Tänä aamuna ilmestyi kumma vaiva. Välillä niellessä aivan kuin kurkunpää jotenkin muljahtaisi/naksahtaisi. Tuntuu myös kilpiruston puolella selvästi tuo napsahdus. Ei tapahdu joka kerta, kun nielaisen.
Olen pitkään ollut flunssassa, mutta nyt tämä on jo menossa pois.
Mikä vikana?
Kurkussa naksahtaa/muljahtaa
7
12049
Vastaukset
- vaivan perusteella
olisiko niskasi jumissa?
- Ihmettelijä täälläkin...
Muljahtaa ja naksahtaa ihan samalla lailla! Mikähän ihme voi olla, vai voiko tosiaan johtua niskoista???
- ei kiva
Onks tää yleistä? Mulla lieviä niskavaivoja, nyt myös leukanivel alkoi naksua, ja kohta alkoi myös tuo tyhjännielemisnaksahdus, kun pää käännettynä oikealle. Ei naksu pää suorassa tai vasemmalle käännettynä tai syödessä ja juodessa.
Myös käsin ihan tuntee naksahduksen tuosta rintaruston kohdilta aataminomenan yläpuolelta.
Leukanieveln nakse kuulunut pari viikkoa ja kaulan viikon.
Tietääkö joku syytä? Itse mietin, että kaulanlihas ja niska oikealta jäykempi ja se oireilee näin.
Tosi ärsyttävää. - Mullakin naksuu
Naksuu myös tuossa kilpiruston kohdilla joku aika kovastikin. Jatkunut jo ainakin kuukauden. Onks kellään kokemuksia mitenkä siitä pääsis eroon. Ei kipuja kuitenkaan.
- Ahistavakurkku
Hei! Mulla nyt puolenvuoden ajan kurkku rutissu aina nieltäessä. Nyt viimeaikoina on alkanu puristaa ja rutina vaan pahenee. Aluksi oli vain oikealla puolella, nyt on molemmilla. Nyt on esiintyny myös vasemmalla puolella kun päätä kääntää niin välillä rutisee. Ei aina... saa nähä kauanko joutuu kitumaan tästä. Kohta ei enää pysty syömäänkään. Se on jo hankalaa... ärsyttävää kun vesilasin juo niin molemmilla puolilla paukkuu ja rutisee niin että sattuu. Kun syö niin tuntuu ettei saa ruokaa alas... :(
- Anonyymi
Kävin lääkärissä aiheesta. Voi johtua monesta syystä. Mutta itsellä johtui kaulan lihaksen revähdyksestä, joka osuu ruston reunaan turvotuksen vuoksi. Voi syntyä iskusta/venytyksestä/yskimisestä. Itsellä myös kaulan oikealla puolella kipeä piste joka oli ns lihasrepeämän sijainti.
- Anonyymi
Oliko tuo kaulan oikealla puolella oleva kipeä piste kipeä jos esim nielit tyhjää?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuka oli töllöntyön tekijä?
Ketä on nyt pidätetty? Oliko syy mustasukkaisuus tyttöystävästä tai oliko muita lieventäviä seikkoja? Katuuko tekijä nyt333164Kotikasvatus siitä se lähtee eli missä meni vikaan että lapsesta tuli puukottaja
Ottakaa muut oppia, normaali kotielämä. Ei liikaa edes hengellisyyttä.441579Kun kohtaat jotain ainutlaatuista
ja upeaa, johon rakastut ehkä ensimmäistä kertaa ihan tosissaan. Sitten sähläät kaiken omien epävarmuuksien vuoksi. Eikö19991Mua ahdistaa
Tämä juttu. Miksi nainen torjuit minut vaikka kiinnostuksen merkkejä oli? Eihän tämän jutun olisi tarvinut johtaa sen pi32979- 59943
Ei tämä enää tervettä oo
Sydän pamppaillen oon jo tunnin meinannu laittaa sulle viestiä... Sormi tärisee lähetä kuvakkeen kohdalla.22938Tuli vain mieleen
että etkös sä yritäkin muiden miehiä? Se sun tuttava kertoi. En arvosta tuollaista naista, ihmekös kun oot sinkku. m -37850Perämoottoreiden huolto melkoisen kallista
Minulla on tuollainen keskikokoinen perämoottori ja yleistä merkkiä. Kyselin sille keväthuoltoa paikallisista liikkeistä36813Tanskademarit: ilman risusavottaa ei rahaa!
Näin persuna on pakko ihailla noita Tanskan demareita. Tanskalaisessa sosiaalidemokratiassa ei työtön saa rahaa ellei os173793- 48709