Kusettaako IF???

PERKELE0202002020

Alkaa pikkuhiljaa ihmetyttää, vittu kaks vuotta maksanu jo täyttä hintaa auto vakuutuksesta, ja pitäisi olla jo bonuksia, mutta vakuutusmaksu vaan nous. Koskahan niitä perkeleen bonuksia alkaa oikein kertymään, alkaa pikkuhiljaa viutttaa maksaa jatkuvasti täyttä hintaa vain perkeleen paska vakuutuksesta.

19

3216

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Haukut ihan turhaan vakuutusyhtiötä, sillä syy on yksin Sinun. Olet siis ottanut vakuutuksen perkeleen paskakalle, vaikka tarkoituksesi oli vakuuttaa auto.

Vakuutusyhtiö IF varmasti antaa vakuutuksen perkeleen paskallekin, mutta sellaisesta vakuutuksesta ei tietenkään saa bonuksia. Jos olisit ottanut vakuutuksen autolle, niin bonukset olisivat tulleet normaalisti.

Tarinasi opetus on siinä, että Sinun kannattaisi hieman siistiä puhetapaasi. Jos jatkuvasti kiroilet ja käytät sitä ihanaa v***u-sanaa, niin herkemmät vakuutusvirkailijat saattavat silloin tehdä Sinulle väärän vakuutuksen. Juttele seuraavalla kerralla siistimmin vakuutusvirkailijalle, niin voit saada autovakuutuksen ja alat saada bonuksiakin. Bonukset tietenkin ededellyttävät sitä, että osaat ajaa kolareitta.

• PERKELE0202002020

EN OLE AJANUT KOLAREITA.

• Nitrovaari

Eli riippuuko bonusten kertyminen minkälaista kieltä käyttää virkailijan kanssa keskustellessa.

• Vtun_koomikko

Oohoo! Olet oikea koomikko! Ei kun lavalle!

• ainakin

sain lähtöbonukset 50 liikenne ja 50 kasko, mut en tiedä koska ne siitä nousee... Kiroa sinä vain kohtaloasi... (asiahan varmasti paranee jos täällä purnaa)

• 123

"minä
        Kirjoittanut: ainakin sain lähtöbonukset 50 liikenne ja 50 kasko,"

Älä turhaan satuja kerro,
        että kun aloitit, sait 50 % bonukset liikennevakuutukseen,
        koska sen määrää laki, eikä ole vaihtoehtoja.

kaskoon saa aina ja siihen voi saada 70 %, usein.

• saa helposti...
        123 kirjoitti:

"minä

tuon 50% myös liikennevakuutukseen. Yksityisillehän se on lain määräämä.

• 123
        saa helposti... kirjoitti:

tuon 50% myös liikennevakuutukseen. Yksityisillehän se on lain määräämä.

kitos uudesta tiedosta,
        on ollut yritys jo 18 vuotta ja autojakin on,
        en vain ole sitten tiennyt että enää eu aikana saa.

• mikään
        123 kirjoitti:

"minä

laki enään määrää pässsi!

• mikään kirjoitti:

laki enään määrää pässsi!

Sosiaali- ja terveysministeriön bonus-asetus määrää vakuutusyhtiöitä tekemään bonustaulukon, josta ilmenee vahinkojen vaikutus liikennevakuutusmaksuun. Yksityiskäytössä olevien autojen ja moottoripyörien kohdalla asetusta on noudatettava. Bonustaulukot vain ovat lähes identtisiä joka yhtiössä. Yrityksen nimissä olevat ajoneuvot saavat monissa yhtiöissä lähtöbonuksen 50% tai 70% liikennevakuutukseen. Yksityiskäytössä olevien yksityisten omistamien ajoneuvojen uusi liikennevakuutus lähtee aina 0%. Se joka sanoo että vahinko on sattunut ja vaihtoi yhtiötä, jotta bonukset säilyi, yllättyy vakuutuskauden vaihtuessa, jolloin bonus vielä putoaa.

• aivan oikeasti
        misterifvi kirjoitti:

Sosiaali- ja terveysministeriön bonus-asetus määrää vakuutusyhtiöitä tekemään bonustaulukon, josta ilmenee vahinkojen vaikutus liikennevakuutusmaksuun. Yksityiskäytössä olevien autojen ja moottoripyörien kohdalla asetusta on noudatettava. Bonustaulukot vain ovat lähes identtisiä joka yhtiössä. Yrityksen nimissä olevat ajoneuvot saavat monissa yhtiöissä lähtöbonuksen 50% tai 70% liikennevakuutukseen. Yksityiskäytössä olevien yksityisten omistamien ajoneuvojen uusi liikennevakuutus lähtee aina 0%. Se joka sanoo että vahinko on sattunut ja vaihtoi yhtiötä, jotta bonukset säilyi, yllättyy vakuutuskauden vaihtuessa, jolloin bonus vielä putoaa.

että liikenne vakuutus lähtee tänäpäivänä 0 bonuksella yksityiselle???

• aivan oikeasti kirjoitti:

että liikenne vakuutus lähtee tänäpäivänä 0 bonuksella yksityiselle???

Väitän tosissani. On tapauksia, joissa joku on saanut bonuksia. Teknisesti se on maailman helpoin toteuttaa, mutta systemaattisesti jos joku niin tekee, niin varmasti perästä kuuluu. Se on potku perseelle, jos sellaisesta joku vakuutusyhtiön työntekijä sellaisesta narahtaisi. Asetus on ihan selkeä ja pakollinen yksityiskäytön autoille.

• ex-ifi
        misterifvi kirjoitti:

Väitän tosissani. On tapauksia, joissa joku on saanut bonuksia. Teknisesti se on maailman helpoin toteuttaa, mutta systemaattisesti jos joku niin tekee, niin varmasti perästä kuuluu. Se on potku perseelle, jos sellaisesta joku vakuutusyhtiön työntekijä sellaisesta narahtaisi. Asetus on ihan selkeä ja pakollinen yksityiskäytön autoille.

EU han kielsi bonusjärjestelmän vanhassa merkityksessä ja yhtiöt rukkasivat järjestelmäänsä niin että täytti ehdot. Bonuksia näyttää saavan sen kun kehtaa pyytää ja lisäksi kaikkia muita henkilökohtaisia alennuksia. Kilpailu on vapaata paitsi ettei vielä voida ottaa vakuutusta esim. Saksasta, jossa ovat edullisia.

• ex-ifi kirjoitti:

EU han kielsi bonusjärjestelmän vanhassa merkityksessä ja yhtiöt rukkasivat järjestelmäänsä niin että täytti ehdot. Bonuksia näyttää saavan sen kun kehtaa pyytää ja lisäksi kaikkia muita henkilökohtaisia alennuksia. Kilpailu on vapaata paitsi ettei vielä voida ottaa vakuutusta esim. Saksasta, jossa ovat edullisia.

Näin juuri tapahtui ja tässä on olemassa oleva ristiriita liikennevakuutuslain ja kilpailuasetelman välillä. Suomen lakien ja määräysten mukaan mennään siihen asti, kunnes lakia muutetaan tai Eu:n liittovaltio perustetaan ja pannaan kaikki uusiksi. ELi liikennevakuutuksen bonusten antaminen on kielletty. Jos joku yhtiö systemaattisesti antaisi bonuksia asiakkaille liikenteeseen, niin vakuutusten hinnat menisivät uusiksi. Kulut täytyy silti kattaa vaikka bonuksia olisikin 70% kaikilla.

• me.

näin on, me ryppysimme auton ja aioimme vaihtaa yhtiötä, ei mennyt bonuksia,

samoin seuraavana vuonna saatiin tyttären autoon molempiin liikenne ja kaskoon täydet 70 %

• Ruttaaja

Mitkä yhtiöt antavat täydet bonukset liikennevakuutukselle (70), rutatun auton omistajalle.

• me.
        Ruttaaja kirjoitti:

Mitkä yhtiöt antavat täydet bonukset liikennevakuutukselle (70), rutatun auton omistajalle.

me saatiin, lisäksi samana vuonna hajosi pesukone ja pakastinkin, tarkastaja, kertoi että olen olen maksanut 26 vuotta .
        on sellainen historia ja onnettomuudet tuntuvat kertaluonteisilta, että haluamme säilyttää asiakkaan.

siloin oli perhekokonaisuudessa 3-4 autoa, nyt on 8 autoa, me, lapset, isovanhemamt, yms.

niin se vakuutusyhtiö,
        täällä on niin monenlaista porukaa että ei oikein tohdi kertoa,
        muutoman keran olen kertonut sähköpostissa,
        siitä on sitten suoraa julkaistu sivuilla, joten sitäkin on olut pakko luopua.

Voi vain todeta,
        näin on kuin kerroin.

• se edellinen
        me. kirjoitti:

me saatiin, lisäksi samana vuonna hajosi pesukone ja pakastinkin, tarkastaja, kertoi että olen olen maksanut 26 vuotta .
        on sellainen historia ja onnettomuudet tuntuvat kertaluonteisilta, että haluamme säilyttää asiakkaan.

siloin oli perhekokonaisuudessa 3-4 autoa, nyt on 8 autoa, me, lapset, isovanhemamt, yms.

niin se vakuutusyhtiö,
        täällä on niin monenlaista porukaa että ei oikein tohdi kertoa,
        muutoman keran olen kertonut sähköpostissa,
        siitä on sitten suoraa julkaistu sivuilla, joten sitäkin on olut pakko luopua.

Voi vain todeta,
        näin on kuin kerroin.

Minusta nuo on hyvät perustelut bonusten säilyttämiseen. Mutta jos olisit mennyt toiseen yhtiöön ja edelleen täydet bonukset. Näitä tässä utelin.
        Itse en sinänsä tarvitse noita bonuksia. Minulla on kaikissa autoissa täydet bonukset. Autoja ei tosin ole kuin neljä ja lisäksi pari moottoripyörää. Ruttuja ei ole siis tullut. Olen myös liikenteen ammattilainen ja kouluttaja. Harmittaa vain jos näiden bonusten kalastajien takia vakuutuksen hinta nousee vaikka 70%. Siinä ei sitten bonukset paljon auta.

• kilpailuttaminen
        se edellinen kirjoitti:

Minusta nuo on hyvät perustelut bonusten säilyttämiseen. Mutta jos olisit mennyt toiseen yhtiöön ja edelleen täydet bonukset. Näitä tässä utelin.
        Itse en sinänsä tarvitse noita bonuksia. Minulla on kaikissa autoissa täydet bonukset. Autoja ei tosin ole kuin neljä ja lisäksi pari moottoripyörää. Ruttuja ei ole siis tullut. Olen myös liikenteen ammattilainen ja kouluttaja. Harmittaa vain jos näiden bonusten kalastajien takia vakuutuksen hinta nousee vaikka 70%. Siinä ei sitten bonukset paljon auta.

ei taida olla kalastusta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!

Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit
      Pitkäveto
      3
      2728
    2. Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille

Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?
      Ikävä
      158
      1351
    3. Heikki Silvennoinen ( Kummeli)

Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on
      Kotimaiset julkkisjuorut
      49
      1175
    4. Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos

Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä
      Maailman menoa
      21
      1057
    5. Mitä toivot

ensi vuodelta? :)
      Ikävä
      126
      1030
    6. Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?

Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?
      Sinkut
      208
      1026
    7. Hyvää huomenta 18. luukku

Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️
      Ikävä
      223
      984
    8. Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?

Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk
      Pyhäjärvi
      308
      935
    9. Haluaisin vain varmistua

Sinusta tarpeeksi.
      Ikävä
      42
      909
    10. Olet sä silti

Ihana ❤️ tykkään
      Ikävä
      72