Panevatkohan ihmiset aivan tosissaan kuviaan Suomi24:n treffitarjouksiin?
Tuli vilkaistuksi naissukupuolen luetteloapa ja pitää sanoa,että useimpien kohdalla ihmetyttää, jos niillä tiedoilla ja kuvalla seuraa saa. Siinä saa ihailla valtaosaltaan repsahtaneita vähänpuoleisesti kouluja käyneitä eronneita kaksoisleukaa kantavia naisia.
Mahtuihan joukkoon tosin jokunen ihan mukiinmenevä ja viehätysvoimainen yksilökin. Kummastuttaakin miksi he siellä ovat.
treffitarjouksiin
37
1632
Vastaukset
- Ihmettelvä Iitu
Tuskinpa kukaan laittaa tuolle sivulle avoimen luettelon ansioistaan taikka koulutuksistaan, siksihän me käymme kouluja ja opimme elämässä lisää, ettei treffisivuille kaikkia ladota!!
Sinunlaistesi miesten takia, oletko viime viikkoina sattunut edes vahingossa kulkemaankaan peilin ohi?
Kynnys on korkealla, elintasosta tuskin kukaan haluaa tinkiä.- kaikenlaisia
kuvia täälläkin pyörii. Ainakin kolmella on profiilissa netistä kopsattu Marilyn ja epäilen, että kaiken lisäksi ovatkin miehiä.
Tosielämässä ehkä hauskin oli, kun 60 v jo täyttänyt rouva pääsi eduskuntaan. Konsti se,että vaalimainoksissa rippikouluiässä otettu oma kuva nätistä tytöstä. Nuoremmat siihen loukkuun retkahtivat, kun eivät muuta tienneet :)))
- katsomassa
sieltä miestarjontaa. Vanhat ukot hakee tosi nuoria naisia.Katsoin kuvia..olisi luullut monenkin 50 miehen olevan kuvan perusteella reilusti yli 60,niin kulahtaneita oli. Tosin se ulkonäkö ei minulle naisena niin paljoa merkitse,kuten teille kulahtenaielle miehille,kun jotain nuorikkoa epätoivoisesti yritätte hakea.
Tosiaan suosittelen sinulle myös sitä peiliin katsomista ja kenties myös korvien välien tutkiskelua. - - vilma -
Minä kävin myös katsastamassa miesten treffikuvia
ja täytyy sanoa, että ikäluokkamme miehet eivät ole sen komeampia kuin kuvailemasi naiset.
Kyllä asia kuulkaa on niin, että elämän merkit näkyvät kasvoilla/vartaloilla ja niin kuuluu näkyäkin.
Kehoitan sinua peilin eteen ja kerrot sitten meille, miltä näytät.
Niin jotta onnea vaan valioyksilön etsinnöissäsi
älä pety, jos sellaisen löydettyäsi, et itse ehkä kelpaakaan. Kannattais hiukan joskus ajatellakin, jotakin.... - RosaLiiin
Kyllä olen ihan tositarkoituksella laittanut kuvani treffipalstalle.
Mukavaa kun kävit vilkaisemassa.
Kovin tosin karsinoit meitä naisia, huomasit kaksoisleukani, totesit siviilisäätyni, koulutuskin sinulle merkitsee, repsahduskin on suhteellista.
Mutta kuitenkin käyt siellä ja sanot vielä ihailevasi.
Olen puolestani joutessani joskus katsellut miesten kuvia ja profiileja.
Muutamia herroja olen tavannut ja sillä kokemuksella voin kertoa, että kyllä minäkin kummastelen.
Naiset mielestäni kertovat rehellisesti asioita mutta miehet, huh huh.
Samat herrat välillä kertovat kuinka he nyt ovat löytäneet elämänsä naisen
ja jo muutaman kuukauden päästä, taas etsivät uutta viehättävää hyvin koulutettua naista elämäänsä.
Joskus tulee mieleen, että naiset etsivät juuri sitä elämänsä miestä näiltä treffipalstoilta,
kun taas miehet hakevat vain kevyttä seuraa.
Siksi niin harvoin etsijä löytää etsimänsä.
Mutta mitäänhän ei voi yleistää, kyllä sieltä moni on jopa rakkauden löytänyt elämäänsä.
Kummastelet miksi siellä oikein ollaan.
Jokaiselta löytyy tietysti oma motiivi, etsiä elämänkumppania, seuraa, seksiä, vaihtelua elämäänsä, mikä kullakin.
Yksi tärkeimmistä syistä lienee ihmisen peruskaipuu: ihmisen ikävä toisen luo.Sanot asian juuri niinkuin itsekin asiaa ajattelen.
Jokaisella on omat ajatukset kun treffi ilmoituksen laittaa tai siihen vastaa. Vaatimukset tai toiveet vaihtelevat, miehillä toive näyttää olevan nuoremman löytäminen. Liekö sitten treffien lukumäärä tärekämpi kuin treffeillä tavattujen laatu, vai vaihtelunhaluko?
Tuskin kaikki ikäisemme naiset ovat toivottomia tapauksia ikäisillemme miehille.
Kun kuvanikin on treffipalstalla ollut, kylläpä sinne noita nuorempia treffihalukkaita miehiä enemmistö ilmaantuu yhteystietoineen viestin jättäjinä.
Parempi kävellä enemmän tuolla ihmisvilinässä, jos siellä sattuisi vastaantulijaan kompastumaan. Jos kolahtais kohdalle ihan live elämässä! Näkisi mieskin kaksoisleuan ja vyötärömakkarat heti, ei kuvitelmissa, mikäli niitä sattuu naisessa inhoamaan, tai ihalilemaan. Sellaisiakin miehiä kuulemma on olemassa!- ea.nn
Tuoksuvattu kirjoitti:
Sanot asian juuri niinkuin itsekin asiaa ajattelen.
Jokaisella on omat ajatukset kun treffi ilmoituksen laittaa tai siihen vastaa. Vaatimukset tai toiveet vaihtelevat, miehillä toive näyttää olevan nuoremman löytäminen. Liekö sitten treffien lukumäärä tärekämpi kuin treffeillä tavattujen laatu, vai vaihtelunhaluko?
Tuskin kaikki ikäisemme naiset ovat toivottomia tapauksia ikäisillemme miehille.
Kun kuvanikin on treffipalstalla ollut, kylläpä sinne noita nuorempia treffihalukkaita miehiä enemmistö ilmaantuu yhteystietoineen viestin jättäjinä.
Parempi kävellä enemmän tuolla ihmisvilinässä, jos siellä sattuisi vastaantulijaan kompastumaan. Jos kolahtais kohdalle ihan live elämässä! Näkisi mieskin kaksoisleuan ja vyötärömakkarat heti, ei kuvitelmissa, mikäli niitä sattuu naisessa inhoamaan, tai ihalilemaan. Sellaisiakin miehiä kuulemma on olemassa!Ainakin galleriapalstalle olet pannut niiiiin ihastuttavan kuvan!!!
- tahvo .
Kaksoisleukaa ei edes huomannut, repsahdushan ei sovi lainkaan tapaukseesi. Kirjallinen esitystapasi kielii hyvästä tyylitajusta ja koulutuksen tasosta.
- katsomassa
On se niin sääli,että tämänkin palstan papoilla on vielä arvomaailma noin lapsellinen,mutta eikös sitä sanota,että vanhetessaan tulee uudestaan lapseksi.
- Puheisiin uskonut
Teinpä treffit, oli valokuva ja kaunis *avoin* kertomus, keskustelimme muutamia tunteja viikon/2viikon ajan.
Tapaamispaikka oli siisti kesäkahvila. vaan mitäs minä näinkään?
Kuva oli otettu ehkä 40 kg aikaisemmin ja puheet lainattu tai joku kirjoitteli, siihen jäi kahvitkin juomatta, sanaakaan sanomatta.
Kävelin lenkin parkkipaikalla ja nauraen kotiin !!! - Puheisiin uskonut
Puheisiin uskonut kirjoitti:
Teinpä treffit, oli valokuva ja kaunis *avoin* kertomus, keskustelimme muutamia tunteja viikon/2viikon ajan.
Kuva oli otettu ehkä 40 kg aikaisemmin ja puheet lainattu tai joku kirjoitteli, siihen jäi kahvitkin juomatta, sanaakaan sanomatta.
Kävelin lenkin parkkipaikalla ja nauraen kotiin !!!Olen nainen!
- Kiitti riitti
Puheisiin uskonut kirjoitti:
Kävelin lenkin parkkipaikalla ja nauraen kotiin !!!Minulla on samanlainen kokemus. Laitoin sinkkuna ollessani treffeihin ilmoituksen ja kuvani. Alkoi tosi mäihä. Pääsääntöisesti vonkaajat olivat nuoria miehiä, mutta etsin noin ikäistäni. Luin viehättävän treffi-ilmoituksen ja kuvatkin olivat hyvännäköisestä miehestä. Kirjoiteltiin ja tehtiin treffit Hesaan, jonne työmatkani osui.
Seisoin eräällä paikallisella asemalla ja kännykkä soi, mies istui autossa kauenpana, menin autolle ja istuin hänen viereensä. Tarkkaan katsellessani tunnistin jotain kuvan miehestä. Vaikka olin häntä noin kymmenen vuotta vanhempi autossa istui vierekkäin kaunotar ja hirviö.
Ei siitä sitten sen enempää. - sanottu ....
Kiitti riitti kirjoitti:
Minulla on samanlainen kokemus. Laitoin sinkkuna ollessani treffeihin ilmoituksen ja kuvani. Alkoi tosi mäihä. Pääsääntöisesti vonkaajat olivat nuoria miehiä, mutta etsin noin ikäistäni. Luin viehättävän treffi-ilmoituksen ja kuvatkin olivat hyvännäköisestä miehestä. Kirjoiteltiin ja tehtiin treffit Hesaan, jonne työmatkani osui.
Seisoin eräällä paikallisella asemalla ja kännykkä soi, mies istui autossa kauenpana, menin autolle ja istuin hänen viereensä. Tarkkaan katsellessani tunnistin jotain kuvan miehestä. Vaikka olin häntä noin kymmenen vuotta vanhempi autossa istui vierekkäin kaunotar ja hirviö.
Ei siitä sitten sen enempää.kaunotar ja HIRVIÖ , voin kuvitella tunteesi , en voi muuta kuin nauraa ,saman kokenut ,HEH HEH HEEEEE ,kyllä jalkoja löyty sen jälkeen juoksin mutkat suoriksi heh heh heeeeeee.
- mielestäni me
vanhat ,yli kuusikymppiset ,hakiessamme ystävää ,haemme sitä mennyttä nuoruutta ,jota ei löydy enään mistään muualta kuin omasta mielikuvitus maailmasta ,siksi petymme kohdatessamme ikäisemme livenä ,kauhistumme miltä todellisuudessa ikäisemme näyttää , emme siis hyväksy itseämme sillä olemmehan itse juuri yhtä vanhan näköisiä jota emme ymmärrä ,koska elämme mielikuvitus maailmassa meneessä nuoruudessa ,toivoisinkin ainakin omalla kodalla säilyttäväni todellisuuden tajun ,siksi katsonkin joka päivä peiliin todetakseni "olenko tuo mummo todellakin minä "sen jälkeen näkemäni papparaiset näyttääkin mukiinmeneviltä ovathan he saman ikäisiä , meillä vanhoilla on kumminkin paljon lämpöä hellyytä ja elämän kokemusta jota voimme toisillemme antaa lahjaksi .
- kiitti riitti
Kirjoitit asian ytimeen, hyvä kommentti.
Olen oppinut hyväksymään ikäni vaikka kovasti panin aluksi hanttiin ja kuvittelin yhtä sun toista. Nyt elämäni on seestynyt ja vierelläni vaeltaa itseäni vanhempi, lämmin aikuinen mies. - katsomassa
Me naiset sen ikääntymisen tajuamme paremmin.
Ei minun tulisi mieleenikään hakea treffipalstoilla itseäni kymmeniä vuosia nuorempaa miestä,toki sellaisia tuolla live-elämässä viereen yrittää tulla.
Luullakseni mies ei katso peiliin vaan katselee sitä vanhaa armeijassa otettua valokuvaansa.
- ellun kana
Olen toki käynyt kurkkaamassa treffisivuilla, kyllä siellä meikäläisen ikäiset herrat etsivät 10 – 20 vuotta nuorempaa seuraa. Suuret luulot näyttää olevan itsestään.
Keskivertonaiselle kaveriksi kävisi ihan tavallinen täysipäinen mies, joka ei ole juoppo. Ei sellaisia todellisuudessa ole. Netissä jokainen voi olla sitä mitä huvittaa.
Vastaan se kumppani tulee jossain jos on tarkoitettu. Nettideittailuun en usko. Vanhempani tapasivat kirjeenvaihtoilmoituksen kautta, sen ajan netti. Siitä oli seurauksena viisikymmenvuotinen sota. - meikäläinen n.
Siinähän kansa kohisis jos laittais kuvansa ja yleensä sama nimimerkki. Ei ole tullut mieleeni.
Vapaaehtoisuuteen luotan aina. Jos halua itseni julkisuuteen haluan vaikuttaa siihen itse. - beessisloggi
aivan luvattoman ilkeä ja tahditon, laitoit sitten missä hengessä tahansa aloituksesi.
- tahvo´
Voihan sen noinkin kokea.
Useimmat kirjoittajat edellä ovat lähteneet siitä, etteivät miesten vastaavat esittelyt ole yhtään parempia, ovat jopa harhaanjohtavia ja etteivät miehet juuri hae seuraa tästä ikäluokasta. Miksi hakisivatkaan?
Miehilläkin on omat tarinansa nettituttavuuden tapaamisista. Eräskin oli käynyt useampaa sellaista tapaamassa. Eivät ne tehneet suurtakaan vaikutusta. Monet olivat eri tason alkoholisteja, kaupungin vuokrataloissa asuvia, eräät jopa höppänöitä. Saipa kaveri tarpeekseen nettituttavuuksista. - mutta,mutta
tahvo´ kirjoitti:
Useimmat kirjoittajat edellä ovat lähteneet siitä, etteivät miesten vastaavat esittelyt ole yhtään parempia, ovat jopa harhaanjohtavia ja etteivät miehet juuri hae seuraa tästä ikäluokasta. Miksi hakisivatkaan?
Miehilläkin on omat tarinansa nettituttavuuden tapaamisista. Eräskin oli käynyt useampaa sellaista tapaamassa. Eivät ne tehneet suurtakaan vaikutusta. Monet olivat eri tason alkoholisteja, kaupungin vuokrataloissa asuvia, eräät jopa höppänöitä. Saipa kaveri tarpeekseen nettituttavuuksista.se sisäinen kauneus.Ja luonne.Ihminen on sennäköinen kun on.
- katsomassa
tahvo´ kirjoitti:
Miehilläkin on omat tarinansa nettituttavuuden tapaamisista. Eräskin oli käynyt useampaa sellaista tapaamassa. Eivät ne tehneet suurtakaan vaikutusta. Monet olivat eri tason alkoholisteja, kaupungin vuokrataloissa asuvia, eräät jopa höppänöitä. Saipa kaveri tarpeekseen nettituttavuuksista.Pari sinun viestiäsi lukeneena osaan jo tekstistäsi kertoa millainen olet ulkoisesti ja sisäistä minää sinulla ei olekkaan.
Anteeksi ilkeät sanani,mutta itse tämän ketjun aloitit,joten kestä. - beessisloggi
tahvo´ kirjoitti:
Miehilläkin on omat tarinansa nettituttavuuden tapaamisista. Eräskin oli käynyt useampaa sellaista tapaamassa. Eivät ne tehneet suurtakaan vaikutusta. Monet olivat eri tason alkoholisteja, kaupungin vuokrataloissa asuvia, eräät jopa höppänöitä. Saipa kaveri tarpeekseen nettituttavuuksista.yltiörehellisyys ja kiltteys mm. ovat syitä siihen, ettei itselleni sovi treffipalsta miehen etsimiseksi.
Rehellisyys vaikeuttaa siten, etten voisi kuvitellakaan vastaavani kenellekään jonka asettamat ylärajat ylitän vaikka yhdellä kilolla tai puolella vuodella. Tai jos alitan koulutusvaatimukset. Eihän tässä kerjuulla olla.
En myöskään luultavasti osaisi luontevasti jatkaa tilanteesta, jossa olen ensin ollut jonkinlaisella tuoteselostuksella oleva pakkaus marketin hyllyllä. Tai olla jatkamatta, siinä tulee kiltteys ongelmaksi.
Muistakaan syistä se ei minulle sovi, arvostan miehessä asioita jotka eivät noista profiileista käy ilmi, tai joita olisi vaikea omiin vaatimuksiin laittaa. (Olen yrittänyt, kesken on jäänyt).
Niitä (lievästi kadehtimiani), jotka ovat rehellisesti, vilpittömästi ja avoimesti laittaneet itsensä peliin kuvineen kaikkineen, niitä kohtaan sinä olet mielestäni ilkeä ja tahditon. - Kiinnostus herä´s))))---
tahvo´ kirjoitti:
Miehilläkin on omat tarinansa nettituttavuuden tapaamisista. Eräskin oli käynyt useampaa sellaista tapaamassa. Eivät ne tehneet suurtakaan vaikutusta. Monet olivat eri tason alkoholisteja, kaupungin vuokrataloissa asuvia, eräät jopa höppänöitä. Saipa kaveri tarpeekseen nettituttavuuksista.Tahvo, kaupungin asuntoja on niin monen tasoisia. On työsuhde, sairaalan, päiväkodi, lastenkodin. On rivareita parhaalla puisto alueella. Miten voit tasapäistää kaikki?
Mikäs sinun koulutus, ikä, paino, pituus,auto,kesämökki,onko hiuksia, minkä k
okonen jalka?
OLETKO SE VALIO YKSILÖ?? - OMAKOTITALON
tahvo´ kirjoitti:
Miehilläkin on omat tarinansa nettituttavuuden tapaamisista. Eräskin oli käynyt useampaa sellaista tapaamassa. Eivät ne tehneet suurtakaan vaikutusta. Monet olivat eri tason alkoholisteja, kaupungin vuokrataloissa asuvia, eräät jopa höppänöitä. Saipa kaveri tarpeekseen nettituttavuuksista.omistavaa hyvännäköistä naishenkilöä, kenen kanssa hän voisi huvitella niin kauan kuin rouvan rahat riittävät. Ymmärsinhän oikein?
Juuri edellämainittu naistyyppi, asunto myös ulkomailla, muttei höpsähtänyt. - savolainen adonis
Kiinnostus herä´s))))--- kirjoitti:
Tahvo, kaupungin asuntoja on niin monen tasoisia. On työsuhde, sairaalan, päiväkodi, lastenkodin. On rivareita parhaalla puisto alueella. Miten voit tasapäistää kaikki?
Mikäs sinun koulutus, ikä, paino, pituus,auto,kesämökki,onko hiuksia, minkä k
okonen jalka?
OLETKO SE VALIO YKSILÖ??Tuossa on nyt puheenvuoro, joka paljastaa paljon kirjoittajasta, joka kieltämättä voisi olla parempi, ainakin suomen kielen oikeinkirjoituksen osalta.
Käsitelläänpä siksi, pelkästään opiksi, kirjoittajan tekemät kirjoitusvirheet.
- "puisto alueella", pitää olla: puistoalueella
- "sinun koulutus", pitää olla: koulutuksesi
- "Mikäs sinun koulutus ...", outo ja virheellinen lauserakenne
- "kokonen", pitää olla: kokoinen
- "VALIO YKSILÖ", pitää olla valioyksilö.
"Onko hiuksia?" - On kyllä, mutta ei niitä myydä. Mihin niitä tarvitset?
Tässä kaupungin asunnoilla tarkoitetaan luonnollisesti sellaisia asuntoja, jotka eivät ole työsuhdeasuntoja ja joissa asuvat pummit, työnvieroksujat, somalit, venäläiset ym.
Tuskin täällä kukaan väittää olevansa valioyksilö, ei meikäläinenkään. - tahvo'
OMAKOTITALON kirjoitti:
omistavaa hyvännäköistä naishenkilöä, kenen kanssa hän voisi huvitella niin kauan kuin rouvan rahat riittävät. Ymmärsinhän oikein?
Juuri edellämainittu naistyyppi, asunto myös ulkomailla, muttei höpsähtänyt.Muuten aivan oikein, mutta Tahvo ei suinkaan haluaisi törsätä naishenkilön rahoja.
Säästeliäästi ja viisaasti sellaisessa taloudessa elettäisiin ja omaisuutta kartutettaisiin. Tahvokaan ei ole mikään tyhjätasku eikä muutenkaan viihdy köyhien seurassa.
Ottamatta enempää kantaa, tuo viimeinen lause joka alkaa miksi, sai vastaamaan.
Ehkä treffipalstalta seuraa etsivät naiset(kin) ovat yksinäisiä, ehkä arkojakin menemään yksin sellaisiin paikkoihin joissa vastakkaiseen sukupuoleen voi tutustua, edes kohdata.
Kaikki eivät istu pubissa olut tai drinkkilasi kädessä, eivät käy tanssimassa, tai harrastukset ovat sellaisia joissa on vain samaa sukupuolta olevia ihmisiä.
Siksi, juuri siksi minäkin sieltä treffeistä aikani seuraa etsin, mutta eipä ole tärpännyt, olen liian vanha ikäisilleni miehille, nuorille kyllä kelpaisi jos etsisin rakastajaa, mutta kun olenkin etsinyt vertaistani, ikäistäni, tai vanhempaa miestä joka arvostaisi minua juuri minuna, ei verraten johonkin nuoruuden ihanteeseen tai kaunottareen.
Sujuu tämä elämä ilman miestäkin.- billy-boy^
Mitä samanikäiset miehet varovat 60 -naisissa; tarkastellaanpa ongelmaa keskeisen seikan, siviilisäädyn pohjalta:
- neito; kiinnostaa mutta samalla herättää vahvoja epäilyksiä, kun ei ole aikaisemminkaan kenellekään kelvannut; valintaa voisi verrata uhkapeliin: voi onnistuakin
- leski; muistelisi usein edesmennyttä miestään ja hänen paremmuuttaan kaikkiin muihin ja erityisesti uuteen valittuun verrattuna; kuitenkin huomattavasti parempi valinta kuin seuraava
- eronnut: ei luotettava kun on jo aikaisemmin jättänyt miehensä (vrt. rikollinen, joka helposti syyllistyy uudelleen rikokseen); vähiten toivottu
- naimisissa oleva: on näköjään kelvannut ja kelpaa edelleen, niinpä paras ja luotettavin kaikista, mutta on jonkin verran esteellinen.
Suo siellä, vetelä täällä, sanotaan. Älkää siis ihmetelkö, te haku päällä kulkevat. billy-boy^ kirjoitti:
Mitä samanikäiset miehet varovat 60 -naisissa; tarkastellaanpa ongelmaa keskeisen seikan, siviilisäädyn pohjalta:
- neito; kiinnostaa mutta samalla herättää vahvoja epäilyksiä, kun ei ole aikaisemminkaan kenellekään kelvannut; valintaa voisi verrata uhkapeliin: voi onnistuakin
- leski; muistelisi usein edesmennyttä miestään ja hänen paremmuuttaan kaikkiin muihin ja erityisesti uuteen valittuun verrattuna; kuitenkin huomattavasti parempi valinta kuin seuraava
- eronnut: ei luotettava kun on jo aikaisemmin jättänyt miehensä (vrt. rikollinen, joka helposti syyllistyy uudelleen rikokseen); vähiten toivottu
- naimisissa oleva: on näköjään kelvannut ja kelpaa edelleen, niinpä paras ja luotettavin kaikista, mutta on jonkin verran esteellinen.
Suo siellä, vetelä täällä, sanotaan. Älkää siis ihmetelkö, te haku päällä kulkevat.Toitkin esiin juuri ne miesnäkökulmat joita naisena olen pohtinut.
Samoin tuntuu menevän.
Käyttämättömän kanssa ei uskalla riskeerata, tiedä mitä pinttyneitä tapoja jo omaksunut.
Yleensä paras puoliso on se kuollut puoliso, koska aika kultaa muistot.
Hyvät ovat naimisissa, vai ovatko, sietää sitäkin epäillä kun kuuntelee naimisissa olevia.
Kauneimmat kukat keräävät perhoset, joten ei jokaíseen nokkoseenkaan perhosta voi odottaa. Kukasta kukkaan liiteleviä pörrääjiä riittää kyllä kaikille niityille.
Pitää vain osata pitää silloin haavinsa piilossa, ettei pyydystä vahingossa väärää lajia.
- Natascha.
oLLOs hUOLETi TAHVO, nimi on enne. Tavan tahvo.
Kukaan tuskin sulle tyrkyllä on kirjoitustesi perusteella. Ruudinkeksiä tahvo.- savolainen adonis
Siinäpä onkin nyt esimerkki yhdestä toiverikkaasta ja samalla puutteellisen kirjoitustaidon omaavasta palstalaisesta.
Oikea kirjoitustapa on "ruudinkeksijä", ei *ruudinkeksiä, hah-hah-haaa.
Taitaa siinä olla liikkeellä joku kyseiselle palstalle kuvansa pannut tai ainakin lihava nainen, joka on kirjoittelusta vähän ottanut nokkiinsa.
- misislisbet
Voi pyhä yksinkertaisuus, tahvanainen sun kirjoitustasi.:/.
Minun ei ole tarvinnut vielä kuvaani hävetä, enkä ko. palstalta aijo jatkossakaan ketään etsiä.
Naurussa oli pitelemistä kun avo-avokkini oli joissain sukunsa juhlissa, ja kertoi serkuistaan joita ei ollut 20 vuoteen nähnyt.
Siis, miten vanhan näköisiä he olivat jne...
Hain peilin, ja sanoin et katso he varmasti ajattelivat samoin :).
Näin se menee, itsestään ei huomaa, kun useinkin peiliin katsoo, ja liikapaino taas on jokaisen oma asia, monasti se johtuu jopa jostain lääkityksen mukanaan tuomasta , ei löhöämisestä.
Minen ainakaan huolisi kovinkaan paljon itseäni nuorempaa miestä, mut en vanhempaakaan.
Hoitaa saan tarpeeksi työssäni,"muruni" on 4v nuorempi.
Kunhan vain kaikki "paha" pysyisi poissa, en valita mistään, vaik niitäkin hetkiä välillä "pienisieluiseen" ajatusmaailmaani mahtuu :)).- hilema .
Jos on vanhan näköinen, se ei ole vielä mikään ongelma. Kaikkihan tässä koko ajan vanhetaan.
Jos on lihava ja repsahtanut, niin se ei vedä puoleensa ketään.
- 1943
olla näytillä, vaikka ulkonäköni on ihan OK. Kaksoisleukaa ei ole ja hymyilen, niin että ehjä hammasrivi näkyy. Ei ole vielä ollut millään treffipalstalla kuvaa eikä tekstiä. Voin laittaakin johonkin lehteen ihan uteliaisuudesta. Minulle sopisi vaikka vanhanaikaisesti kirjeenvaihto ilman muita tavoitteita. Kirjoitustyyli ja ääni vaikuttaa melko paljon siihen kuvaan, jonka henkilöstä saa.
- nikoteemus --
Internetissä tapahtuvassa kirjeenvaihdossa ei tietysti ole paljoa merkitystä sillä, minkä kokoinen tai näköinen kirjoituskumppani on.
Henkinen puoli alkaa kyllä avautua varsin pian kirjeenvaihdon myötä ja sehän oikeastaan tärkeämpää ja antavampaa onkin.
Kaksoisleukakaan ei ole mitenkään kohtuuton rasitus, voi olla jopa somistus, ja lihavat ihmiset ovat usein mukavia ja leppoisia; ei ole ihme, että juuri pullukat ovatkin niin monen miehen mieleen, vakavassakin tarkoituksessa.
Parasta olisi harkita huolellisesti, ennen kuin panee kuvansa ja hakutietonsa Internetiin.
Meikäläinenkään ei tietämänsä mukaan ole onneksi - ainakaan nimeltä mainittuna - missään kuvassa Internetissä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .17810276Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde523495Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja493233- 642855
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että2042207- 1162193
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai252013Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä671628Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t221426Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1121376