Osaako kukaan kertoa, olisiko hampaitani mahdollista oikoa: minulla on saksipurenta, joka ei haittaa muuten kuin esteettisesti. En pidä sivuprofiilistani, koska leukani on melko takana, mutta jos purentani olisi kohdallaan, sivuprofiili näyttäisi paljon paremmalta. Estäisikö oikomisen se, että jos purentani olisi suora, takahampaani eivät osuisi yhteen, koska minulla on melko suuret etuhampaat? olisi tosi hienoa, jos joku osaisi vastata :)
Saksipurenta
2
3349
Vastaukset
- rautainen nainen :)
Mulla myös saksipurenta sekä syvä purenta, eli alaleuka on liian takana. Mulla oiotaan tällä hetkellä hampaita, ja noin vuoden kuluttua tehdään leuansiirtoleikkaus, eli kirurgisesti siirretään alaleukaa n 7mm eteenpäin.
Saksipurenta on siis mahdollista oikoa, mulla se hoidetaan tässä leikkaukseen valmistavan oionnan yhteydessä.
Sitä en osaa sanoa, että riittääkö sun kohdalla pelkkä oikominen, vai oliskohan kyseessä myös syvä purenta..?
Parhaan vastauksen saisit hammaslääkäriltäsi tai oikojalta.
Ite pääsin yksityisen kautta kunnalliselle lähetteellä, koska mulla tuo väärä purenta aiheuttaa paljon kipuja ja purenta on "riittävän huono" kunnallisella hoidettavaks.
Hammaslääkärille siis rohkeesti vaan!! - hehajmdfk
hammaslääkärissä voidaan laittaa semmoiset rautatapit joideden välissä on kumilenkki :)
itellä ollu sain just pois :) se on ärsyttävää khyl mut toimii hyvin :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vain vasemmistolaiset rakennemuutokset pelastavat Suomen
Kansaa on ankeutettu viimeiset 30+ vuotta porvarillisella minäminä-talouspolitiikalla, jossa tavalliselta kansalta on ot193355Persut huutaa taas: "kato! muslimi!"
Persut on lyhyessä ajassa ajaneet läpi kaksi työntekijöiden oikeuksien heikennystä, joita se on aiemmin vastustanut. Pe102767- 282404
- 421787
- 461408
KL: Mari Hynynen avoimena - Jouni-rakkaan ja Joel-pojan välit ovat nämä!
Mari Hynynen (ent. Perankoski) on naimisissa Jouni Hynysen kanssa. Marilla on edellisestä liitosta yksi lapsi, Joel Vola101398- 411351
- 81315
- 521233
Missikohu edustaa nykyajan monimuotoisuutta
Puolesta vai vastaan, saako esittää pilkkaavasti jonkun toisen ihmisen syntyperäisiä ominaisuuksia? Kadulla vastaan tule2621105