Löysikö kultasi ulkomaalaisen?

Etkö osaa käyttää meseä?

Oletko joku termien määrittelijä, joka puhuu faktaa ja kaikkien on uskottava?------ ehei et ole kuukkulan kuningas.

Olikos sinulla se oma kulta, vai katkeruuttasiko täällä purat?

• eikä uponnut
        lili50v kirjoitti:

sinut, mentyään uudelleen naimisiin?

Vai vierottiko tissistä liian aikaisin?

Tekikö naisesi abortin?

Löysikö kultasi ulkomaalaisen?

Etkö osaa käyttää meseä?

Oletko joku termien määrittelijä, joka puhuu faktaa ja kaikkien on uskottava?------ ehei et ole kuukkulan kuningas.

Olikos sinulla se oma kulta, vai katkeruuttasiko täällä purat?

Minua ei ole hylätty, tissistä vieroittamisesta en tiedä. Aborteista en tiedä. Minua ei ole jätetty roskasakin vuoksi.

Meseä osaan käyttää.

Katsos uskon vahvasti että OIKEA seurustelusuhde on kahden ihmisen vuorovaikutusta jotka pystyvät pidemmän ajanjakson aikana olemaan yhteydessä toisiinsa FYYSISESTI.

Kaikenmaailman pelleilyt, kuten kaukosuhteet yms. ovat teidän epätoivoisten akkojen haihattelua. Eipä silti kyllähän minäkin olen pokannut kertapanoja netin kautta, mutta ei sitä seurusteluksi voi kutsua.

Minulla on vakipano, kiitos kysymästä.

• vitsi
        lili50v kirjoitti:

"super naisten" joukkoon. Supernaiset eivät kuskaa tänne köyhien maiden rantapoikia elätettäväksi,eikä myöskään kamelinkarvaisia tunisialaispoitsuja.On aikoihin eletty.

• **^^**
        vitsi kirjoitti:

"super naisten" joukkoon. Supernaiset eivät kuskaa tänne köyhien maiden rantapoikia elätettäväksi,eikä myöskään kamelinkarvaisia tunisialaispoitsuja.On aikoihin eletty.

ihmisen (miehen) karvat kasva... :D

• vitsi kirjoitti:

me eletään täysillä, elämästä nauttien.

Kamelinkarvaa on peittoni sisällä, miehellä ihmiskarvaa....

• Mirandan

lasipyramidia ympäröivien suihkulähteiden luona, jossa istuin uittamassa jalkojani. Muistamme jopa päivämäärän ja kellonajan :) Ollaan oltu 8v yhdessä.

• ole kukaan

kehdannut kertoa tavanneensa miehensä etelän rantalomalla, eihän siinä mitään hävettävää. Tiedän hyvin monia pareja, jotka siten ovat kumppaninsa tavanneet. Ajattelevat ehkä että heitä pidetään alempiarvoisina, kuin jos olisivat tavanneet muissa merkeissä.

• e.v.e.l.y.n

Tuolla ylempänä ketjussa on vastaukseni & ihan "ehdan rantajellonan" itselleni olen pokannut. ;o) En myöskään tunne itseäni lainkaan alempiarvoiseksi - on tämä minun rantajellonaliittoni kuitenkin kukoistanut jo yli vuosikymmenen, joten ainakaan siinä etelän rantalomassa ei tainnut olla muuta kuin taikaa. ;o)

• Taraja
        e.v.e.l.y.n kirjoitti:

Tuolla ylempänä ketjussa on vastaukseni & ihan "ehdan rantajellonan" itselleni olen pokannut. ;o) En myöskään tunne itseäni lainkaan alempiarvoiseksi - on tämä minun rantajellonaliittoni kuitenkin kukoistanut jo yli vuosikymmenen, joten ainakaan siinä etelän rantalomassa ei tainnut olla muuta kuin taikaa. ;o)

paljon onnea sinulle ja liitollesi. Kuten myös rehellisestä vastauksesta.

• aikuisten oikeasti

että KAIKKI Suomen mokuparien suomalaisosapuolet käyvät tällä palstalla? Ehei, täällä käy ihan marginaalinen porukka koko määrästä.

• Oletko lukenut kaikki viestit?
        Itse meinaan juuri kirjoitin, että tavannut mieheni lomaillessani Tunisiassa. Ja vielä oikeaoppisesti rannalla ollessani. Eikä hävetä pätkääkään...päin vastoin! :)

• lizzy

Tapasimme discossa, vaihdoimme puhelinnumeroita ja tapaamista seuraavana aamuna mies jo soitti minulle ja ehdotti uutta tapaamista. Siitä alkoi pari vuotta kestänyt seurustelumme, ja nyt viitisen vuotta ollaan oltu naimisissa.

• Hämmentävää

Olin eräiden sukulaisteni luona käymässä. Mies oli myös käymässä samalla suunnalla. "Törmättiin" sukulaiseni kanssa tähän iloiseen ja samalla vähän ujon oloiseen mieheen. Kun ei kiireempiä ollut, niin vaihdettiin pari sanaa sen lisäksi, että neuvottiin hänet paikkaan jota hän kysyi.

Koko juttelun ajan tämä mies halusi seisoa aivan "tuntumassa". Minä jouduin koko ajan pikku hiljaa siirtymään etäämmälle, mutta mies tuli heti saman verran perässä. Kävi jo ikävästi mielessä, että jokin taskuvaras tämä varmaan on, kun noin mukavia juttelee ja koko ajan on melkein iholla :/ ! Lopuksi hän alkoi kysellä, että onko poikakavereita (kummaltakin, mutta tuntui olevan kiinnostuneempi minusta, vaikka me molemmat olimme sinkkuja). Puhelinnumeroa hän pyysi minulta, mutta en suostunut sitä antamaan. Lopulta hän kaivoi taskustaan jonkun ostoskuitin ja matkakassistaan kynän ja antoi oman numeronsa minulle. Ja vannotti, että soitan hänelle. Naureskelin vain ja sanoin, että katsotaan nyt.

En soittanut miehelle. Parin viikon kuluttua sukulaiseni soitti ja sanoi, että mies oli ottanut yhteyttä häneen (olimme sukulaiseni kodin luona silloin kun juttelimme..) ja kysellyt, että miten saisi yhteyttä minuun. Sukulaiseni ei antanut numeroani, mutta lupasi pyytää minua soittamaan hänelle.
      Minä soitin kieltääkseni häntä häiritsemästä tuttaviani, mutta jäinkin juttelemaan hänen kanssaan.

Neljän kuukauden puhelinväsytyksen jälkeen suostuin tapaamaan miehen julkisella paikalla (sanoakseni kasvokkain, että ei meidän välille mitään tule kehittymään). Mutta ilmeisesti hän ei ymmärrä tarpeeksi suomea eikä englantia, koska nyt seurustellaan ;) . Syväksi rakkaudeksi en osaa tätä vielä kutsua, mutta syväksi ihastukseksi ja suureksi tunteeksi kuitenkin. Edelleenkään ei asuta yhdessä, mutta katsotaan nyt mitä tulevaisuus tuo tullessaan.

• Olet ilmeisesti

tehnyt häneen syvän vaikutuksen. Kerrothan jatkossa kuinka tarinanne edistyy.

Itse törmäsin nykyiseen aviomieheeni vähän samalla tavalla, tosin puitteet olivat ihan erilaiset. Lähdin suorastaan karkuun hänen piiritystään - ihan toiseen maahan asti! Hän taas sanoi jälkeen päin tienneensä heti alusta alkaen, että enemmin tai myöhemmin minusta tulisi hänen vaimonsa. Siitä on nyt reilu viisi vuotta, kun meidät vihittiin eikä päivääkään ole tarvinnut katua. Tai ehkä korkeintaan sitä, että alkuun torjuin hänet niin hanaksti!

• Sveitsissä

Minä hölkkäsin helteellä ja mies tuli kilpapyörällä vastaan, jarrutti ja kääntyi takaisin. Katsoin vain tyynesti, että "siinä se nyt sitten on", minä vain tiesin, että kohtalo tuli yllättäen vastaan. Ei valkoisella ratsulla, vaan pyörän satulassa ;-)

Kun kävelin kotiin, kadun kulman liikennevaloissa tuli vastaan toinen nuori mies, myös kilpapyörällä. Tämä hymyili valloittavasti. En vastannnut hymyyn, sillä jollain rauhallisella tavalla tunsin olevani varattu.

Seuraavana iltana lähdin naisystävän kanssa viihteelle, kaunis ja aurinkoinen nuori kaveri alkoi illan mittaan jutella lempeitä ja syvällisiä sekä kysellä puhelinnumeroani. Sanoin, että sori vaan, mutta minulla on jo joku.

Tähän mennessä en siis ollut tavannut tulevaa miestäni kuin kerran lenkkipolulla. Tunsin itseni ihan omituiseksi, sillä olin varannut itseni jollekin ihan tuntemattomalle, jonka kanssa en ollut vielä yksilläkään treffeillä.

Mutta oikein aavistelin, sillä nyt olemme naimisissa :-)

Miehen veli kertoi jälkeenpäin, että mieheni oli tullut pyörälenkiltä ja sanonut, että et ikinä usko, mutta tapasin juuri tulevan vaimoni. Veli oli vain puistellut päätään, että minkähän auringonpistoksen tuokin on saanut.

• Eräs vaalea aikuinen nainen

Tapasin ihanan miehen sattumalta 5.5.2008 tunisian soussen medinassa. Olimme sisareni kanssa kiertelemässä outoja ja meille tuntemattomia kauppakujia, ....sitten erään liikkeen ovelta huusi nuorehko mies, "haloo tytöt, haluatteko hiustenleikkausta"... no, emme me halunneet, sillä sisareni on itsekkin parturi-kampaaja..kerroimme sen heille, ..he olivat aivan ihmeissään, että ei ole mahdollista naisten sellaista hommaa tekevän...noo..sisareni sitten oli näytettävä osaamisensa.. toinen partureista halusi koekaniiniksi vapaaehtoisesti, koko liike hiljeni sisareni leikkauksen ajaksi, kaikki pysähtyivät katselemaan kuin ihmettä ikään.. Se oli meistä erittäin huvittavaa...siinä samalla sitten tämä toinen parturi, pitkä ohuen ohut mies haastatteli minua.. kysellen mistä olemme ja olemmeko ekaa kertaa tunisiassa.. kyseli haluammeko tavata illalla... sanoin etten tiedä, mies puuhakkaana kyseli numeroa mihin voi soittaa,..annoin sisareni numeron ja sanoin että siihen voi soittaa... lähdettyämme ei mennyt aikaakaan kun jo puhelin soi.. tämä nuerehko pitkänhuiskea ohuen ohut mies se sielä kyseli meitä ulos, sovimme ajan myöhäiseen iltaan, sillä olimme suihkun tarpeessa.. sittemmin mies tuli hakemaan minua ja sisartani hotellin edestä kaverinsa kanssa taksilla, veivät meidät kauniiseen romanttiseen paikkaan meren rannalle Isuimme yhdessä iltaa ja mies ihanasti huolehti kaikesta, eritoten minusta, kulki perässäni wc hen asti odottamaan minua ja palasi aina yhdessä pöytään kanssani, loppuillan kävelimme merenrannalla, ja oli hyvin romanttinen tunnelma.. sitten menimme vielä erääseen paikalliseen dickoon loppuyöksi...sielä mies katsoi minuun hyvin rakastuneesti ja kertoi rakastuneesa minuun... siinä sitten vietimme koko loman yhdessä, päivät ja illat ja osan yötä dickoissa, ei siis hotellissa lainkaan,... kun lähdin.. sovimme että palaan heinäkuussa uudelleen ja että pidämme yhteyksiä.. sattuma kuittenkin avusti sillä sisareni painostikin yllättäen että lähdemmekin jo kesäkuussa uudelleen, ja niin me lähdimme.. toisella kerralla mies vei minut kotiinsa joka sijaitsee vanhassa mediinassa, minut otettiin avosylin vastaan ja olin liikuttunut siitä, että kaikki heti pitivät minusta, ilman ennakkoluulon häivääkään, vaikka selvästi huomasin, että perhe on aika uskonnollinen verrattuna omaani. Ajattelen, että ehkä kaikki on ok, miehellä ei ole tarvetta päästä maasta pois, heillä on omassa maassaan hyvät oltavat ja työtä riittävästi..niin en tunne että minua tarvittaisiin johonkin, vaan voin ajatella, että ehkä kuitenkin ilman mitään taka-ajatuksia vailla, tämä ihana mies vain voi rakastaa minua, se on kuin unelmaa, tässä itsekeskeisessä karvaassa maailmassa.. ..jälleen odotan... sillä jo loppuviikosta olen menossa uudelleen hänen luokseen,.. odotan mitä ihmeellisiä asioita hänellä onkaan minulle kerrottavana, odotan..että saan nähdä hänet ja tuntea hänen ihanan silkkisen ihonsa ihoani vasten, ja hänen pitkät ohuen ohuet käsivartensa ympärilläni ihanan omistautuneesti minua hyväilemässä ja kiinnipitämässä, sellaista sisäistä voimaa, joka hänestä hehkuu, en ole eläissäni vielä ennen kokenut, se saa oloni tuntemaan luottavaiseksi ja turvalliseksi. Äiti Buran odottaa myös minua kuumeisesti,olen hyvin liikuttunut, että jossain päin maailmaa voi olla ihmisiä, jotka aidosti ja oikeasti voivat olla niin kovin välittäviä ja sydämellisiä....odotan.. miten ihmeellinen matka tästä tuleekaan... kolmas matkani... sitten ehkä elokuussa neljäs... kaikki on uutta ja utuista,.. odotan ja katselen ja elän ja nautin.. Vain muutamia päiviä.. niin olen jo huolehtivaisen ja rakkaan kultani luona...

Kaikkea hyvää kaikille! t. Eräs Nainen

• Itse menin naimisiin Tunisiassa päivää myöhemmin kuin sinä tapasit kultasi.

Hienosti on minutkin sukuun otettu ja etäsuhteesta huolimatta rakkaus kukoistaa.

Kaikkea hyvää teille.

• ---------------

Hiustenleikkuuta saatettiin tuijottaa kuin ihmettä ikään, kun parturi-kampaaja on yleensä siellä päin miesten ammatti. Lisäksi saattoi vaikuttaa vielä sekin, että sisaresi leikkeli MIEHEN hiuksia, eli kosketteli tuntemattoman miehen hiuksia - tuntematonta miestä, muslimia. Saattoivat siis katsoa sisaresi lisäksi hiustenleikkuun kohteena ollutta miestäkin. Siinä riittää jo monelle, varsinkin vanhoillisemmalle muslimille ihmettelemistä. :)

• ------------------
        --------------- kirjoitti:

Hiustenleikkuuta saatettiin tuijottaa kuin ihmettä ikään, kun parturi-kampaaja on yleensä siellä päin miesten ammatti. Lisäksi saattoi vaikuttaa vielä sekin, että sisaresi leikkeli MIEHEN hiuksia, eli kosketteli tuntemattoman miehen hiuksia - tuntematonta miestä, muslimia. Saattoivat siis katsoa sisaresi lisäksi hiustenleikkuun kohteena ollutta miestäkin. Siinä riittää jo monelle, varsinkin vanhoillisemmalle muslimille ihmettelemistä. :)

Ja arabikulttuurin ulkopuolelta tuleva on aina vähän ihmetyksen aihe ja katselun arvoinen tapaus, nainen varsinkin.

• eräs vaalea nainen
        lili50v kirjoitti:

Itse menin naimisiin Tunisiassa päivää myöhemmin kuin sinä tapasit kultasi.

Hienosti on minutkin sukuun otettu ja etäsuhteesta huolimatta rakkaus kukoistaa.

Kaikkea hyvää teille.

iik.. olipas jännä tarina, eli sä juhlit sielä silloin omia häitäsi kuin me siskon kanssa vasta tavattiin nämä ihanat kultamurut ;) .. ei tiedä vaik olisit tullut samalla koneella pois sieltä, me tulimme 11.5 yön' takaisin.. huh ja nyt jännittää kauheasti, nyt olen menossa taas ensi la viikoksi takaisin, hirveen ihanaa... ja nyt täl x olen menossa aivan itekseen... kiva mennä kun tiedän sielä kaikkien odottavan kuumissaan ja innoissaan.. Mukavaa kesää sinulle.. hi hii,... jos poikkeat mediinaan niin sanoppa terveisiä Oussamalle; ) t. yks ihan kiva nainen

• eräs vaalea nainen
        --------------- kirjoitti:

juuri näin siis oli, se tuli sielä heti selväksi.. oli erittäin huvittavaa ja liikuttavaa, että he olivat sielä aidoisti ihmeissään, eivätkä millän meinanneet uskoa, että naiset tosiaan voivat tälläistä työtä tehdä, niin... tunisialaiset miehet harvoin ovat käyneet yhtään missään matkustelemassa, niin eivät kovin paljoa tiedä muusta maailmasta kuin mitä esim television välityksellä..silloin tosiaan kun sisareni leikkasi sen miehen hiuksia pujahti joku liikkeestä ulos ja hetken päästä oli ulko-ovella täysi ruuhka miehiä katselemassa tätä suusta ihmettä : )...Miehet sielä tuntuvat käyvän parturissa kerran kaksi viikossa hiuksiaan ja partojaan tasaamassa, ovat hyvin tarkkoja hiuksistaan pääsääntöisesti.. Tunisialaisia naisia en ole nähnyt ainuttakaan asiakkaana, ainoastaan miehiä.. en tiedä missä naiset hiuksiaan laitattavat.. hmm.. en tiedä vielä.. ; )

• eräs vaalea nainen
        ------------------ kirjoitti:

Ja arabikulttuurin ulkopuolelta tuleva on aina vähän ihmetyksen aihe ja katselun arvoinen tapaus, nainen varsinkin.

Nin.. olen huomannut heidän ihailevan kovasti vaalea ihoisia naisia, niinkään hiustenväärillä ei nähdäkseni ole merkitystä, sen sijaan kuinka silmät meikataan on suuri vaikutus, selvästi pitävät että silmissä on musta kajal vedot ylhäällä että alhaalla..no, ja sinisistä/vihreistä silmistä myös pitävät... Kannattaa kiinnittää huomioita siihen missä tilanteessa tapaa miehen, jos haluaa olla joutumatta jonkun vedätettäväksi, sillä tunisiassa on paljon myös häikäilemättömiä oman edun tavoittelijoita..

Ketjusta on poistettu 28 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      102
      2126
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      99
      1537
    3. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      121
      1263
    4. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      77
      1232
    5. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      112
      1207
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      57
      1024
    7. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      51
      997
    8. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      58
      986
    9. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      912
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      804
    Aihe