Minua on noin viikon vaivannut lievä ongelma kurkkuni kanssa. Tuntuu kuin kurkussani olisi jotain, ikään kuin "pala kurkussa". Tunnetta on melko vaikea kuvailla. On ollut päiviä jolloin vaivaa ei juurikaan ole ollut, mutta mitä lähemmäksi iltaa ja yötä mennään, sitä selkeämmin tiedostan tämän palan. Kurkkuni tai oloni muutenkaan ei ole kipeä eikä nieleminen tai hengittäminen juurikaan ole mielestäni vaikeampaa, mutta nyt parina iltana olen tämän olon entistä selkeämmin tiedostanut nukkumaan mennessäni. Tupakoin, ja aluksi ajattelin että tämä oire on vain juhannusajan reilusta kessuttelusta, mutta koska olo on mennyt huonompaan suuntaan juhannuksen jälkeen en oikein usko siihen. Tietääkseni en ole millekään allerginen. Ajattelin että jos tämä ei tästä tokene, otan yhteyttä terveyskeskukseen. Siellä vain uskoisin asenteen olevan melko vähättelevä näin pientä vaivaa kohtaan. Mutta omasta mielestäni tämä nyt ei ole ihan normaalia.
Kurkkuongelmia
0
167
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek246963Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.284428- 343256
Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1823105- 102078
- 821754
- 1541684
- 1471632
- 121618
- 231582