"Botuliinia (Botox) ruiskuttamalla pienissä määrin em. purentalihakseen saadaan hampaiden narskuttelu täysin loppumaan perussyystä riippumatta."
Onko kellään kokemuksia? Voiko käydä niin että purentalihakset lakkaavat kokonaan toimimasta?!?
Inhottaa ajatus käyttää purentakiskoa eikä se vaikuttane puremiseen, vaan suojaa hampaita. Lääkkeillä en halua hoitaa ongelmaa; muita lääkityksiä on aivan tarpeeksi.
Narskutus + botox
2
831
Vastaukset
- katsella netistä
Haluaisin itsekin kuulla jonkun sellaisen ihmisen mielipiteen, joka on botuliinia käyttänyt! Laitan tähän, mitä lääkäreiden Käypä hoito-suosituksessa sanotaaan. Olen yrittänyt ottaa selvää, mitä haittavaikutuksia tästä voisi olla. Yleinen haittavaikutus on nielemisvaikeudet, jotka kestävät yleensä viikosta kolmeen viikkoon. Oikein pahassa nielemisongelmassa on se vaara, että vetää ruokaa henkeen ja se on vaarallista, mutta kai se on myös erittäin harvinaista. Botuliini ei välttämättä sovi kaikkien lääkkeiden kanssa.
"Botuliini lamaa sulkijalihakset, mutta hoidon jatkuva uusimistarve ja epätietoisuus pitkäaikaisvaikutuksista on vähentänyt innostusta tämän aineen käyttöön...
...Botuliinin käyttö leuan sulkijalihasten lamaamiseksi tehoaa bruksismiinkin ja on usein ainoa tehokas keino vaikeiden tilanteiden hallintaan. Hoito joudutaan kuitenkin toistamaan yhä uudelleen. Siksi alkuinnostus siihen on laantumassa. Pitkäaikaisvaikutuksista ei ole vielä tietoa." - Youshallnotgo
Olli Teronen varmaan kyseessä. VARO! Todella huonoja kokemuksia!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!1422453Näetkö feminismin uhkana
Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?1961157Tykkäätkö halaamisesta?
Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo1101067Hinduilu on suurta eksytystä
tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa389930Malmin tapaus on järkyttävä
Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi296888- 66858
- 53841
- 89837
- 46829
- 51743