alkoholi+somac yms.lääkkeet

olen syönyt somacia(vaihdettu halvempaan pantoprazol ratiopharmiin) kohta 3 kuukautta vatsahappojen vähentämiseen. otan tabletin joka aamu. saako illalla ottaa muutaman siiderin tms.? olen menossa laivalle, enkä haluaisi olla kuivin suin. joten onkohan vaarallista?
36486
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 3

Vanhimmat

mitään. Siinä pakkauksessakin varoiteltaisiin jos olisi kiellettyä. Aika harvojen lääkkeiden kanssa ei saa ottaa yhtään alkoholia, useimpien kanssa pieni määrä sopii hyvin, ja isommatkin määrät.

Äänestä

Älä ota viinaa, jos on mahanpoltteluvaivoja!

Äänestä

Kyllä voi ottaa alkoholia, tietenkin varmaan osaat valita sellaisen juoman joka vähiten muuten mahaa kiusaa. Ei kun hauskaa laivamatkaa!

Äänestä

Kommentoi aloitusta


mallu22 kirjoitti:

olen syönyt somacia(vaihdettu halvempaan pantoprazol ratiopharmiin) kohta 3 kuukautta vatsahappojen vähentämiseen. otan tabletin joka aamu. saako illalla ottaa muutaman siiderin tms.? olen menossa laivalle, enkä haluaisi olla kuivin suin. joten onkohan vaarallista?

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

  • Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

  • Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

  • Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

  • Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

  • Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

  • Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu