Minä kuulin valtaistuimen luota voimakkaan äänen,joka sanoi:"Katso, Jumalan asuinsija ihmisten keskellä!Hän asuu heidän luonaan,ja heistä tulee hänen kansansa.Jumala itse on heidän luonaan."Ilm.21:3........Kerran tulee päivä jolloin saamme nähdä Jeesuksen,nyt olemme vajaita saviastiota,joissa asuu Pyhä Henki.
PÄIVÄNSANA TÄLLE PÄIVÄLLE!
4
248
Vastaukset
- en löydä
Ainakaan saamatussa ei ole tuollaista sanaa.
Vai oliko se jostain väärennöksestä, esim. 1992 raamatuksi
sanotusta tulkintateoksesta?- sentään
Miksi kiusaat aksua?
Vuoden -92 käännöksestä löytyy mainittu kohta. Se ei juuri poikkea kielellisesti vuoden 33/38 käännöksestä ja sisällöllisesti se ei poikkea siitä lainkaan.
Aksulle kiitos hyvästä viestistä! - RuusutJaRisut
Ja minä kuulin suuren äänen valtaistuimelta sanovan: "Katso, Jumalan maja ihmisten keskellä! Ja hän on asuva heidän keskellänsä, ja he ovat hänen kansansa, ja Jumala itse on oleva heidän kanssaan, heidän Jumalansa;
Ja minä kuulin valtaistuimen luota voimakkaan äänen, joka sanoi: "Katso, Jumalan asuinsija ihmisten keskellä! Hän asuu heidän luonaan, ja heistä tulee hänen kansansa. Jumala itse on heidän luonaan
And I heard a great voice out of heaven saying, Behold, the tabernacle of God is with men, and he will dwell with them, and they shall be his people, and God himself shall be with them, and be their God.
* "Kohta näämme Jeesuksen, luona valtaistuimen,
ostettuina käymme, ikikunniaan, näämme aina Jeesuksen!"
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2224098Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1112593Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit382315Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?811416Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te861298- 481159
- 751037
- 59913
- 45896
Emme koskaan keskustelleet kasvotusten syistä välirikollemme
Enkä voisi kertoa perimmäistä rehellistä syytä. Kerroin sinulle pintapuolisen ”paketin” ja otin tavallaan omalle vastuu58891