Kreationismia vastaan on kasaantunut jo niin paljon todisteita, että sitä ei taideta enää uskonpiireissä sulattaa. Onko krekoja enää muualla kuin tällä palstalla?
Kreationismi huonossa hapessa
10
567
Vastaukset
- elinavaan
Kohta sut ristiinnaulitaan :)
Ihan hauska. Helluntailaisten yms. lahkojen salaseuroissa harjoitetaan ko. aihepiirin syvällistä tutkiskelua, esimerkiksi sen ylivertaisuutta evo-oppiin nähden, joka on taasen heidän itse keksimänsä ala, jolla ei ole mitään tekemistä evoluutiobiologian ja sen eri tieteenhaarojen kanssa.
Elikkäs, uskonto on uskomus, kreationismi okkultistinen pseudotiede, evoluutioteoria on yksi biologian perusjuttu.- petri....
on ainut järkevä vaihtoehto!
bakteereista kehittyminen on järjenvastaista,- jatka loppuun asti
"bakteereista kehittyminen on järjenvastaista,"
Bakteereista kehittyminen on järjenvastaista, ja...? Älä jätä meitä tuolla lailla kärsimään jännityksestä, kerro jo mikä on murskaava loppukaneettisi!
Itse olen muuten sitä mieltä, että ainut järkevä vaihtoehto evoluutiolle on sattumalta esiin putkahtanut Boltzmannin maailma. Sellainen olento joka pystyisi luomaan maapallon kaiken elämän ei mitenkään voisi olla niin totaali-idiootti että tekisi kaikki eliöstössä esiintyvät huonot suunnitteluratkaisut. - ...jo
ihminen ei olekehittynyt bakteerista. montako kertaa se pitää mainita!!
- petri....
...jo kirjoitti:
ihminen ei olekehittynyt bakteerista. montako kertaa se pitää mainita!!
sanaleikkeihin en viitsi lähteä, tiedät justiin mitä tarkoitan!
- Apo-Calypso
Eiköhän sitten olisi jo korkea aika alkaa latoa pöytään *tieteellisesti päteviä* todisteita luomisesi puolesta.
Tyhjäpäinen raamatunlauseiden copypastaaminen ei ole todisteita luomisen puolesta, vaan onttoa käsienheiluttelua. petri.... kirjoitti:
sanaleikkeihin en viitsi lähteä, tiedät justiin mitä tarkoitan!
Itse et tunnu tietävän.
- creatinistinen
1.-jos ihminen on kehittynyt viisaammmaksi kuin kana, niin miksi kestaa 40 vuotta ennenkuin se oppii kaveleman ja hakemaan sossusta ruokansa..?
-varsinkin kun kana tekee sen heti munasta kuoriuduttuaan..
2.-jos apina tuli puusta alas niin miksi se paasee ensimmaiseksi suomeen kansanedustajaksi?
3.-nousiko kala maalle vai laskeutuiko apina alas ja tuli ihmiseksi..?- Salccari
Hyvä creatinistinen (mitä se tarkoittaakaan),
Jos kommenttisi on vitsi, se on huono sellainen. Jos se ei ole, olen huolissani sinusta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miikka Pentikäinen, 28, on kuollut
– Classicin liigaottelu siirtyi Lahtelaisen LASBin ja Classicin oli määrä kohdata keskiviikkona. https://www.aamulehti37740189Särkynyt sydän
Teit sitten selväksi ettet ole kiinnostunut. Kiitos siitä! Nyt on turha enää yrittää mitään, lähestyä tai edes jutella s1158582Täytyy sanoa että on tämä aika mielenkiintoinen tilanne..
Ihan en osaa vielä yhdistellä palasia, toisaalta tarvitseeko edes. Et vaan taida pystyä kokonaan päästämään irti, ja jos316000Jos haluat tietää miksi tykkään sinusta
Niin siksi, koska sinusta huokuu sellaista lempeyttä ja seesteisyyttä ja olet lisäksi komea ilmestys. Jotenkin olet myös224598Paskakaivo Kuhmo
Moniko teki uuden saostuskaivon, joka erittelee paskan ja nesteet imeytyskenttineen maassa taloissa. Kaikkien talojen pi623855Oho! Dannyn, 82, seuralainen Helmi Loukasmäki, 23, paljastavissa kuvissa - Yksi sana kertoo kaiken!
Mediassa on kerrottu, että Danny ja Helmi ovat muuttaneet uuteen kotiin Raumalle. Nyt Loukasmäki on jakanut omalla Insta523612Uskotko yliluonnolliseen?
Mitä jos tämä ns. kaivattusi on loitsunut sinut? Olettekos sitä ajatelleet, niinpä. Ette todellakaan. :D743161- 332848
Mitä kuuluu?
Toivottavasti sulla oli hyvä päivä tänään. Täällä on taas ollut niin negatiivista juttua. Oli pakko tulla sanomaan sinul192438Keilahalli
Onneksi rakennettiin aikoinaan se keilahalli, se pelastaa eläinpuistoyhtiöiden sekä koko Ähtärin kaupungin talouden!192262