If kun mainostaa näitä keskittämisetuja sekä että heiltä saa S-bonusta, niin ajattelin vaihtaa vakuutuksia sinne. Ongelma on että minulla on aiemmin liikenne- ja autovakuutus Tapiolassa (josta olen muuten pitänyt) ja nyt tulee hommattua moottoripyörä joten tarvin siihenkin vakuutuksen. If:n keskitysetu vaatii kuitenkin 3 tai enemmän vakuutuksia, joten kannattaisiko minun siirtää myös perheen koti-, tapaturma- ja matkavakuutukset If:iin. Rahallisesti laskin että saan ehkä 10% alennusta vuodessa vakuutuksista, mutta kannattaakohan vaihtaa hieman "epäilyttävään" If:iin (minulle) luotettavasta Tapiolasta.
Lukaisin vakuutusten kilpailuttamisesta tästä linkistä:
http://www.vakuutusvertailu.info/2008/03/autovakuutus.html ja ihmiset näkyy suosivan Tapiolaa tai If:iä. Mitä mieltä olette?
Auto ja moottoripyörävakuutus IF:iltä?
4
1045
Vastaukset
- Valtuutettu vakuuttaja
Vakuutusedustajana IFiin tulee tehtyä eniten vakuutuksi, pohjola on myös suosittu ja tapiola tietysti.
IF:n epämääräisistä korvauksistahan täällä on paljonkin juttua. Itsellä on tapiolassa.
Turva on ehkä kurjin mahdollinen vaihtoehto joten pysy siellä tapiolassa vaan.Minkälainen tavaratalo sulla on kun on mahkuja tehdä vakuutuksia eri vakuutusyhtiöihin ja et ole meklari? No kai kaikki on tänä päivänä mahdollista.
Tietotaso on aika matalalla, kun väität Ifiä kurjimmaksi ehdoiltaan. Sieltä löytyy paljonkin sellaista mitä muista ei saa, esim. merkkikaskot autoihin ja sen sisältämät erikoisturvat.- KAlefala
misterifvi kirjoitti:
Minkälainen tavaratalo sulla on kun on mahkuja tehdä vakuutuksia eri vakuutusyhtiöihin ja et ole meklari? No kai kaikki on tänä päivänä mahdollista.
Tietotaso on aika matalalla, kun väität Ifiä kurjimmaksi ehdoiltaan. Sieltä löytyy paljonkin sellaista mitä muista ei saa, esim. merkkikaskot autoihin ja sen sisältämät erikoisturvat.No vaikka automyyjä/venemyyjä tai meklari. Ja Tapiolasta löytyy tietty Toitsun vakuutus.
KAlefala kirjoitti:
No vaikka automyyjä/venemyyjä tai meklari. Ja Tapiolasta löytyy tietty Toitsun vakuutus.
Ok. Ei siis päätoiminen edustaja. Yksityispuolen meklareita ei taida Suomesta löytyä, tosin meklarit tekevät samalla myös yrittäjien omat vakuutukset ja johtoryhmän myös.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työsuhdepyörän veroetu poistuu
Hallituksen veropoliittisen Riihen uutisia: Mitä ilmeisimmin 1.1.2026 alkaen työsuhdepyörän kuukausiveloitus maksetaan2236819Pakko tulla tänne
jälleen kertomaan kuinka mahtava ja ihmeellinen sekä parhaalla tavalla hämmentävä nainen olet. En ikinä tule kyllästymää401221Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."
Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka271032- 75891
Hävettää muuttaa Haapavedelle.
Joudun töiden vuoksi muuttamaan Haapavedelle, kun työpaikkani siirtyi sinne. Nyt olen joutunut pakkaamaan kamoja toisaal47824Katseestasi näin
Silmissäsi syttyi hiljainen tuli, Se ei polttanut, vaan muistutti, että olin ennenkin elänyt sinun rinnallasi, jossain a61817Työhuonevähennys poistuu etätyöntekijöiltä
Hyvä. Vituttaa muutenkin etätyöntekijät. Ei se tietokoneen naputtelu mitään työtä ole.93784Toinen kuva mikä susta on jäänyt on
tietynlainen saamattomuus ja laiskuus. Sellaineen narsistinen laiskanpuoleisuus. Palvelkaa ja tehkää.38781Tietenkin täällä
Kunnan kyseenalainen maine kasvaa taas , joku huijannut monen vuoden ajan peltotukia vilpillisin keinoin.14726- 43723