Kreationismi huonossa hapessa

uskon nimissä

Kreationismia vastaan on kasaantunut jo niin paljon todisteita, että sitä ei taideta enää uskonpiireissä sulattaa. Onko krekoja enää muualla kuin tällä palstalla?

10

598

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • elinavaan

Kohta sut ristiinnaulitaan :)

Ihan hauska.

• Helluntailaisten yms. lahkojen salaseuroissa harjoitetaan ko. aihepiirin syvällistä tutkiskelua, esimerkiksi sen ylivertaisuutta evo-oppiin nähden, joka on taasen heidän itse keksimänsä ala, jolla ei ole mitään tekemistä evoluutiobiologian ja sen eri tieteenhaarojen kanssa.

Elikkäs, uskonto on uskomus, kreationismi okkultistinen pseudotiede, evoluutioteoria on yksi biologian perusjuttu.

• petri....

on ainut järkevä vaihtoehto!

bakteereista kehittyminen on järjenvastaista,

• jatka loppuun asti

"bakteereista kehittyminen on järjenvastaista,"

Bakteereista kehittyminen on järjenvastaista, ja...? Älä jätä meitä tuolla lailla kärsimään jännityksestä, kerro jo mikä on murskaava loppukaneettisi!

Itse olen muuten sitä mieltä, että ainut järkevä vaihtoehto evoluutiolle on sattumalta esiin putkahtanut Boltzmannin maailma. Sellainen olento joka pystyisi luomaan maapallon kaiken elämän ei mitenkään voisi olla niin totaali-idiootti että tekisi kaikki eliöstössä esiintyvät huonot suunnitteluratkaisut.

• ...jo

ihminen ei olekehittynyt bakteerista. montako kertaa se pitää mainita!!

• petri....
        ...jo kirjoitti:

ihminen ei olekehittynyt bakteerista. montako kertaa se pitää mainita!!

sanaleikkeihin en viitsi lähteä, tiedät justiin mitä tarkoitan!

• Apo-Calypso

Eiköhän sitten olisi jo korkea aika alkaa latoa pöytään *tieteellisesti päteviä* todisteita luomisesi puolesta.

Tyhjäpäinen raamatunlauseiden copypastaaminen ei ole todisteita luomisen puolesta, vaan onttoa käsienheiluttelua.

• petri.... kirjoitti:

sanaleikkeihin en viitsi lähteä, tiedät justiin mitä tarkoitan!

Itse et tunnu tietävän.

• creatinistinen

1.-jos ihminen on kehittynyt viisaammmaksi kuin kana, niin miksi kestaa 40 vuotta ennenkuin se oppii kaveleman ja hakemaan sossusta ruokansa..?
      -varsinkin kun kana tekee sen heti munasta kuoriuduttuaan..

2.-jos apina tuli puusta alas niin miksi se paasee ensimmaiseksi suomeen kansanedustajaksi?

3.-nousiko kala maalle vai laskeutuiko apina alas ja tuli ihmiseksi..?

• Salccari

Hyvä creatinistinen (mitä se tarkoittaakaan),

Jos kommenttisi on vitsi, se on huono sellainen. Jos se ei ole, olen huolissani sinusta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Haluan sinut, kuuletko minua.

Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad
      Ikävä
      61
      1179
    2. Hän on tosi

hyvännäköinen. Ei edes ryppyi oo. :D
      Ikävä
      42
      891
    3. Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että
      Maailman menoa
      326
      657
    4. Rakastan häntä

Jumala, rakastan häntä. Haluan olla hänen omansa. Hänen vierellä. Halata häntä.
      Ikävä
      51
      651
    5. Anteeksipyynnöstä

Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän
      Ikävä
      116
      626
    6. Ei kukaan ole katsonut

Kuten sinä. Niin välittävä ja hellä katse.
      Ikävä
      51
      618
    7. Naiselle Kuuleppa Tämä

Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä
      Ikävä
      38
      605
    8. Kuka sitä naista maalittaa

Täällä oikeasti?
      Ikävä
      93
      600
    9. Oletko päässyt minusta

Eteenpäin?
      Ikävä
      75