Mullan syönti

Mullan syöjä

   
Minulla on hirvittävä himo hiekkaan, hiekkapölyyn ja lahoavaan ainekseen. Aluksi riitti, että haistelin hiekkapölyä, mutta nälkähän kasvaa syödessä. Hinku on todella niin kova, että näin kaupunkilaisena ostin pussin kukkamultaa, jota olen syönyt pieninä annoksina.

Kysyin asiasta ihan oikealta lääkäriltä netin kautta (maksullinen palvelu), mutta sain vastaukseksi vain arvelun siitä, että syy voisi olla psykiatrinen. Tuskin. Mitään muuta elämässäni ei pielessä ole: maan syömisen lisäksi mikään ei erota minua tavallisesta, työssäkäyvästä ihmisestä. Arvelin kyseessä olevan jokin puutetila, mutta ei lääkäri siihenkään näkemykseen yhtynyt.

Kaksi kysymystä: 1) miksi minun tekee todella paljon mieli syödä hiekkaa, multaa ja lahoavia kasvinaineksia? 2) Mitä vahinkoa tämä voi aiheuttaa? Pienet annokset kukkamultaa ovat aiheuttaneet lähinnä kevyttä ripulia. Mitä tapahtuisi, jos söisin suurempia määriä multaa? Mullan alle? En ole koskaan himoinnut mitään syötävää niin paljon, kuin nyt himoitsen multaa. Kukkamultaa. Järjetöntä.

13

2603

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tosissasi.

      Siitähän voi tulla matoja,jotka jäystävät sisikuntaa.

    • kaikkea kuullut

      Olen kuullut hiekan syönnistä ennenkin. Mullan syönnistä en koskaan. Jokatapauksessa jos syöt multaa tai hiekkaa niin se pitäisi paistaa tai keittää ensin jottei tule matoja tai muita loisia.
      Ainakaan hiekan syönnistä ei kait juuri muuta haittaa pienissä määrissä ole kuin, että hampaat kuluu. Suosittelisin silti kokeilemaan hivenaine valmisteita, ekstra kalkkia ja hiukan sinkkiä kaveriksi jos himo siitä vaikka hellittäisi.

      • sioille sovi,

        koska sen syönnin sanotaan rikkovan suolet. Hiekanjyvänen voi mennä myös umpisuoleen, joka tulehtuu ja pitää leikata pois.


    • multa

      mun ei tee mieli syödä, vaan haluan kaivaa ja haistella multaa. paljain jalon haluan kaivautua hiekkaan varpaillani

    • asiakorjaantui

      Vanha aloitus, mutta minullakin oli aikoja kun himoitsin multaa. Epäilin kyllä itse syyksi kivennäisaineiden puutetta.

    • Kalkinpuute

      Yleinen vaiva varsinkin raskaanaolevilla naisilla. Osoittaa hivenaineiden puutetta.

    • multaville

      hei itse syön multaa joka päiv noin 5kg eikä oo ollu mitää onkelmia niiin naisien kuin muunkaan teveydan vuoksi

    • gggrrrrr

      Kukkamullat on valmiiksi lannoitettuja, lannoite on myrkkyä ihmiselle, ei syötäväksi tarkoitettu.

    • normiravinto

      Monesko raskauskuukausi menossa?

    • TeroTertzaAnteroMäättä

      moika mö olen törö ja mä ei anta sulle oste jossä kiusa mua ja kuin pääsen pois täältä sairaalat nin mä muutan turkuun enkä anna oste kenelekään vain jios olet mukava muta ei anna oste kenelekään parasilta kuin kiusaavat, olen myös romantinen ja osaan myös hemotella, minä tarvitsee ystäviä

    • Picapica

      Pica oireyhtymä

    • laitadildopeppuun

      mulla on sellanen ongelma että syön paskaa.varsinki sitä ripulia muodossa olevaa vihreetä.
      aina kun käyn veskissä niin laitan kupin alle ja syön ketsupin kanssa....

      onko kohtalotovereita?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      13
      1305
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1245
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      62
      1150
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1018
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      996
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      995
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      8
      974
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      962
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      961
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      960
    Aihe