Katsoin puolivahingossa eka osan ja jäin koukkuun heti. 70-luku on herätetty henkiin ja se on tehty taidolla. päähenkilökaksikko on loistava. Poliisipäällikkö Gene Hunt suorastaan mielettömän hyvä. Hänenkaltaisiaan machoja ei ole näkynyt vuosikymmeniin. Phil Glenister vetää roolinsa niin täysillä, että hänen hahmonsa ympärille on jo suunnitteilla jatko-osa.
Jonnekin on kuitenkin häivytetty taustalla soiva tuon aikakauden musiikki. Joitakin biisejä toki soi, viimeksi Moody Bluesin "Story in your eyes" useammassa kohdassa, mutta kuitenkin paljon jää kuulematta.
Upeaa - Life on Mars TV-sarja
1
859
Vastaukset 1
- Kyylä
Samma på här eli koukussapa koukussa.
Tuosta musiikista sen verran että eihän se tosielämässäkään jatkuvasti musa raikaa; elokuvat ja sarjat joissa kokoajan pauhaa jotakin ovat saaneet meidät kuvittelemaan että elämä se on silkkaa musiikkia. Ja varsinkin aina kun sarjoissa ollaan entisissä ajoissa, sitä alleviivataan soittamalla jo iät ajat puhki pähki vingutettuja piisejä. Parempi vaan kun Life'ssa musiikkia on kohtuudella, on vaihtelua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi yritti murhata mopopojan
Nyt menee kissalan poikien touhu liian pitkälle! https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012193221.html Karu video mopomiiti7053119Käviskö tällainen suhde
Tutustutaan, fyysistä kontaktia, mutta ensijaisesti tarkoituksena ei ole aloittaa mitään virallista tai rikkoa mitään? E721003- 42879
- 70805
- 88637
Olen pahoillani
Olen mokannut pahasti ja pilannut sinun ja monen muun ihmisen maineen. Anteeksi. Muutan toiselle paikkakunnalle. Hyvästi43593Poutalan onnettomuus
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/ministeri-mika-poutala-vakavassa-onnettomuudessa/9375980 Kumma kun jutussa ei manit53575Missä on Sofia Virta? Loistaa poissaolollaan Erikoisjoukot uudelta kaudelta
Vihreiden puheenjohtaja, kansanedustaja Sofia Virta pääsi otsikoihin, kun tieto hänen osallistumisestaan Erikoisjoukot-k27500Taisin vihdoin saada sinut ulos luuristani stalkkeri
Et selvästikään ole niin pätevä kuin luulet. Tai minä niin huono.83490- 44488