Minä kuulin valtaistuimen luota voimakkaan äänen,joka sanoi:"Katso, Jumalan asuinsija ihmisten keskellä!Hän asuu heidän luonaan,ja heistä tulee hänen kansansa.Jumala itse on heidän luonaan."Ilm.21:3........Kerran tulee päivä jolloin saamme nähdä Jeesuksen,nyt olemme vajaita saviastiota,joissa asuu Pyhä Henki.
Vastaukset 4
- en löydä
Ainakaan saamatussa ei ole tuollaista sanaa.
Vai oliko se jostain väärennöksestä, esim. 1992 raamatuksi
sanotusta tulkintateoksesta?- sentään
Miksi kiusaat aksua?
Vuoden -92 käännöksestä löytyy mainittu kohta. Se ei juuri poikkea kielellisesti vuoden 33/38 käännöksestä ja sisällöllisesti se ei poikkea siitä lainkaan.
Aksulle kiitos hyvästä viestistä! - RuusutJaRisut
Ja minä kuulin suuren äänen valtaistuimelta sanovan: "Katso, Jumalan maja ihmisten keskellä! Ja hän on asuva heidän keskellänsä, ja he ovat hänen kansansa, ja Jumala itse on oleva heidän kanssaan, heidän Jumalansa;
Ja minä kuulin valtaistuimen luota voimakkaan äänen, joka sanoi: "Katso, Jumalan asuinsija ihmisten keskellä! Hän asuu heidän luonaan, ja heistä tulee hänen kansansa. Jumala itse on heidän luonaan
And I heard a great voice out of heaven saying, Behold, the tabernacle of God is with men, and he will dwell with them, and they shall be his people, and God himself shall be with them, and be their God.
* "Kohta näämme Jeesuksen, luona valtaistuimen,
ostettuina käymme, ikikunniaan, näämme aina Jeesuksen!"
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 116719
- 77673
- 48648
- 46573
Mitä luulet
Mitä luulet kaivattusi ajattelevan sonusta? Onko jotain mitä haluaisit oikaista hänelle?39566- 60542
Luule ja ajattele minusta
mitä tykkäät nainen, olet ajat sitten antanut itsestäsi ihan omanlaisen kuvan.. 😅44517Vielä hyvinvointitalosta
Suurin osa pyhäjärvisistä on sivistynyttä fiksua porukkaa ja on täysin hankkeen kannalla. Nyt vain pieni äänekäs joukko71516- 26471
- 52444