mitä tapahtuu jos poistan kierukan itse?
kierukan poisto itse
5
8626
Vastaukset
- tiitu
Ei sitä itse saa poistaa. Mene gynegologille.
- ei mitn
saattaahan ne tulla itsestäänkin ulos.
- Nimetön
Sattuu ihan hel... ja menet päivystykseen.
- Nimetön
Eli otin kierukan pois sinä iltana kun laitoin kysymyksen. Kun olen joka kuukausi lääkärin ohjeiden mukaan kokeillut , että langat tuntuu sormissa, olen todennut, että voisin ihan hyvin nypätä kierukan itse irti. En ala tässä tilittämään yksityiskohtia, mutta mulla on tiettyjä esteitä, jotka vaikeuttaa normaalia lääkärissä käyntiä. Uskokaa tai älkää, mut tää on nykypäivää. Nyppäsy ei tuntunut oikeastaan ollenkaan ja nyt pari päivää myöhemmin on normaalia vuotoa.
EN SUOSITTELE KENELLEKÄÄN, KOSKA KAIKILLA EI KÄY YHTÄ HYVÄ TUURI KUIN MINULLA! - Ihan hyvin meni.
Nimetön kirjoitti:
Eli otin kierukan pois sinä iltana kun laitoin kysymyksen. Kun olen joka kuukausi lääkärin ohjeiden mukaan kokeillut , että langat tuntuu sormissa, olen todennut, että voisin ihan hyvin nypätä kierukan itse irti. En ala tässä tilittämään yksityiskohtia, mutta mulla on tiettyjä esteitä, jotka vaikeuttaa normaalia lääkärissä käyntiä. Uskokaa tai älkää, mut tää on nykypäivää. Nyppäsy ei tuntunut oikeastaan ollenkaan ja nyt pari päivää myöhemmin on normaalia vuotoa.
EN SUOSITTELE KENELLEKÄÄN, KOSKA KAIKILLA EI KÄY YHTÄ HYVÄ TUURI KUIN MINULLA!Kyllä mäkin otin itse. Ihan helppoa kunhan pitää hygieniasta huolta. Olin niin kyllästynyt sivuoireisiin ja ajan poistoon olisin saanut vasta 2kk päähän.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?972018- 981478
- 1121187
- 761067
- 1211062
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘57903- 51877
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis58836- 36822
- 33723