Mullan syönti

Mullan syöjä

Minulla on hirvittävä himo hiekkaan, hiekkapölyyn ja lahoavaan ainekseen. Aluksi riitti, että haistelin hiekkapölyä, mutta nälkähän kasvaa syödessä. Hinku on todella niin kova, että näin kaupunkilaisena ostin pussin kukkamultaa, jota olen syönyt pieninä annoksina.

Kysyin asiasta ihan oikealta lääkäriltä netin kautta (maksullinen palvelu), mutta sain vastaukseksi vain arvelun siitä, että syy voisi olla psykiatrinen. Tuskin. Mitään muuta elämässäni ei pielessä ole: maan syömisen lisäksi mikään ei erota minua tavallisesta, työssäkäyvästä ihmisestä. Arvelin kyseessä olevan jokin puutetila, mutta ei lääkäri siihenkään näkemykseen yhtynyt.

Kaksi kysymystä: 1) miksi minun tekee todella paljon mieli syödä hiekkaa, multaa ja lahoavia kasvinaineksia? 2) Mitä vahinkoa tämä voi aiheuttaa? Pienet annokset kukkamultaa ovat aiheuttaneet lähinnä kevyttä ripulia. Mitä tapahtuisi, jos söisin suurempia määriä multaa? Mullan alle? En ole koskaan himoinnut mitään syötävää niin paljon, kuin nyt himoitsen multaa. Kukkamultaa. Järjetöntä.

13

3581

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tosissasi.

Siitähän voi tulla matoja,jotka jäystävät sisikuntaa.

• kaikkea kuullut

Olen kuullut hiekan syönnistä ennenkin. Mullan syönnistä en koskaan. Jokatapauksessa jos syöt multaa tai hiekkaa niin se pitäisi paistaa tai keittää ensin jottei tule matoja tai muita loisia.
      Ainakaan hiekan syönnistä ei kait juuri muuta haittaa pienissä määrissä ole kuin, että hampaat kuluu. Suosittelisin silti kokeilemaan hivenaine valmisteita, ekstra kalkkia ja hiukan sinkkiä kaveriksi jos himo siitä vaikka hellittäisi.

• sioille sovi,

koska sen syönnin sanotaan rikkovan suolet. Hiekanjyvänen voi mennä myös umpisuoleen, joka tulehtuu ja pitää leikata pois.

• multa

mun ei tee mieli syödä, vaan haluan kaivaa ja haistella multaa. paljain jalon haluan kaivautua hiekkaan varpaillani

• asiakorjaantui

Vanha aloitus, mutta minullakin oli aikoja kun himoitsin multaa. Epäilin kyllä itse syyksi kivennäisaineiden puutetta.

• Kalkinpuute

Yleinen vaiva varsinkin raskaanaolevilla naisilla. Osoittaa hivenaineiden puutetta.

• multaville

hei itse syön multaa joka päiv noin 5kg eikä oo ollu mitää onkelmia niiin naisien kuin muunkaan teveydan vuoksi

• gggrrrrr

Kukkamullat on valmiiksi lannoitettuja, lannoite on myrkkyä ihmiselle, ei syötäväksi tarkoitettu.

• normiravinto

Monesko raskauskuukausi menossa?

• TeroTertzaAnteroMäättä

moika mö olen törö ja mä ei anta sulle oste jossä kiusa mua ja kuin pääsen pois täältä sairaalat nin mä muutan turkuun enkä anna oste kenelekään vain jios olet mukava muta ei anna oste kenelekään parasilta kuin kiusaavat, olen myös romantinen ja osaan myös hemotella, minä tarvitsee ystäviä

• Picapica

Pica oireyhtymä

• laitadildopeppuun

mulla on sellanen ongelma että syön paskaa.varsinki sitä ripulia muodossa olevaa vihreetä.
      aina kun käyn veskissä niin laitan kupin alle ja syön ketsupin kanssa....

onko kohtalotovereita?

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla

Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e
      Pirkanmaa
      316
      8095
    2. Jos yhdistät nimikirjaimet

Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne
      Ikävä
      97
      6309
    3. Jos olisit täällä

Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä
      Ihastuminen
      174
      3651
    4. Kyllä se taitaa olla nyt näin

Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee
      Ikävä
      38
      2346
    5. Oletko katkera kun

Et saanut kaivattuasi
      Ikävä
      66
      2260
    6. Paljon niitä puheita

susta liikkuu. 🤮
      Tunteet
      39
      2153
    7. Odotan että sanot

Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san
      Ikävä
      22
      2136
    8. Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea

Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.
      Maailman menoa
      196
      2004
    9. Mitä haluat sanoa tällä hetkellä

Hänelle 🫶 ⬇️
      Ikävä
      83