eli olen syönyt 5kk diane nova pilsuja lievään akneen,finnit on kyllä lähtenyt jne,mutta alusta asti mulla ollut iha hirveetä pahoinvointia niistä ja oksentelua ja ihan järkyttäviä migreenikohtauksia,olenki tullut siihen tulokseen että ne eivät sovi mulle,koska lääkäri sanoi että syö 3kk ja kato että oireet yleensä helpottuu mutta ei mulla,en jaksa tätä koko aikasta pahaa oloa ja olen lihonutkin varmaan 5kg tänä aikana,haluan lopettaa pilsut mutta nyt vasta ihoni alkanut parantuu joten palaako finnit pahempana takas,joku lekuri sano että koska olen syönyt vasta 5kk ni voi olla että ei tule mitää..millaisia kokemuksia teillä on? kauanko olitte syöneet kun lopetitte? kiitos kaikille jotka vastaavat!
Diane novat lopettaneet
neitisinkku86
1260
0Äänestä
Muut lukivat myös
Odottaa vastausta
Näihin keskusteluihin ei ole vielä vastattu. Ole ensimmäinen.
Vastaukset 1
Vanhimmat
mä lopetin diane novat noin 6 kk käytön jälkeen, tai gyne suorastaan vaati lopettaan.
mun paino nousi ihan hirveesti, verenpaine nousi, vuoto ei tasoittunut ollenkaan, vuosin 3-4 viikkoa putkeen aina kun menkat alko...
aloin saamaan tosi pahoja migreenikohtauksia kans. jatkuvasti oksetti ja huono olo
mulla oli diane nova hirsutismin ja pco:n takia, mulla ei ginniongelmia ollut mutta kaikkea muuta mahdollista mitä pco tekee...
mut nyt tuntuu et kauheesti alkanut tuleen finnejä muttei vielä mitää oikee aknejuttua, ja kuitenkin jo 2 kk kun pillerit lopetin eikä sitä ennen ollu mitää et ehkä ne vaan on tullu sit ihan muusta...
mut mun olo kyl helpotti aikaslailla kun lopetin noi